Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseus on yhtä kärsimystä! Taas tuli uusi syy vihata naiseksi syntymistään...

Vierailija
18.04.2017 |

Ovulaatiokivut. Ei siis riitä, että pari päivää kuusta (sen lisäksi että verta vuotaa viikon joka kuu) sattuu kuin synnytyksen jälkisupistuksissa, nyt sattuu myös ovulaation aikaan. Vitullista joutua syömään särkylääkkeitä säännöllisesti ihan vain siksi että on nainen, kun ei näistä kivuista johtuenkaan saa mitään vapautusta työ- ja perhe-elämän vaatimuksilta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin tänä aamuna etten vaan pysty muistamaan millon mulla oli maaliskuussa menkat vai oliko. Suurella todennäköisyydellä on siis ollut, mutta kun en vaan muista. Pakko lähteä varmaan raskaustestiä ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan olis helppo ratkaisu jota olen ehdottanut aiemminkin

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/371366-tama-yritys-tarjoaa-vapaat…

Tai sitten tässä

http://www.vauva.fi/keskustelu/2829041/italiassa-palkallinen-vapaa-kuuk…

Pitäisi ryhtyä ajamaan asiaa täälläkin. Nyt kun vihreät menestyivät kunnallisvaaleissa voisi ryhtyä ensin ajamaan ajatusta eteenpäin kunnallisella puolella. Luulis fiksujen yritysten lähtevän pian mukaan myös yksityisellä puolella, ainakin naisvaltaisten yritysten

Vierailija
4/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kyllä enemmän yksilöllisiä kuin sukupuoleen liittyviä. Kaikilla naisilla ei ole oviskipuja, varmaan enemmistöllä ei ole. Sitten taas monilla ihmisillä on jotain ihan muita kipuja ja sairauksia. Elämä on epäreilua, mutta onko mitään järkeä käyttää aikaa ja energiaa siitä valittamiseen? Mitä se hyödyttää? Eikö valittaminen vain lisää negatiivisten tunteiden määrää elämässäsi? Mitä jos yrittäisit ajatella että hitto nyt sattuu, otanpa lääkkeen, ja sitten siirryt ajatuksissasi seuraavaan asiaan.

Olen itsekin nainen ja minulla on pahat kuukautiskivut, joita e-pillerit onneksi helpottavat. E-pillerit taas tuovat omia pieniä vaivojaan, mutta niin se nyt vain on. Valittaminen ja itsesääli ei auta, uusien parempien hoitomuotojen kehittäminen auttaa.

Vierailija
6/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on kyllä enemmän yksilöllisiä kuin sukupuoleen liittyviä.

Näin juuri. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ovulaatiokipuja, eikä aina kuukautiskipujakaan. Ja silloin kun on, ne menevät ohi yhdellä särkylääkkeellä.

Vierailija
7/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienyrittäjänä voin vain todeta että kyllä loppuu alle viiskymppisten naisten palkkaaminen tähän firmaan jos tuollainen pykälä toteutuisi. Ei ole todellakaan varaa.

Vierailija
8/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla ei oo naiseus aiheuttanut ikinä mitään ongelmia, päin vastoin. Tuntuu kun elämä naisena olisi erityisen mukavaa :)

Terveisin ei mitään menkkakipuja tai ovulaatiokipuja ikinä ja vela olen :)

Elämä on ihanaa.

Vierailija
9/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme yleistystä. Ei minulla ole koskaan mitään kipuja ollut ja olen 27v nainen....

Vierailija
10/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitäpä jos hommaisit hormonikierukan? Sillä ei tule ovulaatiota eikä kuukautisia 5 vuoteen, sitten voit vaihtaa sen uuteen heti perään niin ei tule 10 vuoteen.

En ikinä suosittele hormoneja kenellekään, mutta sinunlaisissa tapauksissa kyllä.

Vierailija
11/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin otsikosta, että auto jäi taas hankalaan paikkaan :D

Vierailija
12/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hommaa niitä kuuluisia hormoneja :D

Menkatonta elämää vaikka koko hedelmällisen iän jos haluaa.

Vierailija
13/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas naisena eläminen on huomattavasti helpompaa kuin miehenä eläminen.

Vierailija
14/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki epillerit tai hormonikierukka.

En itse käytä hormoneja, mutta jos sulla oikeasti ovulaatio ja menkat pilaa elämänlaatua niin hanki ihmeessä :D

Vierailija
15/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut kuukautiskipuja tai varsinkaan mitään ovulaatiokipuja. En edes tiedä, milloin minulla on ovulaatio.

N25

Vierailija
16/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pienyrittäjänä voin vain todeta että kyllä loppuu alle viiskymppisten naisten palkkaaminen tähän firmaan jos tuollainen pykälä toteutuisi. Ei ole todellakaan varaa.

Helppohan sinun on miehenä sanoa!

Vierailija
17/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ilmottautuu nainen, joka ei koskaan ole kokenut kuukautiskipuja. En todellakaan tiedä millaisia ne on.

Yksilöllisiä juttuja.

Vierailija
18/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on oikein auvoisaa. Älä yleistä Ap.

- Nainen

Vierailija
19/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisena on helpompaa kun naiset hoitavat sekä kotitaloudet, perhesuhteet ja käyvät palkkatöissä kun taas miehet tekevät vain palkkatyötä ja suuri osa syrjäytyy. Kaikki miehet saavat kunnian miesten työstä. Naisia pidetään aina loisijoina. Silloinkin kun he tekevät enemmän työtä.

Vierailija
20/33 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan harvinaisen hyvä tuuri kun ovulaatio- tai menkkakipuja ei ole koskaan ollut, vuoto on tosi niukkaa ja lisäksi käyttämistäni e-pillereistä ei ole tullut minkäänlaisia huonoja sivuvaikutuksia ja niiden avulla voin vieläpä pitää menkat vain kaksi kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme