Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseus on yhtä kärsimystä! Taas tuli uusi syy vihata naiseksi syntymistään...

Vierailija
18.04.2017 |

Ovulaatiokivut. Ei siis riitä, että pari päivää kuusta (sen lisäksi että verta vuotaa viikon joka kuu) sattuu kuin synnytyksen jälkisupistuksissa, nyt sattuu myös ovulaation aikaan. Vitullista joutua syömään särkylääkkeitä säännöllisesti ihan vain siksi että on nainen, kun ei näistä kivuista johtuenkaan saa mitään vapautusta työ- ja perhe-elämän vaatimuksilta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää aina valittaa ja inistä kaikesta. Kaikki on aina niin huonosti ja yhyy kärsimystä kaikki!

Olen itsekin nainen ja voi jumankauta menee yleisesti naisiin aina hermot, miten miehet jaksaa katella naisia en voi käsittää :DD

Vierailija
22/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede on kehittänyt menetelmiä, joilla kuukautisten tuloa voi määritellä itse tai saada ne jopa pois koko hedelmällisen iän ajaksi.

Lisäksi naisten ei ole "pakko" synnyttää, sillä adoptio ja vapaaehtoinen lapsettomuus on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja elämäni ei kyllä todellakaan ole mitään kärsimystä! Huh mikä väite! Olen oikein onnellinen ja elämä on ihanaa.

Vierailija
24/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta silti naiseudesta pitäisi olla onnellinen ja naisellisuutta pitäisi oikein korostaa. Paskat!

Vierailija
25/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap juutalainen? Valituksen ja uhriutumisen määrästä päätellen olet.

Vierailija
26/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä ovulaatio- että menkkakipuja. Hormoneja en voi käyttää, koska mulla on myös migreeni, jota yleensä kestääkin jopa kolme päivää menkkojen aikaan. Lisäksi mulla on kroonista selkä- ja hartiasärkyä, tensiopäänsärkyjä ja iskias.

Ymmärrän hyvin turhautumisesta, mutta kivuistani huolimatta pidän itseäni terveenä eikä elämäni ole yhtä kärsimystä. Migreeniin on täsmälääkitys ja muihin kipuihin menee aika paljon muita särkylääkkeitä, mutta onneksi niitä on olemassa.

Vierailija
27/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitättekö siis että kuukautiset on niin kiva juttu että ette haluaisi vapaata siksi aikaa jos mahdollisuus olisi? Ja jos te ette kärsi vaan nautitte asiasta (yäk) niin lukemattoman monet muut kärsivät!?

Vierailija
28/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla on työ ja perhe-elämää. Naisille perhe on melkein taattu pelkästään syntymällä reikä haarojen välissä.

Vierailija
29/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah ainoa down side etuoikeutetuksi eli naiseksi syntymisessä on jotkun vitun menkkakivut, jotka menee puolikkaalla buranalla ohi :D 

Pillunkantajana sinä pääset kaikesta elämässä olennaisesta helpommalla. Itke tyttö itke!

Vierailija
30/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorena järjettömät kivut, et siinä mielessä symppaan ap:ta, mutta en tykkää tuosta yleistämisestä ja valittamisesta, kun kipuihin on kuitenkin nykyään toimivia lääkkeitä. Moni tuntemani transnainen ottaisi ne kivut jopa mielellään, jos saisi kokea olevansa "normaali nainen" ja pystyisi synnyttämään.

Vierailija
31/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy tappaa seksihalut, kokeiltu on. Ja migreeni löytyy kanssa. Ennemmin kärsin kivuista ja nautin seksistä, kuin olen kivuton ja haluton. Mistä miehet ikinä joutuvat sukupuolensa takia kärsimään? Eivät mistään. Ap

Vierailija
32/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten KUKAAN voi kuvitella että naiseus on helppoa. Voi jeesus teitä valkoiset hyvinvointivaltioon syntyneet miehet. Kun teitä sattuu pikku palleihin jos koko maailma ei yhtäkkiä niiakaan teidän edessä.

Vierailija
33/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah ainoa down side etuoikeutetuksi eli naiseksi syntymisessä on jotkun vitun menkkakivut, jotka menee puolikkaalla buranalla ohi :D 

Pillunkantajana sinä pääset kaikesta elämässä olennaisesta helpommalla. Itke tyttö itke!

Jaa puolikkaalla buranalla :D :D Mulla on tullut verta vuotava reikä vatsalaukkuun, koska olin liian monena kuukautena peräkkäin joutunut vetämään liian suuria annoksia särkylääkkeitä pysyäkseni menkkojen aikana tajuissani.

Häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän