Miten käytän uunia?
Moikka! Oon nyt kipeenä ja sitkun mulle tulee parempi olo ajattelin vähän leipoa sämpylöitä. Oon 15 ja en tiedä miten uunia käytetään?! Mistä tiedän milloin uuni on valmis?!
Kommentit (8)
Eikös 15 oo kasi-ysiluokkalainen, pitäs tietää mut ymmärrän et kaikille vanhemmille ei tuu mieleen opettaa yksinkertasissa asioissa.
Siinä uunissa on kaks nipukkaa yleensä vasemmanpuolimmaiset, käännät toisen missä on kuvia semmoseen kohtaan missä ok kaks viivaa päällekkäin, yleensä lampun vieressä. Ja sitte toisen missä on numeroita käännät siihen asteeseen missä sämpylät pitää paistaa. Uuni on valmis ku joku valo sammuu
Vierailija kirjoitti:
Eikös 15 oo kasi-ysiluokkalainen, pitäs tietää mut ymmärrän et kaikille vanhemmille ei tuu mieleen opettaa yksinkertasissa asioissa.
Siinä uunissa on kaks nipukkaa yleensä vasemmanpuolimmaiset, käännät toisen missä on kuvia semmoseen kohtaan missä ok kaks viivaa päällekkäin, yleensä lampun vieressä. Ja sitte toisen missä on numeroita käännät siihen asteeseen missä sämpylät pitää paistaa. Uuni on valmis ku joku valo sammuu
No jos ei kotona opeteta, niin koulussa on opetettu jo seiskalla.
Käytä uunia turvallisesti ja energiatehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita alapeukkuja tulee vaikka ohjeet annettiin. Silloin ku minä olin koulussa nii ei kyllä köksässä opetettu käyttää uunia.
Uunin mukana on tullut juuri kyseisen uunin ohjekirja, siellä se kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti tiedät koska olet 7.luokalla köksantunnilla sitä käyttänyt.
Porvoossa ei ole köksää ja siellä 15 vuotiaat teinitytötkin on oikeesti 51 vuotiaita aijänkäppänöitä.
0/5
Aivan varmasti tiedät koska olet 7.luokalla köksantunnilla sitä käyttänyt.