Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halkio pikkuhousut

Vierailija
18.04.2017 |

Mieheni haluaisi ostaa minulle haaroista avoimet pikkuhousut. Minua hieman tökkii ajatus sellaisista. Käyttääkö joku oikeasti sellaisia miehen iloksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota yhtään moiset. Päivä levolla ollessa sormet laitan olkkarin reunasta sisään kun ei voi ottaa pois lasten takia. Iltasella heitetään pikkarit nurkkaan heti.

Vierailija
2/23 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä on 3-4 kpl.semmosii.kyllä toimii esileikinaikana.myös semmoset helmi pikkarit toimii.niillä helmillä voi samalla hieroo klittaa kun mies työntyy sisää.katso esim asu ja lelu sivulta ei montaa euroo maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ylläriksi hankkii sellaiset, saa nähdä mitä mies tykkää?

Vierailija
4/23 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan ylläriksi hankkii sellaiset, saa nähdä mitä mies tykkää?

100 varmasti tykkää.Ja kovempi se on sillon.voi sanoo kokemuksesta.Se näky on niin kiimanen kun nainen levittää sääret ja hänellä on ne halkiopikkarit jalassa nam..Omistako muita asuja tai leluja?;)Nuori&viriili

Vierailija
5/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa

Vierailija
6/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä saa

kirjoita google hakuu.avohaara pikkarit.helmi stringit.Ni sitt löytyy.kauppoja.osassa ei tarvi maksaa postimaksuja edes.esim asu ja lelu.Kyltymätön panomies;)

Vierailija
7/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lightinthebox.com/fi/naisten-seksikas-musta-nylon-open-haara-sukat_p1681965.html

Esim. tuosta, on mahtavan näköiset ja halvatkin.

t.pervo-kake

Vierailija
8/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.lightinthebox.com/fi/naisten-seksikas-musta-nylon-open-haara-sukat_p1681965.html

Esim. tuosta, on mahtavan näköiset ja halvatkin.

t.pervo-kake

Kyllä ja juuri mustat. Meillä on eukolla seksialusasuja kiva läjä.

Vierailija
9/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette halkiollisista sukkahousuista?

Vierailija
10/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja sukkanauhat on minusta paljon seksikkäämpiä.

Vierailija
11/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieystäväni meinasi pyörtyä ihastuksesta, kun tajusi "reitin" olevan auki.

Muutoinkin oltiin kyllä suunniteltu tuota tapaamísta, mutta jestas että oli rajua menoa halkiohousuissa.

Itse rakastan ko vaatetta ja tosiaan tuo helmillä koristeltu saa ihanat värinät aikaan ihan vaan kun kävelen...

Vierailija
12/23 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieystäväni meinasi pyörtyä ihastuksesta, kun tajusi "reitin" olevan auki.

Muutoinkin oltiin kyllä suunniteltu tuota tapaamísta, mutta jestas että oli rajua menoa halkiohousuissa.

Itse rakastan ko vaatetta ja tosiaan tuo helmillä koristeltu saa ihanat värinät aikaan ihan vaan kun kävelen...

Omistko muita seksiasuja.Esim.puolikuppi liivejä?M22

Vierailija
13/23 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vain miesten vastauksia? Minulta löytyy kyllä halkio housut ja puolikuppi liivit mutta onko kovinkaan tavallista, että naiset sellaisia miehen iloksi käyttää makkarin puolella. Minun mies tykkää ainakin kovasti. Ystävien kesken olen yrittänyt kysellä, että käyttävätkö seksiasuja niin ei kukaan ainakaan myönnä käyttävänsä.

Vierailija
14/23 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä vain miesten vastauksia? Minulta löytyy kyllä halkio housut ja puolikuppi liivit mutta onko kovinkaan tavallista, että naiset sellaisia miehen iloksi käyttää makkarin puolella. Minun mies tykkää ainakin kovasti. Ystävien kesken olen yrittänyt kysellä, että käyttävätkö seksiasuja niin ei kukaan ainakaan myönnä käyttävänsä.

Oisko sillai ett kaikki eivät kehtaa kertoo.Itse taas miehenä olen jollekki kaverille kertonnu ett olen ostannu noita meille.Vaimosta en taas tiedä ett onko kertonnu kellee;)

Vierailija
15/23 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen iloksi... Naisystävältäni löytyy vaikka mitä (mm halkiolliset helmihousut), jotka olen itse ostanut. Ei käytä kanssani ollenkaan mitään "eroottista" vaatetta, mutta muiden kanssa kyllä, koska haluaa tuntea itsensä "eroottiseksi"... Herää kysymys et mikä naisen mielessä on...? Jos minä lähtisin naisystävän kanssa iltaa viettämään niin ei mulla kyllä olisi mukana liukuvoidetta tms... Ja en ole tyhmä. Kysyin vain et mitä naisilla mielessä, kun kotona kuitenkin saa isoa ihan riittämiin aina kun haluaa... Ei voi käsittää...?

Vierailija
16/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy molempia eli avohousuja sekä helminauhallisia.

stringit ja pikkarit

Vierailija
17/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies on sen verran tossukka että joudun hakemaan muualta kunnollista seksiä, siksi pidän seksikkäämpiä vaatteita ei häntä mutta muita miehiä varten. On mullakin liukkaria mukana usein kun lähden iltaa viettämään.

Vierailija
18/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mitä vikaa noissa on? Kyllä olisi catsuitin käyttö hankalaa ilman haarahalkiota!

https://antishop.fi/shop/catsuit-or25510801101

Vierailija
19/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teetin rouvalle mustasta satiinista pikkarit, kromattu vetoketju halkaiseen pöksyt, ihan hetin kiihottavat. Avaa kielen verran ja nuolee klitorista ja sit taas sulkee sen rouvan kiihotustaso nousee, avaa 2/3 osaa pantaessa, vetskari tuntuu peniksen varressa kivalta, avaa kokonaan halkeaa pöksyt ja tipahtaa pois tieltä. Kromi ja satiini on kuin tehty toisilleen.

M53

Vierailija
20/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ap minun vaimoni, sillä olen hänelle juuri sellaisia ehdottanut? Osta ihmeessä! Voidaan myös jatkaa keskustelua keittiössä 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän