Oletko koskaan käynyt Japaniassa?
Olisi kiva käydä siellä maistelemassa susikääryleitä, ovat kuulema parempia kuin täällä tehdyt kalasusirullat.
Kommentit (17)
En, mutta olen käynyt Hong Kongiasa. Viehättävä kaupunki! Susia en nähnyt.
en ole käynyt, mutta olisi kiva käytä. voisin menä sellaiseen paikkaan, jossa ruoat on laitettu vähäpukeisen naisen päälle ja sitten voisin kokeilla dominlla käyntiä, vaikka kyllähän heitä varmaan olisi suomessakin.
En ole kuullutkaan moisesta paikasta.
En ole käynyt. Kiinnostaisi joskus visiitti Japaniaan mutta väittävät että se on aika kallis paikka. Jos matkustaisi karjavaunussa Venäjän läpi ja siitä lautalla loikkaa Japaniaan? Pohjois-Japaniassa ei välttämättä ole niin kallistakaan kun turistithan suuntaa ensimmäisenä Tookioon tai Oosakaan?
No joo, kirjoituslipsahduksia voi sattua jokaiselle ja joskus niitä tekee konekin ihan itsestään ja Japaniahan siinä tietysti tarkoitetaan,joten mennäämpä siitä enemmittä ap:n mollaamisitta suoraa itse asiaan, please.
Saakohan Japaniassa edullisemmin Keisa-suklaata. Kulkeekohan siellä paljonkin Gimonoossa Keisoita. Toinen aika kiva kohde voisi olla matka Taimaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Japaniassa edullisemmin Keisa-suklaata. Kulkeekohan siellä paljonkin Gimonoossa Keisoita. Toinen aika kiva kohde voisi olla matka Taimaaseen.
Ole hyvä ja puhu palstaa: keisa suklata.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ostaa japanilaisesta vaateliikkeestä haarakiilaa mutta myyjä tempaisi ison puukon esiin, survaisi sen vatsaansa ja kuoli siihen paikkaan.
Outoa sakkia.
No olipa kerrassaan 'hauska vitsi.'..Ihan loppuun asti ratkiriemukas sanan varsinaisessa merkityksessä
Ei, mä pysyn Europiassa. Ei tarvitse sietää kenosilmia. Minä kun ite olen niin täyvellinen.
Jep jep. Suomalaisista saa kyllä veistellä vaikka mitä juoppohulluusvitsejä koska suomalaisethan ovat juoppoja, mutta japanialaisten kuulusta itsemurharituaalista ei saa hiiskua mitään. Naurettavaa.
Japaniassa en, mutta Japanissa kyllä ja viettänyt siellä paljon aikaa. Kaunis maa, ystävällisiä ihmisiä ja herkullista ruokaa. En asuisi siellä enää mutta matkakohteena loistava.
Veitsi olisi hieno maa käydä. Olisi alppeja ja vuohia ja Pikku-Heidejä. Kannattaisikohan Keneviin lähteä? Olisi siellä se suuri vahakangastehdaskin , se Kern.
En ole