Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen perheenäiti ja join illan aikana yhden pullon kuohuviiniä

Vierailija
17.04.2017 |

Onko se sinusta paljon tai liikaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että äitinä menettää kaikki aikuisen ihmisen oikeudet ja elämäksi riittää kun vain passaa ja palvelee lapsiansa 24/7?

Vierailija
22/25 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sulle tuli paha mieli ja morkkis ja kyselet täältä lupaa ja oikeutusta. Taitaa olla aika rajoittunutta tuo perheenäidin elämä paskavaippojen ja kaurapuuron keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että äitinä menettää kaikki aikuisen ihmisen oikeudet ja elämäksi riittää kun vain passaa ja palvelee lapsiansa 24/7?

Sitä mä mietinkin tänään että miten lapset siitä sitten kärsii jos näkee äidin tai isän juovan alkoholia jos vanhemmat ei ole aivan humalassa. Miksi joka asiassa pitää miettiä lapsia. Mitään et saa edes syödä ettei lapsilla vaan tee mieli. Jos syöt salassa niin onhan sekin nyt niin kamalan ilkeätä.

Vierailija
24/25 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sulle tuli paha mieli ja morkkis ja kyselet täältä lupaa ja oikeutusta. Taitaa olla aika rajoittunutta tuo perheenäidin elämä paskavaippojen ja kaurapuuron keskellä.

Ei mulla ole paha mieli, saati sitten morkkis. Kohta lähdössä nukkumaan kun lopetan tän netin selaamisen.

Vierailija
25/25 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini juo jokapäivä (ellei harvinaisia poikkeuksia lasketa) tuon määrän, puoleen tuntiin. Joskus tuntiin. Ja sillä nousee muutenki aina helposti päähän kaikki alkoholi, joten voitte vain kuvitella kuinka rasittavia kaikki illat ovat kuunnellessa hänen sekavia juttujaan ja sekavia joka kerta vaihtuvia vieraita meillä. Että näin. Jos et ota tavaksi ihan lastesi puolesta en näe ongelmaa. Mutta älä herranjumala tee tätä juomista päivittäin, pyydän.

-16v tyttö