Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iPhone 7:n omistajat – musiikki YouTubesta ei suostu pyörimään enää näyttö kiinni, missähän vika?

Vierailija
19.04.2017 |

Vielä pari päivää sitten onnistuin kuuntelemaan musiikkia YouTubesta näyttö kiinni/käyttäen muita äppejä samalla puhelimen alavalikon (missä on taskulamput, volyymiasetukset sun muut) kautta, mutta yhtäkkiä kesken iltalenkin se vain lakkasi toimimasta? Missähän ihmeessä voi olla vika, olen jo pari päivää kuumeisesti googlaillut... Puhelin ei ole ottanut minkäänlaista kolhua tai edes kulumaa, olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä.

Normaalisti siis musiikki lakkaa soimasta kun pienentää selaimen josta se soi, mutta aikaisemmin tuon alavalikon kautta pystyi painamaan playta uudestaan ja musiikki jatkui normaalisti, mutta enää ei toimi... Siinä missä ennen näkyi biisin nimi ja esittäjä, ei ensimmäisenä päivänä näkynyt mitään, ja nyt väittää vain tuntitolkulla, että "Ladataan..."

Ärsyttää niin ettei veri kierrä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö selaimen vai sovelluksen kautta?

Vierailija
2/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö selaimen vai sovelluksen kautta?

Tavallisesti selaimen (Chromen), koska ainakaan aikaisemmin ei sovelluksen kautta toiminut. Mutta sen jälkeen kun lakkasi Chromella toimimasta, kokeilin Safarilla, Mozillalla ja varsinaisella äpilläkin, mutta ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä saanut toimimaan näyttö pimeänä.

Vierailija
4/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan toimi ja on 5s. Kokeile järjestelmäpäivitystä.

Vierailija
5/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei ole tarkoituskaan kuulua näytön ollessa kiinni daiju, YouTube on ihan itse tämän toteuttanut että ihmiset ei käytä sivustoa mp3-soittimena koska se ei ole laillista. Tekijänoikeudet ja silleen.

Vierailija
6/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan toimi ja on 5s. Kokeile järjestelmäpäivitystä.

Päivitin eilen (musiikki lakkasi soimasta toissapäivänä), kun ajattelin, että olisi päivittämättömyydestä johtuvaa. Mutta eipä toiminut vieläkään.

Vierailija kirjoitti:

Sen ei ole tarkoituskaan kuulua näytön ollessa kiinni daiju, YouTube on ihan itse tämän toteuttanut että ihmiset ei käytä sivustoa mp3-soittimena koska se ei ole laillista. Tekijänoikeudet ja silleen.

Aikaisemminkin on toiminut, joten kummastuttaa, jos ovat näin yhtäkkiä ottaneet ko. ominaisuuden pois. Ihan yhtä hyvin minä voisin haluta kuunnella harrastelijapodcasteja sieltä YouTubesta sen "laittoman" musiikin sijaan. Mutta muutenkin mielestäni vähän hassua jeesustella, kun suurin osa YouTubea käyttävistä kuuntelee sieltä musiikkia kuitenkin.

Mutta kiitos viestistäsi, sain siitä idean kokeilla netin muita musiikkia tarjoavia palveluita, ja nähtävästi YouTube olikin ainoa joka ei toimi! Iltalenkkini on pelastettu. <3

Vierailija
7/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jeesustele, mä muistan kyllä että mun androidissa oli myös tälläinen ominaisuus ehkä viime vuonna mutta poistui aika nopeaa juurikin niiden tekijänoikeuksien takia. Kyllähän sää sitä musiikkia voit sieltä kuunnella eikä siitä kiinni jää mutta olisi youtubelta väärin helpottaa sitä koska se olisi silti laitonta. Ei toki kaikkien videoiden kohdalla mutta seassa on myös artistien virallisia musiikkivideoita jne joita ei ole tarkoitus vain kuunnella näyttö kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän