Finnien/mustapäiden/matojen/whatever-puristeluvideot - kuka myöntää katsovansa näitä?
Törmäsin tähän ilmiöön ja kyllä, jäin itse koukkuun :'D
Kommentit (26)
En oo hetkeen kattonu, kun en oo löytäny mitään uusia ja hyviä videoita.
Mä en tykkää noista finnien ja mustapäiden puristeluvideoista. Niistä lentää kaikkea ällöä nestettä. Itse katson mangoworm-videoita (Cordylobia Anthropophaga-kanava Youtubessa). Siinä on jotain viehättävää kun ne madot plumpsahtelee pois.
Mä en tykkää tirskahduksista niin paljon. Itsellä kiinnostaa ne mustapäät ja sellaset finnit mitä varten pitää tehä reikä ihoon.
Olen youtubesta löytänyt kaikkea outoa asiaan liittyvää, kuten esim. toncil stones removal -videoita. Siis jotakuta kiinnostaa nekin. Itsestä jo liian ällöä.
Mua jotenkin kiehtoo nuo jigger removal -videot.
ÄLLÖVAROITUS! Tässä jokin kooste niistä:
Jos kärsit trypofobiasta, älä katso.
Kärsivätkö näiden videoiden katsojat trypofobian sijaan trypomaniasta vai mistä on kyse?
Minä myönnän... Katson näitä finnivideoita ja sitten hierontavideoita. Jotenkin niin rentouttavia!
Millä hakusanalla niitä löytyy? :)
Minä ja myönnän vielä nauttivani niistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Millä hakusanalla niitä löytyy? :)
Riippuu genrestä :D Jos tykkää finnien puristelusta, niin youtubessa löytyy hakusanalla zit popping.
Dr. Pimple Popper on hyvä kanava! Kyseessä on ihan oikea ihotautilääkäri.
Myönnän. Mietin mistä se hyvä olo tulee kun niitä katsoo? Mun nuoruudessa ei ollut youtube-videoita ja tuli puristeltua omia finnejä peilin edessä. Siitäkin sai ihme nautintoa.
En myönnä olevani koukussa niihin edellisen kerran katselin syksyllä, mutta kyllä siinä puoli iltas meni.
Enilsa brown ja josefa m reina. Niiltä löytyy kans hyvää materiaalia
Suosittelen myös 'pilonidal cyst pop'
Tilaan youtubessa dr pimpple popper, katson siis melkein joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myös 'pilonidal cyst pop'
Ööö... Eikös tuo ole se persvakoon tuleva paise?
tonsil stone removal, sen jälkeen voikin mennä tutkimaan omaa suutaan ja löytää tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Tilaan youtubessa dr pimpple popper, katson siis melkein joka päivä
Fanitan itsekin, ja ihanan monipuolisia puristeluita. :D On vuosikausia muhineita mustapäitä, kystia kotelopusseineen ja jättimäisiä rasvakasvaimia jotka oikein mäjähtävät ulos. Lääkärikin on ihana.
Minä! Tykkään kunnon tirskahduksista.