Mielipiteesi Almasta
Niih. Mun mielestä tekee ihan ok biisejä mut saisi laihduttaa parikymmentä kiloa
Kommentit (42)
Mua huolestuttaa tää lihavuuden ihannoiminen. Terveydenhuollossa näkee, miten liikapainoisilla on jo aikuisikäisinä diabetesta, verenpainetautia, uniapneaa, nivelrikkoa ym.
Alman menestys jatkuu vielä sittenkin kun kauniit ja hoikat artistit rupsahtaa. alman menestys perustuu loistaviin biiseihin, hienoon persoonalliseen lauluääneen ja itsevarmaan asenteeseen, joka sallii erilaisuuden.
Mun mielestä ihan paskaa musiikkia,artistin ulkonäköön en ota kantaa.
Minusta Almalla on hyviä biisejä ja hyvä lauluääni, mutta ulkoinen habitus ei oikein iske. Ja kiroilu on perseestä. Peittäiskö sillä epävarmuuttaan mm. ulkonäön suhteen, tiedä häntä. Jotenkin vaikuttaa ylimieliseltä kovikselta, mutta sekin voi heijastella epävarmuutta. Toivon Almalle kaikkea hyvää urallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua huolestuttaa tää lihavuuden ihannoiminen. Terveydenhuollossa näkee, miten liikapainoisilla on jo aikuisikäisinä diabetesta, verenpainetautia, uniapneaa, nivelrikkoa ym.
Ihannoiminen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoiminen??
No esim toi "itsevarma asenne, joka sallii erilaisuuden". Erilaisuus on hienoa, mutta oman terveyden pilaaminen on perseestä, ja tuollaisen hitaan itsetuhon ihaileminen on vielä pahempaa. Jos nää almat ja adelet vetäisi keikalla röökiä niin siitähän huuto nousisi. Mutta liikapainoisuus on niin rohkeaa erilaisuutta.
Tykkään musiikista aivan älyttömästi. Todella lahjakas muusikko. Kuitenkin ulkoinen habitus, kiroilu ja koulujen väliin jättäminen ei iske. Ihmisenä en siis kauheasti välitä, eikä ole nuorillekkaan mikään kovin hyvä esikuva. Kaikista kun ei tule koulut kesken jättämällä kuuluisia ja rikkaita.
Ihan kivoja biisejä, vaikka ei niin omaa musiikkimakuani olekkaan. Haastatteluja en ole nähnyt ja en tiedä minkälainen on luonteeltaan, mutta tykkään siitä että pitää kiinni omasta tyylistään.
Jos Jenni Vartiaisella olisi Alman ääni ja biisit, olisi hän jo maailmantähti. Ja jos Almalla olisi Jennin ääni ja biisit, hän ei laulelisi edes Koivukylän Teboilin takahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Alman menestys jatkuu vielä sittenkin kun kauniit ja hoikat artistit rupsahtaa. alman menestys perustuu loistaviin biiseihin, hienoon persoonalliseen lauluääneen ja itsevarmaan asenteeseen, joka sallii erilaisuuden.
Mikä menestys? Pari ihan ok hittibiisiä ei tarkoita vielä menestystä. Katotaan 5v kuluttua mikä on tilanne
Vierailija kirjoitti:
Jos Jenni Vartiaisella olisi Alman ääni ja biisit, olisi hän jo maailmantähti. Ja jos Almalla olisi Jennin ääni ja biisit, hän ei laulelisi edes Koivukylän Teboilin takahuoneessa.
Täähän se ois
En ymmärrä koko Alma-hypeä, biisit tai lauluääni nyt ei todellakaan niin hyviä kuin kehuista voisi ajatella.
Sillä on aika paljon nuoria faneja, ja tuo lihavuude ihannointi on vaarallista pidemmän päälle. nuoret kun ovat niin kovasti vaikutuksille alttiita
Alman biisit ovat minusta hyviä. Myös videot, joita olen nähnyt ovat olleet ok. Alman paino ei häiritse ja hiusten väri taitaa olla tulossa muotiin maailmalla. Kiroilu ei sovi joka paikkaan, kuten emmagaala.
Totuushan on se, ettei Almalla mikään kummoinen ääni ole, eivätkä biisitkään kansainvälisellä tasolla mitenkään erityisiä ole. Tuollaisia "hittibiisejä" tulee ja menee hittilistoilla joka kuukausi, ja sitten ne unohdetaan. Jos Alma ei olisi suomalainen, yksikään suomalainen ei olisi kiinnostunut. Faktaa on, että Alman äänellä ja biiseillä varustettuja hoikkiakin naisia on kolmetoista tusinassa suuressa maailmassa.
Pelkkä ylipaino ja tusinatavarabiisit eivät tosiaan takaa menestystä. Joku täällä kommentoi, että kauniit ja hoikat rupsahtavat ja Alman menestys jatkuu. Valitettavasti asia menee juuri päin vastoin: Alman suosio ja 15 minutes of fame alkavat pikku hiljaa tulla tiensä päähän, sillä kuka tahansa haluaa mieluummin katsoa kaunista, hoikkaa mutta muodokasta Beyoncea kiertueella kuin hengästynyttä, neontukalla ja ylipainolla erilaisuutta tavoittelevaa Almaa, jonka koreografiaan kuuluu lavan yhdestä päästä toiseen laahustaminen samalla kun kappale soi playbackinä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on aika paljon nuoria faneja, ja tuo lihavuude ihannointi on vaarallista pidemmän päälle. nuoret kun ovat niin kovasti vaikutuksille alttiita
No kunhan nuoriso ei sairastu anoreksiaan, kun ihannoi riutuneita viulunkieliä.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi miten nuori ihminen pilaa terveytensä tuolla tavalla
No niinpä. Olen nähnyt miten alma liikkuu lavalla, yllättävän hyvin noin ylipainoiseksi. Mutta nivelet polvista voi sanoa poks... se siitä keikkailusta sit. Laihuttais ees uransa takia
Kiroilee haastatteluissa niin paljon, että koen ihan myötähäpeää. Ulkoilenen olemus kieltämättä on vähän ajatuksia herättävä, mutta kaiketi hakeekin sitä että on erilainen.