Miten tuo Sini Sabotage pystyy asua noin isossa asunnossa?
Meneeks musiikkibisneksessä niin hyvin :o
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Oli ostanut asunnon pari vuotta sitten. Eiköhän silloin hinnat olleet vähän maltillisemmat.
Ai Hakaniemessä pari vuotta sitten? Ehkä pari % halvempaa. Se, mikä nyt maksaa 300.000€, maksoi pari vuotta sitten 294.000€.
Vierailija kirjoitti:
Mamma eller pappa eller sokeri-isukki betalar. Viimeinen epätodennäköinen, ikäähän tuolla on jo mittarissa eikä lärvikään hehkeimmästä päästä.
Voi helvetti kun sinäkin vaikutat ihanalta ihmiseltä. Koitapa opetella olla vihaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Keskustellaan sen jälkeen lisää!
Opettele itse kielioppia. Suomen kielessä kun tuo on aivan oikea verbin taivutus: "pystyy asua" eikä "asumaan". Vaikka kuulostaakin hassulta.
Ei todellakaan ole. sinulla on ihan oma kielioppi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pystynyt asua isommassakin. Tosin siellä joutui siivota turhankin usein. Sitten keksin palkata siivooja ja ongelma oli ratketa.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy ASUMAAN
Itseasiassa oikea kirjoitusmuoto on asua.
Ja hevon paska, stadin vammaslangia se on:
"Eräitä osaamista, voimista ja täytymistä tarkoittavia verbejä, kuten pystyä ja joutua, käytetään yleiskielessä eri tavalla kuin puhekielissä. Yleiskielessä nämä verbit esiintyvät tekemään-tyyppisen verbimuodon kanssa (pystyy tekemään, joutuu lähtemään), mutta monilla alueilla puhekielessä lisäksi tehdä-tyyppisen muodon kanssa (pystyy tehdä, joutuu lähteä). Jälkimmäinen tapa ei kuulu yleiskieleen."
Mietin jo että onko hän muuttanut jonneki mielettömään omakotitaloon, mutta olikin kyse tuosta Hakiksen kämpästä. Ei se niin iso ole! Makkari keittiö ja olkkari erikseen. Aika perus ja hänellä on käsittääkseni usein vieraita niin kiva että on tilaa oleskella. :)
Sini tienasi vuonna 2014 72969 euroa ja 2015 27095,33 euroa. Tulot joo heittelehtii, mutta eiköhän noilla tuloilla oo käsirahan helposti saanut säästettyä ja pankilta lopuille herunu lainaa...
eiköhän se ole korviaan myöten veloissa, joten voitte nukkua yönne rauhassa :)
Vierailija kirjoitti:
65m2 omistusasunto hakaniemessä. Ansiotulot sillä ei kyllä ole sellaiset että pystyisi sellaista ostamaan.
Hahah. Minulla on 67,5 neliötä. Ja asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65m2 omistusasunto hakaniemessä. Ansiotulot sillä ei kyllä ole sellaiset että pystyisi sellaista ostamaan.
Hahah. Minulla on 67,5 neliötä. Ja asun yksin.
Tuskin on Hakaniemessä. SIJAINTI. SIJAINTI. SIJAINTI.
Tullaan jollain lähiöläävällä leuhkimaan.
Aloituksesta kuvittelin että kämppä olisi vähän isompi kuin 65 neliötä, mutta jos tulot ovat kohdillaan ja on jotain säästöjä niin eiköhän pankki tuohon lainaa anna. Kantakaupungin asunnot pitävät kyllä arvonsa.
Mitä sulle kuuluu jonkun toisten ihmisen asumiset? Ootko ihan hönö?
Nyt aloittaja äkkiä säästämään vaikka asuntosäästötilille, niin voit itekin ostaa sit isona oman asunnon, halvemman tai kalliimman. parempi vaihtoehto olisi säästää ja sijoittaa, niin voit päästä nopeammin oman sunnonsyrjään kiinni.
Kuinka te voitte tietää jonkun Sini Sabotagen tulot?
Vierailija kirjoitti:
Repeän teidän tyhmyydelle kun tulette olevinaan niin sivistyneinä neuvomaan kielioppia.
Niin juuri!
Saman laisia kieli oppi neroja tunkee tahalteen pilaa hyviä ketjuja.
Semmosta se on kun kotoonta käsin pystyy työskennellä ja viisastella kokoajan!
Vierailija kirjoitti:
"pystyy asua", "pystynyt asua "
Joo, minä PYSTYN ASUMAAN!!!
En normaalisti ahdistu kirjoitusvirheistä, mutta..
Ap...pääsitkö peruskoulusta säälistä läpi?
Sini Sabotaagi, siin on sulle taaaki!
Se Levikset repee oli joskus hyvä biisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repeän teidän tyhmyydelle kun tulette olevinaan niin sivistyneinä neuvomaan kielioppia.
Niin juuri!
Saman laisia kieli oppi neroja tunkee tahalteen pilaa hyviä ketjuja.
Semmosta se on kun kotoonta käsin pystyy työskennellä ja viisastella kokoajan!
Kieliopin hallitseminen on ainoa tapa oppia kirjoittamaan vieraita kieliä.
Tajusin tämän aikuisena.
Opettelin ensin suomen ja sitten englannin kieliopin.
Yritin ruotsia..mutta ei pysty...
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu jonkun toisten ihmisen asumiset? Ootko ihan hönö?
Nyt aloittaja äkkiä säästämään vaikka asuntosäästötilille, niin voit itekin ostaa sit isona oman asunnon, halvemman tai kalliimman. parempi vaihtoehto olisi säästää ja sijoittaa, niin voit päästä nopeammin oman sunnonsyrjään kiinni.
Kuinka te voitte tietää jonkun Sini Sabotagen tulot?
On voinut saada suhteilla hyvän vuokra asunnon.
Itse asun keskustassa kalliisti , koska tykkään viihtyisästä kodista.
Rahoja ei kukaan hautaan saa mukaansa.
Ja vieläpä vuokralla..huii..
Minä asun yksin ja neliöitä on tässä asunnossa 275 ja muualla lisää neliöitä.
Pystyy asua, jos pinkka kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pystynyt asua isommassakin. Tosin siellä joutui siivota turhankin usein. Sitten keksin palkata siivooja ja ongelma oli ratketa.
en kestä..olipa hyvä..repeän..:)
Opettele itse kielioppia. Suomen kielessä kun tuo on aivan oikea verbin taivutus: "pystyy asua" eikä "asumaan". Vaikka kuulostaakin hassulta.