Olemme poikaystäväni kanssa vähävaraisia ja onnellisia
Olemme siis molemmat työttömiä, ja tuet ei meidän tapauksessa päätä huimaa. Kieltäydymme kuitenkin masentumaan tilanteesta. Rakastamme toisiamme ja nautimme seksistä, ja investoimme mm. ehkäisyyn (ettei tähän surkeaan rahatilanteeseen synny lapsia) sekä poikaystäväni salikorttiin. Ostamme uudet vaatteet kirpparilta kun tarvitsemme, ja tänään söimme uunimakkaraa ruisleivän päällä, kilpailemme kumpi keksii maukkaamman aterian mahdollisimman vähäisillä kuluilla!
Rakastan lenkkeillä kuunnellen youtubesta musiikkia, sekä tykkään mös lukea kirjastosta lehtiä ja viihderomaaneja. Joskus hemmottelemme minua ostamalla irtoripsiä tai vinkkupullon, jonka nautin samalla katsoen tv;stä viikonlopun elokuvaa.
Herään rakastaen elämää kiitollisudella. Tsemppiä toisille vähävaraisille ja aurinkoista kevätää. Ulkoilkaa paljon, äläkä olko olosuhteiden uhreja!
Kommentit (51)
Ja tulevaisuuden suunnitelmat ? Oletteko hakeneet töitä ?
Ystäväni mies rakastaa olla työttömänä. Vaimo maksaa kaiken, on lähihoitaja, eli siitä voi laskea tulotason ja hän vaan katsoo telkkaria, pelaa pelejä ja käy kalastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Iloista kevättä sinnekin! terv. toinen vähävaraton
Vähävaraton? Eli oikeasti rikas.
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi poikaystävääni 87 miljoonaan. Olen mieluummin köyhä ja onnellinen.
samat sanat! :) hyvä sinä!!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies rakastaa olla työttömänä. Vaimo maksaa kaiken, on lähihoitaja, eli siitä voi laskea tulotason ja hän vaan katsoo telkkaria, pelaa pelejä ja käy kalastamassa.
Tulevaisuuden sunnitelmat jääkööt meille, on niitä ja toivottavasti pian tärppääkin. (En tarkoita tässä lapsia..)
Olemme hakeneet töitä kumpikin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni mies rakastaa olla työttömänä. Vaimo maksaa kaiken, on lähihoitaja, eli siitä voi laskea tulotason ja hän vaan katsoo telkkaria, pelaa pelejä ja käy kalastamassa.Tulevaisuuden sunnitelmat jääkööt meille, on niitä ja toivottavasti pian tärppääkin. (En tarkoita tässä lapsia..)
Olemme hakeneet töitä kumpikin :)
-ap! :)
Myös minä olen onnellinen ja rahaa himppu vaille 200 000 euroa. Myös asunto ja kesämökki ja toinenkin.
Omalla palkalla olen nämä hankkinut.
Jatka samaan maaliin ja ollan onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olen onnellinen ja rahaa himppu vaille 200 000 euroa. Myös asunto ja kesämökki ja toinenkin.
Omalla palkalla olen nämä hankkinut.
Jatka samaan maaliin ja ollan onnellisia.
okei, hyvä sulle ja hyvää kevättä ! :) -ap
Kiva kuulla, oikein hauskaa ja onnellista kevättä teille.
Ihan sama homma mutta ollaan alettu kunnolla köyhäilemään, leivotaan ite leivät, päässään paljon halvemmalla, keksitään halpoja ruokia moneksi päiväksi kerralla ja kun käydään kalastamassa niin syömään saadut kalat :D tänään syötiin itsetehtyjä täytettyjä sämpylöitä. Naimisiinkin mentiin halvalla, maksoi 12 euroa eli minun mekkoni verran. Nyt on köyhäilyn kautta säästynyt useita satoja euroja ja menataan tehdä yhessä jotain kivaa (:
En tosiaan ymmärrä kun jotkut vanhemmatkin ihmiset jaksavat vain valittaa rahojen vähyydestä vaikka itse tienaavat enemmän kuin minä, saan kuitenkin hyvin vähän tukia mutta silti elämä rullaa ja aurinkoista on. Terv.rouva22v. 😋
Hyvä ap!! Ei ainaista negailua! Tuollaisista ennenkin rakennettiin kunnon työläiset! Toivoa on meille!
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnan halvin sali, huitelee parissa kympissä kuussa.
-ap
Sittenhän te ootte tasoissa. Saman kuin sun pillerit. Molemmat saa osansa vähistä varoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sittenhän te ootte tasoissa. Saman kuin sun pillerit. Molemmat saa osansa vähistä varoista.
Nojuu, eikä se oo mulle niin tärkeetä et kaikki menis tasan. Saliharrastus on poikaystävälle niin tärkeä, että vaikka maksais tuplat niin investoisimme silti siihen. Minä olen varttunut varakkaamassa perheessä kuin poikaystäväni, ja mikä ettei rakkaan harrastus oisi prioriteettinä korkealla. Hän on niin hyväsydäminen, että mieluusti annan hänelle vastinetta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Paitsi että pillerit kyllä hyödyttää pariskunnan molempia osapuolia. Ei voi laskea vain ap:n menoksi.
Voisin hyvin kuvitella, että olisin onnellinen pelkillä tuilla. Jos tukia saisi noin 800-1000 euroa kuussa niin se riittäisi jo paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme siis molemmat työttömiä, ja tuet ei meidän tapauksessa päätä huimaa. Kieltäydymme kuitenkin masentumaan tilanteesta. Rakastamme toisiamme ja nautimme seksistä, ja investoimme mm. ehkäisyyn (ettei tähän surkeaan rahatilanteeseen synny lapsia) sekä poikaystäväni salikorttiin. Ostamme uudet vaatteet kirpparilta kun tarvitsemme, ja tänään söimme uunimakkaraa ruisleivän päällä, kilpailemme kumpi keksii maukkaamman aterian mahdollisimman vähäisillä kuluilla!
Rakastan lenkkeillä kuunnellen youtubesta musiikkia, sekä tykkään mös lukea kirjastosta lehtiä ja viihderomaaneja. Joskus hemmottelemme minua ostamalla irtoripsiä tai vinkkupullon, jonka nautin samalla katsoen tv;stä viikonlopun elokuvaa.
Herään rakastaen elämää kiitollisudella. Tsemppiä toisille vähävaraisille ja aurinkoista kevätää. Ulkoilkaa paljon, äläkä olko olosuhteiden uhreja!
No en ole vähävarainen, on lompsassa aina 500-1000e ja tilillä lähes parikytädonaa.
Mutta muijani ei ostele irtoripsiä enkä minä kuuntele mitään juutuupea korvalapuista.
Oletko kuullut CD levyistä koskaan?
Tyypillinen turhamaisuus olet itsekin, vaikket ilmeisesti ole kyennyt säästämään mitään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta lässytystä. Tuskin se teidän elämä on niin ah..ihanaa?
Tai sit te ootte vaan yksinkertaisia?
Ei olla "yksinkertaisia", minä olen jopa erittäin monimutkainen persoona;D Eikä meidän elämä ole koko ajan ihanaa, sitähän sanoin ettei suostuta masentumaan elämän olosuhteista. Vaikkein kaikista elämän vastoinkäymisistä kerrokaan, elämä kasvattaa ja kantaa. Ei ole elämä todellakaan ollut ruusuilla tanssimista, mutta on tärkeää ymmärtää että jokainen ottaa vastuun omasta elämämästn IHAN ITSE, ja se on täysin sinusta riippuvaista alatko valittaa vai päätätkö nauttia joka hetkestä, jota kutsutaan elämäksi.
-ap
Janne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään rakastaen elämää kiitollisudella. Tsemppiä toisille vähävaraisille ja aurinkoista kevätää. Ulkoilkaa paljon, äläkä olko olosuhteiden uhreja!No en ole vähävarainen, on lompsassa aina 500-1000e ja tilillä lähes parikytädonaa.
Mutta muijani ei ostele irtoripsiä enkä minä kuuntele mitään juutuupea korvalapuista.
Oletko kuullut CD levyistä koskaan?
Tyypillinen turhamaisuus olet itsekin, vaikket ilmeisesti ole kyennyt säästämään mitään mihinkään.
omistan toki cd-levyjä, mutta niitä ei paljon lenkillä kuuntele. Ja olenhan säästänyt, mutta tuen omaisina ei saa säästöjä olla paljon yhtään, kuten hyvin tiedät. -ap
pekko kirjoitti:
Ei nämä sulle valittajat/itkijät elä sen kummemmin kuin sinäkään.
Rahaa heillä on enemmän ja ehkä oma talo, tosin kaikilla ei edes sitäkään vaan asuu vuokralla
ja suuri osa vapaa-ajasta kuluu töihin, josta tulee heidän rutiininsa.
Olen itsekin eläkkeellä mutta osaan tehdä rahaa ja rahaa on, olen naimisissa ja kaikkea
on mitä tarvii. Se on itsestäni kiinni pääsenkö matkustelemaan.
Ei kenenkään tarvitse juosta epsanjassa joka kk, muutakin voi tehdä.
Ketkähän niitä yksinkertaisia ovat? Tehdään lapsia, viedään ne hoitoon, mennäänulkomaille, rakennetaan talo tai rempataan vanha blaa blaa blaa.
Ei tuolla ole paskan haileen väliä periaatteessa. Samaa elämää se on mitä teilläkin.
Loppujen lopuksi.
Näinhän se on ja kunnioitus elämänkokemuksestasi pekko! :) Itseäni puhututtaa raamatusta saarnaajan kirja... Hyvää kevättä sinulle. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama homma mutta ollaan alettu kunnolla köyhäilemään, leivotaan ite leivät, päässään paljon halvemmalla, keksitään halpoja ruokia moneksi päiväksi kerralla ja kun käydään kalastamassa niin syömään saadut kalat :D tänään syötiin itsetehtyjä täytettyjä sämpylöitä. Naimisiinkin mentiin halvalla, maksoi 12 euroa eli minun mekkoni verran. Nyt on köyhäilyn kautta säästynyt useita satoja euroja ja menataan tehdä yhessä jotain kivaa (:
En tosiaan ymmärrä kun jotkut vanhemmatkin ihmiset jaksavat vain valittaa rahojen vähyydestä vaikka itse tienaavat enemmän kuin minä, saan kuitenkin hyvin vähän tukia mutta silti elämä rullaa ja aurinkoista on. Terv.rouva22v. 😋
Kuulostaa aivan ihanalta! :) Rakkautta teille paljon ja elämäniloa,
-ap
En vaihtaisi poikaystävääni 87 miljoonaan. Olen mieluummin köyhä ja onnellinen.