Voisitko seurustella ihmisen kanssa jolla on tekohampaat?
Kommentit (8)
Mistä syystä tekohampaat? Mitä historiasta löytyy?
No riippuu onko itse aiheutetusta syystä (parodontiitti ja/tai todella paha karies) vai onko kyseessä joku muu syy (synnynnäisesti vajaa hampaisto, tapaturma, lapsena saatu sädehoito jonka vuoksi pysyvät hampaat eivät ole kehittyneet kunnolla).
Alaa opiskelevana olen tullut kriittisemmäksi "hammasvaatimusten" suhteen: aiemmin en varmaan olisi välittänyt läheskään yhtä paljoa. Toki suutarin lapsella ei ole kenkiä...
Typerä kysymys, paremmin kysyttynä olisit kertonut minkä ikäinen on tekohampaallinen henkilö. Nuorukainen niin olis entinen heroinisti tai lätkänpelaaja, vanhemmissa ikäluokissa tekarit alkaa olla ihan normikamaa.
Tarkoitatko nyt tekohampailla jotain irtoproteeseja vai implantteja/kruunuja ja lasketaanko posliinikuoretkin tekohampaiksi. Mistä sitä välttämättä edes huomaa, jos jollain oliskin vaikka osittain korvattu hampaat proteeseilla. Mua ei haittaisi.
Mieluummin kauniit tekohampaat kuin reikäiset ja mätäiset omat.
Mun miehellä on ollu ihan nuoresta asti tekarit, olisko ollu 20v. kun hammaslääkäri repi ylähampaat pois kun olivat niin sairaan huonossa kunnossa. Miehelle ei siis vanhemmat opettaneet minkäänlaista hampaidenhoitoa ja ikänsä on kuulemma hävennyt tekohampaiden käyttöä. Eipä nuo mua haittaa, enhän olis edes tiennyt tekareista ellei mies olisi itse kertonut.
Voisin, koska seurustelen sellaisen kanssa.