Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joku kyseli vähän aika sitten kantoliinoista vanhemmilla vauvoilla:tässä tietoa!

24.03.2006 |

Olen itsekin samoilla ostotuumilla ja kyselinkin kantoliinatukihenkilöltä(heh,mikä nimitys) asiasta. meillä ollut rintareppu, mutta nyt kun poika vanhempi, painaa liikaa/rintarepusta ei saa kunnollista tukea. Rengasliinat kuulemma ovat nopeita ja helppoja käyttää, mutta niissä ei voi kantaa 10 kiloista kuin n 2h (riippuu tietenkin kantajastakin), sillä niissä yhden olon kiinnitys. Pikät liinat parhaita mutta vievät kokeneeltakin aikaa, mutta jos tarkoitus shoppailla ym, on kuulemma paras. Lapsi saattaa kuitenkin vanhempana rimpuilla ym ja liinasta jää pitkä laahus sidottaessa. Lyhyt liina rengasliinan vaihtoehto, mutta sitä ei voi kiristää avaamatta solmua. Kantoreppu on kuulemma paljon rintareppua parempi, siinä on lannevyö ja on kuten rinkka. Sopii myös pitkäkestoiseen kuljetukseen.

Toiv tästä apua!

itse pääyin rengasliinan Mim sarong; oli kiva kuosi ja ohut kangas sekä helppo kiinnitys. Kantamisesta ei siis vielä varmuutta, kun vasta tilasin netistä,mutta kuulemani mukaan ok kunhan ei ihan älyttömän pitkää aikaa kanna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muuten porenn, kiitos sinulle vastauksesta toisessa ketjussa, mä käyn tuolla antamillasi sivuilla.

Mulla on siis Hoppedizin kudottu liina kotona ja sitä olisi tarkotus käyttää.

Vierailija
2/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkään liinan ostoon vihjeitä! no tulipa laitettua nyt kuitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä, kysellä saa vastaisuudessakin :)

Porenn *kantoliinatukihlö*

Vierailija
4/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä eka liina oli pitkä, sidottava trikooliina ja toinen Mimmi. Voin kehua molempia! Tyttömme on pikkuinen, joten kulkee nyt 2,5-vuotiaana (10 kg) hyvin Mimmissä. Totta on, että kannattaa vuorotella puolta, mutta mielestäni Mimmissä lapsen saa kuitenkin niin lähelle, että paino ei tunnu pahalta.

Rintareppu ei mulle sopinut ollenkaan. Kantorinkkaakin kokeilimme: mies tykkäsi, mulla väsyivät hartiat.

Vierailija
5/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin itseasiassa pienikokoinen poika joten mukava tietää että mimmillä myös mahd hyvin pitkä käyttöikä eli paino jakautuu vaikka onkin vain toisella olalla. Mietinkin itseasiassa että saako sitä olkaa vaihdettua, ja tuli sekin nyt sitten vahvistettua=)