Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi prkl, olen niin raivona. Mulla on ollut Wilma-tunnukset talletettuna selaimeen

Vierailija
19.04.2017 |

omalla koneella. Tätä hyväksi käyttäen 15-vuotias kasiluokkalainen on käynyt jo kolmena päivänä ilmoittamassa itse itsensä sairaaksi. Nyt keksitte jonkun hyvän rangaistuksen pojalle.
AAAAARGH!!!!
Kaikenlisäksi en osaa poistaa tästä safarista noita kirjautumistunnuksia, tulevat aina valmiina sivulle. Täytyy varmaan ottaa jatkossa kone töihin mukaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin kun sai tunnukset sanottiin älä talleta koneelle äläkä kerro lapselle, hänellä ei ole sinne mitään asiaa. Eikä ollut!

Jos jotain koenumeroita halusi katsoa ne katsottiin yhdessä.

Vierailija
22/23 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, on sekin niin helppoa nykylapsille.

Ei silloin minun nuoruudessani noin helpolla, sitä piti kalkkeerauspaperilla tuhrata pieneen siniseen vihkoon äidin koukeroista allekirjoitusta, joka vielä oli minun tuurillani tietysti vielä tyyliä Caroline-merita von Affenström eikä Anni Laine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen omien ohjelmien, kuten Safarin, salasanat tallentuvat jos antaa luvan käyttäjän tunnuksen alla olevaan avainnippuun, jota voi hallita "Keychain access" nimiseen ohjelmalla jo käyttöliittymän kieli on englanti tai "Avainnippuohjelma" nimisellä ohjelmalla jos käyttöliittymän kieli on suomi.

Löytyy hakutoiminnolla helpoiten.

Firefoxissa ja muissa kolmannen osapuolen ohjelmissa on monissa oma ohjelman sisäinen varasto talletetuiile salasanoille.