Autoilijat eivät osaa käyttää parkkipaikkoja taloudellisesti
Kommentit (12)
Hiton ärsyttävää! Hehtaari välit ja sitten jää just niitä koloja mihin ei sitten saakaan autoa, jää pienestä kiinni
Sama pysäköinti ongelma on muuallakin kun vain Helsingissä. Näitä kahden ruudun pysäköintiä harrastavia löytyy läpi Suomen, minä minä minä ja minun autoni
Paras mitä minä näin huoltoaseman parkissa, oli se, että yksi auto oli saanut vietyä neljä parkkiruutua. Oli osunut autollaan ihan keskelle noita neljää ruutua (oli kaksi riviä vastakkain). Ja tämä oli matkalla Jyväskylään kesällä ja pysäköintialue oli todella täynnä, eli ei tämä vain Helsingissä ole ongelma.
Mulkut Toytotakuskit tulee muuten ihan viereen naarmuttamaan.
Oikeasti huonoimpia parkkeeroijia ovat he, joilla on kotona hehtaarin verran tilaa parkkeeroida se auto, ja lähikaupan pihassa max 2 muuta autoa silloin kun kaupassa käydään. Kun lähdetään vähän isompaan taajamaan asioille, ei ymmärretä, että siihen samalle parkkipaikalle pitää mahtua samanaikaisesti muitakin kuin oma ja naapurin Irmelin auto. ja että sillä aikaa, kun itse on siellä kaupassa, voi sinne tulla monta muutakin asiakasta omilla autoillaan.
Ja naisille vaadittiin leveämpiä parkkipaikkoja kun normaaliparkkipaiktäat on aivan liian kapeita että naiset saisi parkkeerattu ruutuun. Ja nyt kun on naisille näitä leveämpiä ruutuja niin jatkuvasti näkee parkkipaikoilla että edes niihin ei saada mahtumaan sitä autoa ruutuun
Eräässä itäsuomalaisessa pitäjässä on tapana pysäköidä se auto siihen, mihin se sattuu pysähtymään. Kauppareissulla se sattuu monesti pysähtymään juuri sen kaupan oven eteen. Aikonaan oli tapana pysäyttää se kiesi myös juuri pankkiautomaatin kohdalle. Onneksi on melko harvaliikenteinen pitäjä, mutta saattuuhan sielläkin olemaan välillä ruuhkia.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisille vaadittiin leveämpiä parkkipaikkoja kun normaaliparkkipaiktäat on aivan liian kapeita että naiset saisi parkkeerattu ruutuun. Ja nyt kun on naisille näitä leveämpiä ruutuja niin jatkuvasti näkee parkkipaikoilla että edes niihin ei saada mahtumaan sitä autoa ruutuun
Mistä löytyy naisille leveämpiä parkkiruutuja, tulen heti kokeilemaan.
Onneksi skuutin voi paiskata ihan mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No on hesalaisilla ongelmat.
Vierumäellä.
Viikonloppuna Vierumäellä bemarimulk.ku oli vienyt huolimattomalla pysäköinnillä kaksi maksullista p-paikkaa. kun parkkis on aivan täynnä. Teki mieli piirtää joku hävytön kuva lumiseen autoon.