Onko jonkun muun mielestä Armanin ohjelmat vain hänen itsensä korostamista?
Itselleni tulee hänen ohjelmistaan hirvittävän vaivaantunut olo. Hän itkee koko ajan ja jossain jaksossa käytettiin vaikka kuinka paljon aikaa siihen kun hän pudisteli päätään, että "eihän tää voi olla tämmöstä". Kyseessä taisi olla hoivatyö ja itsestäni tuntui aika koomiselta se ylisentimentaalisuus. Miksei hän jätä sijaa katsojien tunteille ja anna asioiden/kuvien itsensä puhua? Jotenkin tuntuu, että tarkoituksena on vain osoittaa kuinka hyvä ja tunteva tyyppi Arman itse on.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Armanissa on narsistisia piirteitä. En tarkoita, että hän olisi psykopaatti, vaan että hän on jotenkin erikoisesti rakastunut itseensä.
Haluan kuulla haastateltavan tarinan ja kokea omat tunteeni. Toimittaja ja hänen tunteensa eivät kiinnosta minua. Jos rankkoja kokenut haastateltava hyväksyy tilanteensa ja osaa nähdä valoa tunnelin päässä, Arman rypee itkuissaan ja se, jonka luulisi itkevän, seuraa tyynesti sivusta "toimittajan" tunteenpurkausta.
On ihan ok, että toimittaja reagoi välillä tunteella, mutta ne pätkät tulisi leikata pois.
Itse olet narsisti.
Ihminen joka ei reagoi tunteellisesti tuollaisiin asioihin on paha psykopaatti. Normaali ihminen ei voi olla itsemättä kun näkee tositen ihmisten kärsivän.
Sitä paitsi kunnon tietoa siitä minkälaista jonkun elämä on vaikka laivanpurkajana ei voi saada kuvaamalla sitä ihmistä. Vaan niin että sinne laitetaan joku siihen tottumaton ihminen tekemään sitä työtä ja kuullaan sen mielipiteet asiasta.
Kunnon dokumentaristi kertoo mitä hän ITSE on sanut selville eikä sitä mitä toiset ihmiset sanoo.
Armani osaa tehdä ohjelmia mitkä on mielenkiintoisia ja samalla tehdä niitä aiheista joista kukaan muu suomalainen ei ole tehnyt.
Suurin osa näistä suomalaisista dokumentin tekijöistä ei saisi koskaan ohjelmiaan ulos ilman että yhteiskunta niitä maksaa ja näyttää. Tosin Ylehän on aina ollut sellainen tyhjänpäiväinen laitos joka näyttää ohjelmia joita kukaan muaa ei edes suostuisi näyttämään. Kun niitä ei kukaan katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Armanissa on narsistisia piirteitä. En tarkoita, että hän olisi psykopaatti, vaan että hän on jotenkin erikoisesti rakastunut itseensä.
Haluan kuulla haastateltavan tarinan ja kokea omat tunteeni. Toimittaja ja hänen tunteensa eivät kiinnosta minua. Jos rankkoja kokenut haastateltava hyväksyy tilanteensa ja osaa nähdä valoa tunnelin päässä, Arman rypee itkuissaan ja se, jonka luulisi itkevän, seuraa tyynesti sivusta "toimittajan" tunteenpurkausta.
On ihan ok, että toimittaja reagoi välillä tunteella, mutta ne pätkät tulisi leikata pois.
Itse olet narsisti.
Ihminen joka ei reagoi tunteellisesti tuollaisiin asioihin on paha psykopaatti. Normaali ihminen ei voi olla itsemättä kun näkee tositen ihmisten kärsivän.
Sitä paitsi kunnon tietoa siitä minkälaista jonkun elämä on vaikka laivanpurkajana ei voi saada kuvaamalla sitä ihmistä. Vaan niin että sinne laitetaan joku siihen tottumaton ihminen tekemään sitä työtä ja kuullaan sen mielipiteet asiasta.
Kunnon dokumentaristi kertoo mitä hän ITSE on sanut selville eikä sitä mitä toiset ihmiset sanoo.
Et nyt ymmärtänyt kirjoittamaani. Tottakai toimittajalla on tunteet ja hän voi reagoida tunteella haastateltavien kertomuksiin. Mutta on narsistista kuvitella, että meitä katsojia kiinnostaa ARMANIN tunteet. Miksi hänen itkunsa pitää näyttää niin suurieleisesti? Armanin itkemisen kuvaaminen ei anna mitään katsojalle. Me osaamme eläytyä haastateltavan tarinaan ihan itsekin. Eri asia, jos dokumentin aiheena olisi Arman itse. Tällöin olisi perusteltua kuvata hänen tunteitaan.
Ahaa, nyt alkaa tulemaan näitä "arman on oksettava" -ketjuja tuon seiska"uutisen" jälkeen. Olkaa nyt hyvät ihmiset kriittisiä lukemanne ja kuulemanne suhteen, missään ei ole ollut mitään tarkempaa selostusta näistä seiskauutisista, ja pitäisin ko. lehteä vähintäänkin epäilyttävänä uutiskanavana! Jos on jotain OIKEAA faktaa, niin linkkejä kehiin.
Ja jos Arman nyt feikkaakin sitten noissa ohjelmissaan, niin hyvin menee mulle ainakin läpi. Kaikki kun ei ole suomalaisia perusilmeettömiä puupökkelöitä. Se on hänen tapa, joten antaa hänen olla se kuka on.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, nyt alkaa tulemaan näitä "arman on oksettava" -ketjuja tuon seiska"uutisen" jälkeen. Olkaa nyt hyvät ihmiset kriittisiä lukemanne ja kuulemanne suhteen, missään ei ole ollut mitään tarkempaa selostusta näistä seiskauutisista, ja pitäisin ko. lehteä vähintäänkin epäilyttävänä uutiskanavana! Jos on jotain OIKEAA faktaa, niin linkkejä kehiin.
Ja jos Arman nyt feikkaakin sitten noissa ohjelmissaan, niin hyvin menee mulle ainakin läpi. Kaikki kun ei ole suomalaisia perusilmeettömiä puupökkelöitä. Se on hänen tapa, joten antaa hänen olla se kuka on.
Tämä ketjuhan on aloitettu vaikka kuinka paljon ennen mitään seiskauutisia?
Vierailija kirjoitti:
Moni on myös lukenut ihan Armanin omia twiittauksia. Tulee selväksi millaiset tavat ja kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on myös lukenut ihan Armanin omia twiittauksia. Tulee selväksi millaiset tavat ja kuka hän on.
Laittakaapa linkkejä twiitteihin, mielenkiinnolla luen ja analysoin!