Hirveä määrä varattuja miehiä hakee netistä seksiä
Olen ollut sekä suomi24 treffeissä ja iskurissa ja lähes joka toinen miehistä on varattu. Olen tuota ihmetellyt, vaikka itse tosin haluaisin kokeilla varattua.
Kommentit (30)
Sinkkumiestä on kyllä mahdoton löytää.
Entä jos on avoin suhde tai polyamoria? Mikä sinä olet tuomitsemaan?
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Inhoan vonkaajia, varsinkin varattuja äijänkäppänöitä. Kaikille ei vaan lohkee, se on kylmä totuus.
Ylläri. Tämä on tiedetty jo vuosia. Ja sitten nämä varatut ovat vielä ilman kuvaa ja ihmettelevät kun kukaan ei kiinnostu.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Entä jos on avoin suhde tai polyamoria? Mikä sinä olet tuomitsemaan?
Polyamoria ja vapaat suhteet ovat suhteellisen harvinaisia verrattuna varattujen pokaajien määrään.
Niinhän se taitaa olla että kun avioliitto alkaa niin seksi loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri. Tämä on tiedetty jo vuosia. Ja sitten nämä varatut ovat vielä ilman kuvaa ja ihmettelevät kun kukaan ei kiinnostu.
Minä olin kyllä ihan kuvan kera ja kerroin rehellisesti siviilisäätyni. Hiljaista oli vastausten suhteen ja harvoissa saamissani vastauksissa minua läksytettiin siitä kun haen seuraa varattuna. Niinpä luovutin lopulta ja nyt läheisyydettömän ja seksittömän loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Moni "hakee" vain huvikseen... Todellisuudessa mitään ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sekä suomi24 treffeissä ja iskurissa ja lähes joka toinen miehistä on varattu. Olen tuota ihmetellyt, vaikka itse tosin haluaisin kokeilla varattua.
Mitä sitä ihmettelemään? Niitä miehiä on siellä niin paljon vain ja ainoastaan siksi, että kotona ei olle tyytyväisiä naisen tarjoamaan seksiin. Tästä ei pitäisi syytää miehiä sillä silloin ei ongelmaa saada koskaan ratkaistua vaan syyttävä katse pitäisi suunnata siihen porukkaan joka on tässä se ongelma eli niihin kotona oleviin naisiin. Jos vika olisi miehessänne miksi hän kelpaa muille naisille?
Kai te olette jo käräyttäneet pettäjät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kyllä ihan kuvan kera ja kerroin rehellisesti siviilisäätyni. Hiljaista oli vastausten suhteen ja harvoissa saamissani vastauksissa minua läksytettiin siitä kun haen seuraa varattuna. Niinpä luovutin lopulta ja nyt läheisyydettömän ja seksittömän loppuelämän.
Olen pahoillani. Ehkä jotain kautta löydät vielä samassa tilanteessa olevan ihmisen. Mulla on vakipanona seksittömässä suhteessa elävä mies. Järjestely on meille täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt monta kertaa, että lähtisin pitämään näille vähän moraalisaarnaa. En oikeasti tajua, miten kukaan noiden matkaan lähtisi. Paitsi joku toinen varattu.
Jos seksittömyys on sinulle ongelma, mikset mene pariterapiaan tai eroa?
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun kotona ei saa.
Ai aletaan pettäviksi pelkureiksi kun ei löydy selkärankaa lopettaa huonoa suhdetta?
Onko totta että miehet ovat noin säälittäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä ihmettelemään? Niitä miehiä on siellä niin paljon vain ja ainoastaan siksi, että kotona ei olle tyytyväisiä naisen tarjoamaan seksiin. Tästä ei pitäisi syytää miehiä sillä silloin ei ongelmaa saada koskaan ratkaistua vaan syyttävä katse pitäisi suunnata siihen porukkaan joka on tässä se ongelma eli niihin kotona oleviin naisiin. Jos vika olisi miehessänne miksi hän kelpaa muille naisille?
Mun exälle olisi kyllä ollut seksiä tarjolla kotona, mutta ei kelvannut. Kiinnosti enemmän juosta netistä pyydystettyjen, miestä reilusti vanhempien kotkien perässä. Hän lopetti avioliittomme tällaisen suhteen vuoksi. Ja nyt sitten syyttää minua, kun en ota häntä enää takaisin. Sitä en tiedä, miksi ei ole tyytyväinen sen mummelinsa kanssa. Kuulemma ajoittain pyörivät yhdessä edelleen.
Ei mitään uutta auringon alla. Näin oli jo vuosikymmeniä sitten myös tanssipaikoissa. Etsi siinä sitten miestä itsellesi. Myös työpaikoilla on niitä ollut. T. N58
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun kotona ei saa.
Silloin kyllä aikuisen miehen pitäisi miettiä miksi ei. Eli olenko huono puoliso vaimolle eli en ole toinen aikuinen perheessä vaan yksi lapsista, huomioinko koskaan vaimoa, olenko likainen haiseva ja olenko lihava ärtyisä läski ja juon liikaa?
Ei ihme ettei kotona irtoa.
Kot kot kot, haukutaan taas vähän miehiä kotkoti kotkot
Jep! Ja silti naiset sitoutuvat miehiin ja uhkuvat naimisiinmenoa ja liittymistä miehen sukuun ;)