Halkio pikkuhousut
Mieheni haluaisi ostaa minulle haaroista avoimet pikkuhousut. Minua hieman tökkii ajatus sellaisista. Käyttääkö joku oikeasti sellaisia miehen iloksi?
Kommentit (23)
Joo meillä on 3-4 kpl.semmosii.kyllä toimii esileikinaikana.myös semmoset helmi pikkarit toimii.niillä helmillä voi samalla hieroo klittaa kun mies työntyy sisää.katso esim asu ja lelu sivulta ei montaa euroo maksa.
Taidan ylläriksi hankkii sellaiset, saa nähdä mitä mies tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Taidan ylläriksi hankkii sellaiset, saa nähdä mitä mies tykkää?
100 varmasti tykkää.Ja kovempi se on sillon.voi sanoo kokemuksesta.Se näky on niin kiimanen kun nainen levittää sääret ja hänellä on ne halkiopikkarit jalassa nam..Omistako muita asuja tai leluja?;)Nuori&viriili
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa
kirjoita google hakuu.avohaara pikkarit.helmi stringit.Ni sitt löytyy.kauppoja.osassa ei tarvi maksaa postimaksuja edes.esim asu ja lelu.Kyltymätön panomies;)
http://www.lightinthebox.com/fi/naisten-seksikas-musta-nylon-open-haara-sukat_p1681965.html
Esim. tuosta, on mahtavan näköiset ja halvatkin.
t.pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
http://www.lightinthebox.com/fi/naisten-seksikas-musta-nylon-open-haara-sukat_p1681965.html
Esim. tuosta, on mahtavan näköiset ja halvatkin.
t.pervo-kake
Kyllä ja juuri mustat. Meillä on eukolla seksialusasuja kiva läjä.
Mitä mieltä olette halkiollisista sukkahousuista?
Sukat ja sukkanauhat on minusta paljon seksikkäämpiä.
Ex-mieystäväni meinasi pyörtyä ihastuksesta, kun tajusi "reitin" olevan auki.
Muutoinkin oltiin kyllä suunniteltu tuota tapaamísta, mutta jestas että oli rajua menoa halkiohousuissa.
Itse rakastan ko vaatetta ja tosiaan tuo helmillä koristeltu saa ihanat värinät aikaan ihan vaan kun kävelen...
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieystäväni meinasi pyörtyä ihastuksesta, kun tajusi "reitin" olevan auki.
Muutoinkin oltiin kyllä suunniteltu tuota tapaamísta, mutta jestas että oli rajua menoa halkiohousuissa.
Itse rakastan ko vaatetta ja tosiaan tuo helmillä koristeltu saa ihanat värinät aikaan ihan vaan kun kävelen...
Omistko muita seksiasuja.Esim.puolikuppi liivejä?M22
Onko nämä vain miesten vastauksia? Minulta löytyy kyllä halkio housut ja puolikuppi liivit mutta onko kovinkaan tavallista, että naiset sellaisia miehen iloksi käyttää makkarin puolella. Minun mies tykkää ainakin kovasti. Ystävien kesken olen yrittänyt kysellä, että käyttävätkö seksiasuja niin ei kukaan ainakaan myönnä käyttävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä vain miesten vastauksia? Minulta löytyy kyllä halkio housut ja puolikuppi liivit mutta onko kovinkaan tavallista, että naiset sellaisia miehen iloksi käyttää makkarin puolella. Minun mies tykkää ainakin kovasti. Ystävien kesken olen yrittänyt kysellä, että käyttävätkö seksiasuja niin ei kukaan ainakaan myönnä käyttävänsä.
Oisko sillai ett kaikki eivät kehtaa kertoo.Itse taas miehenä olen jollekki kaverille kertonnu ett olen ostannu noita meille.Vaimosta en taas tiedä ett onko kertonnu kellee;)
Miehen iloksi... Naisystävältäni löytyy vaikka mitä (mm halkiolliset helmihousut), jotka olen itse ostanut. Ei käytä kanssani ollenkaan mitään "eroottista" vaatetta, mutta muiden kanssa kyllä, koska haluaa tuntea itsensä "eroottiseksi"... Herää kysymys et mikä naisen mielessä on...? Jos minä lähtisin naisystävän kanssa iltaa viettämään niin ei mulla kyllä olisi mukana liukuvoidetta tms... Ja en ole tyhmä. Kysyin vain et mitä naisilla mielessä, kun kotona kuitenkin saa isoa ihan riittämiin aina kun haluaa... Ei voi käsittää...?
Meillä ainakin mies on sen verran tossukka että joudun hakemaan muualta kunnollista seksiä, siksi pidän seksikkäämpiä vaatteita ei häntä mutta muita miehiä varten. On mullakin liukkaria mukana usein kun lähden iltaa viettämään.
Täh, mitä vikaa noissa on? Kyllä olisi catsuitin käyttö hankalaa ilman haarahalkiota!
Joskus teetin rouvalle mustasta satiinista pikkarit, kromattu vetoketju halkaiseen pöksyt, ihan hetin kiihottavat. Avaa kielen verran ja nuolee klitorista ja sit taas sulkee sen rouvan kiihotustaso nousee, avaa 2/3 osaa pantaessa, vetskari tuntuu peniksen varressa kivalta, avaa kokonaan halkeaa pöksyt ja tipahtaa pois tieltä. Kromi ja satiini on kuin tehty toisilleen.
M53
Oletkohan ap minun vaimoni, sillä olen hänelle juuri sellaisia ehdottanut? Osta ihmeessä! Voidaan myös jatkaa keskustelua keittiössä 🙂
Ei kiihota yhtään moiset. Päivä levolla ollessa sormet laitan olkkarin reunasta sisään kun ei voi ottaa pois lasten takia. Iltasella heitetään pikkarit nurkkaan heti.