Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En auta ja tue lapsiani pukemisessa yms.

Vierailija
19.04.2017 |

Siis sen jälkeen kun pystyvät siihen itsekin. Ei minuakaan autettu ja ihan hyvin selvisin. Mies auttaa ja lapset ei voi siksi pukea itse vaan tarvii siihen aina aikuista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo vajaa 3v tosiaan pukee itse. Niin myös eskari.

Mutta minä aina varmistan, että tulee kelinmukaiset vaatteet päälle ja että t-paidan helma on kalsarien kauluksessa ja sukan varret niin, että nilkat on piilossa.

Erään tutun lapset pukevat itse. Hienoa, kun on lapsi talvellakin ulkona, ei villasukkia ja liian pienten sukkien ja kalsarin lahkeiden välistä vilkkuu paljas nilkka. Nämä lapset 6v ja 8v. Näkee, että ei ole äiti katsonut, mitä vaatetta päällä, kun ulos lähteneet. Välillä puuttuneet hanskat ja välillä pipo.

En kannata täyden passaamisen mallia, mutta kyllä vaateasioissa (niin kuin kaikissa muissakin lapseen liittyvissä asioissa) loppukädessä vastuu on vanhemmalla.

Vierailija
22/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En auta ja tue lapsiani?

Tällaista otsikkoa ei kukaan terve tai lasta kasvattaja äiti kirjoita. Tai että ei ole hyväksi lapselle, koska MINUA vituttaa ikinä...

Juu. Tätä ei voi millään halulla lukea tavallaen äidin tavalliseksi aloitukseksi.

Motiivia ei kyllä ymmärrä. Ihan vain jauhaa paskaa? Kerätä kiukkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi eivät osaa pukea, muttet auta heitä? 

Miten pääsette ulos, jos mies ei ole kotona?

Hohhoijaa miks näihin vastaa idiootit joilla ei ole lapsia ja kaikki pitää vääntää rautalangasta. En ole ap mutta eiköhän ap:n pointti ollut että lapset osaavat pukea mutta kun tietävät että ei tarvitse niin heittäytyvät avuttomiksi kun isä on paikalla.

Meillä on juuri näin että lapset pukevat oikein hienosti kun päällepäsmäröivä ja kaikessa "auttava" isä ei ole paikalla. Jos olen yksin lasten kanssa, sanon vain että menes pukemaan, jolloin käyvät vessassa, ottavat sopivat vaatteet ja pukevat ne mukisematta. Kun isi on kotona... "Isiiiii" vikinä alkaa heti kun pyydän laittamaan itsensä valmiiksi, eivät osaa yhtäkkiä käydä vessassa, voisi luulla ettei vetoketjuja tai edes tarrakenkiä koskaan nähnytkään...

Ja kasvatuskeskusteluja käydään jatkuvasti miehen kanssa. Sanoo ymmärtävänsä mutta jo seuraavana päivänä ei muista. Sen vaan sanon että monta vuotta en tällaista enää jaksa ja tuntuu jo siltä että yksin olisi paljon helpompaa.

Hoho hoijaa.

Miten näihin äitihullun ketjuihin vastaa ihminen, joka luulee puhuvansa normaalista tilanteesta? Tässä on kyse äidistä, joka ei tee kotona yhtään mitään paitsi kiusaa lapsiaan ja miestään

En vastannut "äitihullulle" vaan ap:n otsikkoon ja viestiin.

Ap on Äitihullu

Ehkä, mutta aloitus yksittäistapauksena on joka tapauksessa mielestäni täyttä asiaa. Ja meni omalla kohdalla ns. tunteisiin.

Vierailija
24/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa miks näihin vastaa idiootit joilla ei ole lapsia ja kaikki pitää vääntää rautalangasta. En ole ap mutta eiköhän ap:n pointti ollut että lapset osaavat pukea mutta kun tietävät että ei tarvitse niin heittäytyvät avuttomiksi kun isä on paikalla.

Meillä on juuri näin että lapset pukevat oikein hienosti kun päällepäsmäröivä ja kaikessa "auttava" isä ei ole paikalla. Jos olen yksin lasten kanssa, sanon vain että menes pukemaan, jolloin käyvät vessassa, ottavat sopivat vaatteet ja pukevat ne mukisematta. Kun isi on kotona... "Isiiiii" vikinä alkaa heti kun pyydän laittamaan itsensä valmiiksi, eivät osaa yhtäkkiä käydä vessassa, voisi luulla ettei vetoketjuja tai edes tarrakenkiä koskaan nähnytkään...

Ja kasvatuskeskusteluja käydään jatkuvasti miehen kanssa. Sanoo ymmärtävänsä mutta jo seuraavana päivänä ei muista. Sen vaan sanon että monta vuotta en tällaista enää jaksa ja tuntuu jo siltä että yksin olisi paljon helpompaa.

Hoho hoijaa.

Miten näihin äitihullun ketjuihin vastaa ihminen, joka luulee puhuvansa normaalista tilanteesta? Tässä on kyse äidistä, joka ei tee kotona yhtään mitään paitsi kiusaa lapsiaan ja miestään

Ap on Äitihullu

Ehkä, mutta aloitus yksittäistapauksena on joka tapauksessa mielestäni täyttä asiaa. Ja meni omalla kohdalla ns. tunteisiin.

Jos kyse olisi halusta saada lapset toimimaan omatoimisesti, eikö otsikko olisi Tuen lapsiani....

Vierailija
25/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nimenomaan teen muille sitä, mistä olen jäänyt itse paitsi, koska tiedän miten kurjalta se tuntuu.

Vierailija
26/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nimenomaan teen muille sitä, mistä olen jäänyt itse paitsi, koska tiedän miten kurjalta se tuntuu.

Etkä tee, silloin et ole oikeasti jäänyt asiaa vaille lopullisesti.

ap

Vierailija
27/27 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoho hoijaa.

Ap on Äitihullu

Jos kyse olisi halusta saada lapset toimimaan omatoimisesti, eikö otsikko olisi Tuen lapsiani....

Sinä jäitkin tuojottamaan vain otsikkoa, mutta aloituksessa luki, että sen jälkeen kun selviävät siitä itsenäisesti. Tarkoitin juurikin tilannetta, jossa lapset eivät tee mitään, koska isi on opettanut, ettei tarttekaan. Myös minun sitten pitäisi kyykistellä ja ähkiä lattianrajassa heitä pukemassa ja siihen menevä aika, kun jankataan, että en tee niin, vituttaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä