Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme poikaystäväni kanssa vähävaraisia ja onnellisia

Vierailija
18.04.2017 |

Olemme siis molemmat työttömiä, ja tuet ei meidän tapauksessa päätä huimaa. Kieltäydymme kuitenkin masentumaan tilanteesta. Rakastamme toisiamme ja nautimme seksistä, ja investoimme mm. ehkäisyyn (ettei tähän surkeaan rahatilanteeseen synny lapsia) sekä poikaystäväni salikorttiin. Ostamme uudet vaatteet kirpparilta kun tarvitsemme, ja tänään söimme uunimakkaraa ruisleivän päällä, kilpailemme kumpi keksii maukkaamman aterian mahdollisimman vähäisillä kuluilla!
Rakastan lenkkeillä kuunnellen youtubesta musiikkia, sekä tykkään mös lukea kirjastosta lehtiä ja viihderomaaneja. Joskus hemmottelemme minua ostamalla irtoripsiä tai vinkkupullon, jonka nautin samalla katsoen tv;stä viikonlopun elokuvaa.
Herään rakastaen elämää kiitollisudella. Tsemppiä toisille vähävaraisille ja aurinkoista kevätää. Ulkoilkaa paljon, äläkä olko olosuhteiden uhreja!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä tavalta elää :) 

Vierailija
42/51 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,, ;) Kummaahan se olisikin jos jollakin suomalaisella ei ois asiat hyvin,,, ;) on se vaan  näinn,, ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin,mitä jos sairastutte? Köyhäily lakkaa äkkiä olemasta kivaa ja onnellista kun oikeasti tarvisi sitä rahaa. En koskaan ajatellut, että mulle kävisi niin, mutta mulle kävi just niin. Tulin huomaamaan, että on paljon sellaisia sairauskuluja, joita sossu ja kela ei korvaa, mutta joiden väliinjättämisestä (mm. tulehtuneen leikkaushaavan hoito) seuraisi uusi sairaalareissu.

Sori että tuon realismia tähän onneen, mutta rivakka työn etsintä tai koulutuksen hankinta on ok vaihtoehto niille, joilla se terveys sen sallii.

Vierailija
44/51 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että alkakaa "rikkaatkin" köyhäilemään, elämään asteittan slow lifea! Mitä menettäisitte?:) Enemmänkin säästäisitte, teillähän on enemmän rahaa tämän elämäntavan seurauksena.. :)

Kierrättäkää kaikki edes vähän, ja miettikää valintojanne ja NAUTTIKAA  iloista! Viinilasi, kävelylenkki, kirja, hyvä musiikki, tv;n sarjat ja dokkarit... Elämä on ihanaaa! 

-ap

Vierailija
45/51 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin,mitä jos sairastutte? Köyhäily lakkaa äkkiä olemasta kivaa ja onnellista kun oikeasti tarvisi sitä rahaa. En koskaan ajatellut, että mulle kävisi niin, mutta mulle kävi just niin. Tulin huomaamaan, että on paljon sellaisia sairauskuluja, joita sossu ja kela ei korvaa, mutta joiden väliinjättämisestä (mm. tulehtuneen leikkaushaavan hoito) seuraisi uusi sairaalareissu.

Sori että tuon realismia tähän onneen, mutta rivakka työn etsintä tai koulutuksen hankinta on ok vaihtoehto niille, joilla se terveys sen sallii.

Mulla on reuma, ja se tuo ihan kiitettävästi kuluja:) Edelleen, kieltäytykää olemasta olosuhteiden "uhreja" vaan valitkaa mitä elämää elätte :)

Vierailija
46/51 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on reuma, ja se tuo ihan kiitettävästi kuluja:) Edelleen, kieltäytykää olemasta olosuhteiden "uhreja" vaan valitkaa mitä elämää elätte :)

-ap :) 

47/51 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etten ole ainut samassa tilanteessa, työtön tosiaan ollut jo monta vuotta ja samoin puolisoni. Vaikka kuinka olisi etsinyt niin töitä ei ole, meillä on 1v7kk lapsi. Rahasta on välillä pula mutta en anna sen haitata :) parasta on rakkaat ihmiset ympärillä. <3

Vierailija
48/51 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunnan halvin sali, huitelee parissa kympissä kuussa.

-ap

Sittenhän te ootte tasoissa. Saman kuin sun pillerit. Molemmat saa osansa vähistä varoista.

Paitsi että pillerit kyllä hyödyttää pariskunnan molempia osapuolia. Ei voi laskea vain ap:n menoksi.

Mitä ap sitten saa itselleen sillä rahalla, joka menee poikaystävän kuntosaliin?

Vierailija
49/51 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap :) 

Ei ilmeisesti aivan kauheasti kustanna, kun kuitenkin pärjäätte ja jää huvituksiinkin. Yksi sairaus ei tarkoita, etteikö voisi toinenkin tulla.

Vierailija
50/51 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisuus (eli köyhyys) suurentaa riskiä moniin ikäviin asioihin.

-väkivalta

-rikollisuus

-mielenterveysongelmat

Siinä nyt muutama ongelma aluksi.

Vierailija
51/51 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kirjoitus!:) Ulkona juokseminen musiikkia kuunnellen aurinkoisella säällä on parasta mitä tiedän. Monet parhaat jutut on suht ilmaisia. Rakkaus, aurinko, musiikki, lämpö. Niistä tulee syvällisen hyvä olo<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan