Nainen, miten paljon miehen tuloilla ja varallisuudella on merkitystä sinulle?
Oletuksena siis, että mies käy töissä ja elättää itse itsensä.
Voit kertoa halutessasi myös yhteiskunnallisen asemasi, tulotasosi, koulutuksesi ja ikäsi.
Kommentit (52)
Olen nyt seurustellut lähes kolme vuotta miesystäväni kanssa. En edelleenkään tiedä hänen tulojaan enkä omaisuuttaan. Niin paljon.
Ei muuta merkitystä kuin että maksaa omat menonsa ja puolet yhteisistä jos yhteisiä menoja on sovittu. Liian pihiä en jaksaisi, eli raha-asioihinkin pitää olla rento mutta asiallinen ote.
44v, koneinssi, 4000/kk
Ei ole merkitystä. Eihän ne kuitenkaan minun rahojani ja omaisuuttani ole. En todellakaan oleta että voisin mitenkään päättää miten mies rahansa käyttää tai että hän maksaisi enemmän vain koska hänellä sattuu rahaa olemaan. Mielestäni naiset jotka näin olettavat ja ovat miehen kanssa jopa siitä syystä että hyötyisivät rahallisesti ovat suoraansanottuna huoria. Jos mies itse oma-aloitteisesti ilman keräämistä tai vihjailua haluaa ostella lahjoja tai tarjoutuu maksamaan menoista isomman osan niin se olisi ok mutta se olisi tosiaan ihan hänen oma valintansa. En ole kauppatavaraa enkä ostettavissa.
Olen käynyt vain peruskoulun, lisäksi olen työtön ja yh. Kärsin pitkäaikaissairauksista. Ymmärrätte varmaan että mahdollisuuteni a) saada työtä b) pystyä sairaudeltani työskentelemään ovat olemattomat.
Sanon suoraan että tarvitsen miehen elättämään ei vain itseäni vaan myös lapsiani. Miehen valinnassa tuloilla oli siis suuri merkitys.
Ei mitään väliä kummallakaan.
-laitoshuoltaja-
Sen verran että käy töissä / opiskelee ja elättää itsensä. Jos on erittäin intohimoinen johonkin "p-duuniin" niin mikäs siinä, hyvä että on onnellinen ja tykkää työstään. Elämäntapa työtöntä en ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vain peruskoulun, lisäksi olen työtön ja yh. Kärsin pitkäaikaissairauksista. Ymmärrätte varmaan että mahdollisuuteni a) saada työtä b) pystyä sairaudeltani työskentelemään ovat olemattomat.
Sanon suoraan että tarvitsen miehen elättämään ei vain itseäni vaan myös lapsiani. Miehen valinnassa tuloilla oli siis suuri merkitys.
Eikä haittaa jos joku pitää h*orana, ei paljoa naurattanut elättää lapsia työttömyystuella kaupungin vuokrakaksiossa narkkarien keskellä. Sairauteni pääsivät todella pahoiksi ja veivät minulta työkyvyn koska ei ollut varaa käydä lääkärissä eikä ostaa lääkkeitä. Miehen myötä elämänlaatu koheni n. 1500 prosenttia.
Joskus todella ihastuneena tiesin että miehellä ei ole ammattia, ei töitä, ei minkäänlaista toimeentuloa sosiaaliavustuksia lukuunottamatta. Ei myöskään mitään tulevaisuudensuunnitelmia, paitsi soitella erinäisissä bändeissä, joissa ei mitään rahaa tienannut. Olisin silti halunnut hänet kokonaan omakseni ja olisin voinut elättää hänet niin kauan kuin hän olisi halunnut.
Nykyään olen suhteessa jossa emme ole juurikaan miehen kanssa toistemme tuloista kyselleet. Tuntuu kuitenkin että minulla jää työttömänä enemmän kuussa käteen ansiosidonnaisesta kuin hänellä palkasta, vaikka meistä kumpikaan ei omista mitään. Onneksi pääsen pian takaisin töihin.
Loppukaneettina varmaankin, että ei merkitse hevonvittuakaan.
Rahalla rehvastelee yleensä pienimunaiset ja sielultaan kehittymättömät tylsänaamat.
N35
Tuloilla ei oikesstaan väliä. Jos mies on kyennyt tähän asti itsensä elättämään niin varmasti on ihan sopiva kumppani.
N26, luokanope
Ei minulle muutoin, paitsi tietysti että ei ole lompakkoloinen. Mutta olenpa huomannut, että miehelleni tämä asia on tärkeämpi ja ponnistelee tulojensa (jotka ovat mielestäni riittävät) kasvattamiseen. Olen johtaja, 34v, 6000 eur/kk.
Ei väliä.
Nykyinen on omaisuudeton mutta velkainen. Itse velkainen yh sh. Eli ollaan ihan sakkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle muutoin, paitsi tietysti että ei ole lompakkoloinen. Mutta olenpa huomannut, että miehelleni tämä asia on tärkeämpi ja ponnistelee tulojensa (jotka ovat mielestäni riittävät) kasvattamiseen. Olen johtaja, 34v, 6000 eur/kk.
Lisättäköön vielä että meillä on täysin yhteistalous, eikä kummankaan tuloista tehdä numeroa.
Valehtelisin jos väittäisin ettei ne merkitse.
Sanotaan niin, että merkitsevät enemmän kuin ulkonäkö, mutta vähemmän kuin elämänmyönteinen asenne ja "pilke" silmäkulmassa.
Ei vaikuta tulot. Rehellisyys ja elämänarvot ovat etusijalla.
En usko, että merkitystä on suoranaisesti tuloilla ja varallisuudella. Merkitystä on sillä, millä ne on hankittu. Moni varoissaan oleva on älykäs, ahkera ja sosiaalisesti lahjakas. Sillä pysyy jo ulkonäöllisiäkin puutteita paikkaamaan. Kuten vaikka Hjallis Harkimo.
Päivä päivältä enemmän. T. lompakkoloinen.
En sinänsä halua niitä miehen mahdollisia rahoja itselleni tai edes käytettävän minuun, mutta olen huomannut pitäväni varakkaaksi tai hyvätuloiseksi tietämiäni miehiä seksikkäämpinä ja kiinnostavampina kuin muita. Vaikea selittää tätä ymmärrettävästi :/
En kuitenkaan ole koskaan seurustellut varakkaan miehen kanssa, mutta varattoman olen, joten ei se mikään ratkaiseva juttu ole.
Kun asuu todellisen varallisuuden ympyröimänä niin on aivan sama kuka kukin on. En edes halua tietää. Kaikki me täällä olemme hyväkäytöksisiä ihmisiä. Vain kiitollinen.
Eiväthän ne miehen rahat minun rahojani ole... Eipä sillä ole väliä, kunhan vain tulee toimeen ja kuten edelläkin joku mainitsi, ei toisaalta myöskään ole mikään pihipaskiainen, koska itse en jaksa esim. ravintolalaskua ruveta jakamaan sentilleen. Toisaalta, tuollaisessa esimerkkitapauksen kaltaisessa miehessä ei tökkää niinkään varallisuus vaan luonteenpiirre/ajatusmaailma. N31, sihteeri, 2000e/kk
Minä myönnän rehellisesti, että minulle se on A&O.
Kyllä miehen varallisuus ratkaisee parisuhteeni.