Mielipiteesi Almasta
Niih. Mun mielestä tekee ihan ok biisejä mut saisi laihduttaa parikymmentä kiloa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Jos Jenni Vartiaisella olisi Alman ääni ja biisit, olisi hän jo maailmantähti. Ja jos Almalla olisi Jennin ääni ja biisit, hän ei laulelisi edes Koivukylän Teboilin takahuoneessa.
Oon kyllä eri mieltä. Alman ulkomuodosta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä se sopii tuohon musiikkiin mitä tekee. Jenni Vartiainen laulamassa Alman biisejä, "i bring the karma, that bitch dont play" kuulostais aika hupaisalta. Jokainen tyylillään, itse en usko että enää nykypäivänä varsinkaan musiikkialalla vain kauniit pärjää. Miettikää nyt Ed Sheerania, voisko uupelon näkösempää olla, ja silti supersuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on aika paljon nuoria faneja, ja tuo lihavuude ihannointi on vaarallista pidemmän päälle. nuoret kun ovat niin kovasti vaikutuksille alttiita
Missä Alma on puhunut lihavuuden puolesta tai yrittänyt saada muita lihoamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huolestuttaa tää lihavuuden ihannoiminen. Terveydenhuollossa näkee, miten liikapainoisilla on jo aikuisikäisinä diabetesta, verenpainetautia, uniapneaa, nivelrikkoa ym.
Ihannoiminen??
No esim toi "itsevarma asenne, joka sallii erilaisuuden". Erilaisuus on hienoa, mutta oman terveyden pilaaminen on perseestä, ja tuollaisen hitaan itsetuhon ihaileminen on vielä pahempaa. Jos nää almat ja adelet vetäisi keikalla röökiä niin siitähän huuto nousisi. Mutta liikapainoisuus on niin rohkeaa erilaisuutta.
Niih. Kyllä laskin pitää kato hävetä itseään,olla surkea,onneton ja epävarma. Pitää osoittaa kaikin tavoin että on todella pahoillaan siitä että on ylipainoinen ja todistaa että kaikin tavoin yrittää laihduttaa.
Puhut asiaa
Hyvä lauluääni, mutta käyttäytyminen niin huonoa, että inhottaa. Ulkonäkö on ihan ok, ilmentää sillä itseään, mutta käyttäytymiseen kannattaisi kiinnittää huomio. Siitä syystä en pidä Almasta.
Epävarma lihapulla, joka esittää kovista. Myötähäpeä tulee kun on niin olevinaan.
Kivasti kehuja Almalle Metro.co.uk:ssa
http://metro.co.uk/2017/04/18/artist-of-the-day-1804-alma-6580447/
Paljon mieluummin rehellisesti ärräpäitä päräyttelevä ihminen kuin kuin teeskentelevä cover-keiju.
kyllähän se laihduttaa vois, nii hänen musiikista voisin nauttia vanhempanakin
Alma on vasta 20-vuotias ja aika lapsellinen puheissaan. Kansainvälinen menestys tai suosio on tullut ehkä vähän yllättäen hänelle itselleenkin ja sopii vain toivoa, että pää kestää pyörityksen.
Hänellä on hyviä biisejä, mutta lavaesiintyminen on aika kömpelöä ja ulkoinen habitus ei ole paras mahdollinen. Aika näyttää, mitä tuleman pitää, tosi vaikea ennustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti kehuja Almalle Metro.co.uk:ssa
http://metro.co.uk/2017/04/18/artist-of-the-day-1804-alma-6580447/
Kiertää ahkerasti ympäri Eurooppaa, mutta onko keikat Alman omia keikkoja vai sellaisia yhteiskeikkoja? Eihän niitä omia biisejä ole kuin muutama, ja ne on nopeasti laulettu.
Hesari hehkutti joku aika sitten Alman loppuunmyydystä Lontoon keikasta. Se ei ollut mikään Alma-keikka vaan Alma oli yksi monista esiintyjistä.
Tykkään äänestä paljon, mutta toivoisin vähemmän tanssipoppia olevia biisejä. En ole kovin paljon kuunnellut tosin, koska en oikein lämmennyt niille tunnetuimmille biiseille. Tuolla äänellä voisi tehdä paljon enemmänkin. Muuta mielipidettä minulle ei ole koska minusta laulajan tärkein ominaisuus on se laulu, ulkoisella olemuksella ei ole väliä.
Musasta en diggaa mutta arvostan että tuossa ylipinnallisessa valtavirtamusabisneksessä on vaihteeksi pinnalla läskimpikin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi miten nuori ihminen pilaa terveytensä tuolla tavalla
Sanoiko kukaan näin Amy Winehousesta tai Kurt Cobainista? En muista samanlaista huolta olleen.
En tykkää! Idollisin aikoina jo ärsytti mua. Ääni ei oo mun mieleen, eikä ulkonäkö.
Vastenmielinen tapaus!