Vierailija

Mitä mieltä olisitte siitä, että olisitte tapaillut miestä n 5kkn ajan säännöillä ei seksiä muiden kanssa, eikä suutelua. Aktiivista n 2krt viikossa näkemistä ja satunnaista viestittelyä. Esitelty kavereille ja muille läheisille ihmisille.

Sitten saat tietää että mies pyytänyt muiden naisten puhelinnumeroita baarissa ja sen jälkeen viestitellyt ja ehdotellut tapaamisia. Ja tapailun alkuvaiheilla käynyt pareilla treffeilla (silloin 2-3kk tapailua takana)

Tämän jälkeen mies luvannut olla "uskollisempi" eli ei mitään kanssakäymistä kenenkään naisen kanssa (pl kaverit).. Luottaisitteko?

• ylös 1
  • alas 40

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

En luottaisi. 2-3kk tapailua on jo aika paljon, ja jollei mies ole tuolloin jo ollut suhun niin liekeissä että muut eivät kiinnosta, niin....

• ylös 63
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos mies ei ole harrastanut seksiä muiden kanssa, niin mikä on ongelmasi? Itse olet karuselloinut kuinka samaan aikaan?

• ylös 7
  • alas 26
Vierailija

En luottais. Toivottavasti et ehtinyt sen kanssa intiimiin suhteeseen asti.

Rehti ois katsonut mitä sun kanssa hommasta tulee, ja siirtynyt sitten seuraavaan. Tällä on monta matoa koukussa.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Meillä on ollut melkein alusta asti seksiä ja itse olen ollut täysin uskollinen hänelle koko tuntemamme ajan. Hän sanoi ettei aijo "lähestyä muita naisia" joten käsitin että olimme sopineet myös ettei niitä ole muissakaan merkeissä kuin suutelun ja seksin. Tinderin poistokin oli elämän ja kuoleman kysymys hänelle.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Ei voi luottaa, hyvin suurella todennäköisyydellä muiden tapailu ei ole jäänyt pelkkään kahvilla käymiseen mutta sitä hän ei tule koskaan tunnustamaan. Monia säätöjä/suhteita samanaikaisesti aivan varmasti.

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

En luottaisi, sori vaan. Jos olisi oikeasti ihastunut ja kiinnostunut vain sinusta niin miksi ihmeessä pyytäisi muiden numeroita? Varsinkin jos mies tiesi ettet sinäkään tapaile enää muita? Jos osaat vastata tuohon niin, että se menee itsellesi läpi ja olet tyytyväinen niin ei kai siinä sitten mitään. Mutta toisaalta jos sinun täytyy edes kysyä tuota ja hakea kenties kannustusta meiltä muilta, kertoo se jo siitä ettet taida enää aidosti luottaa...

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

"Säännöillä" :D ihme autistimeininkiä. Tuleeko sääntöjen rikkomisesta sopimussakkoa?

• ylös 3
  • alas 15
Vierailija

Ja siis tämä että oli pyytänyt muiden puhelinnumeroita ja ehdottanut tapaamista tapahtui lähiaikoina. Treffeillä oli viimeksi käynyt silloin kun me oltiin tapailtu se 2-3kk.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En luottaisi, sori vaan. Jos olisi oikeasti ihastunut ja kiinnostunut vain sinusta niin miksi ihmeessä pyytäisi muiden numeroita? Varsinkin jos mies tiesi ettet sinäkään tapaile enää muita? Jos osaat vastata tuohon niin, että se menee itsellesi läpi ja olet tyytyväinen niin ei kai siinä sitten mitään. Mutta toisaalta jos sinun täytyy edes kysyä tuota ja hakea kenties kannustusta meiltä muilta, kertoo se jo siitä ettet taida enää aidosti luottaa...

Just näin! Eniten huolissani olisin juuri tuosta, että mies ei ole ollut tarpeeksi ihastunut ap:hen, koska on etsinyt kokoajan jotain parempaa.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja siis tämä että oli pyytänyt muiden puhelinnumeroita ja ehdottanut tapaamista tapahtui lähiaikoina. Treffeillä oli viimeksi käynyt silloin kun me oltiin tapailtu se 2-3kk.

Ja vielä kyselet täällä...Heivaa se ukko heti.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut melkein alusta asti seksiä ja itse olen ollut täysin uskollinen hänelle koko tuntemamme ajan. Hän sanoi ettei aijo "lähestyä muita naisia" joten käsitin että olimme sopineet myös ettei niitä ole muissakaan merkeissä kuin suutelun ja seksin. Tinderin poistokin oli elämän ja kuoleman kysymys hänelle.

Tämä kyllä rajaa sitä, että ei voi luottaa. Eri asia, jos teidänkin treffailu olisi ollut kevyttä (ei seksiä siis) tuon pari-kolmekuukautta alussa; voisi harkita luottamista.

Tuo nettiprofiilin poistamisen vaikeus kertoo myös siitä, että sillä on haku päällä täysillä. Useisiinhan saa profiilin, jota ei välttämättä puoliso tunnista.

En uskaltaisi luottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Säännöillä" :D ihme autistimeininkiä. Tuleeko sääntöjen rikkomisesta sopimussakkoa?

Kyllä. Aika monilla on sääntö, että toisia ei naida, suudella eikä yritetä vikitellä. Sakkona on ero. Jota suosittelen AP:llekin.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Palstamammat ei siis osaa lukea aloitusta? Ja aloittaja itse on sääntöihin suostunut, montaako miestä olet itse pyörittänyt?

Vierailija

Jos mies on joku jääkiekon pelaaja, en luottaisi sekuntiakaan. Niillä on naisia joka kylässä, missä liikkuvat!! Jos on oikeasti kiinnostunut, niin pitäisi olla helppoa olla katselematta sivuilleen.

Vierailija

Kun sanoin miehelle, että minusta on parempi ettei enää nähdä, hän oli kauhuissaan ja sanoi ettei hän halua sitä koska on ihastunut minuun ja nyt ei enää ole muiden kanssa missään tekemisissä. Sovimme asian pitkän juttelun jälkeen, mutta en silti voi olla ajattelematta sitä. Miksi hän teki noin jos kerta oli ihastunut.. Nyt kuulemma vasta tajusi sen kun puhuin omistakin tunteista. Vaikea silti uskoa tuohon ja luottaa.

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olisitte siitä, että olisitte tapaillut miestä n 5kkn ajan säännöillä ei seksiä muiden kanssa, eikä suutelua. Aktiivista n 2krt viikossa näkemistä ja satunnaista viestittelyä. Esitelty kavereille ja muille läheisille ihmisille.

Sitten saat tietää että mies pyytänyt muiden naisten puhelinnumeroita baarissa ja sen jälkeen viestitellyt ja ehdotellut tapaamisia. Ja tapailun alkuvaiheilla käynyt pareilla treffeilla (silloin 2-3kk tapailua takana)

Tämän jälkeen mies luvannut olla "uskollisempi" eli ei mitään kanssakäymistä kenenkään naisen kanssa (pl kaverit).. Luottaisitteko?

Mä dumppaisin tuollaisen välittömästi. Koska mun ei ole pakko tapailla miestä joka käyttäytyy noin.

Vierailija

Miksi ihmeessä sä edes mietit moista kun tuossa tuli esiin huomattavasti merkityksellisempi asia eli sinun tunteet on yksipuolisia. Mieshän ei ole kiinnostunut sinusta kunnolla ja tosissaan kun edelleen on etsinyt muuta (parempaa) seuraa ja siksi on yksi p*skanhailee voitko "enää" luottaa. Varsinkin kun tuossa suhteen alkuvaiheessa eletään ihastumisen ja toisesta hullaantumisen aikaa ja silti miehen tunteet on ollut sua kohtaan noin "palavia"..

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Niin minäkin aluksi ajattelin, mutta mietin olenkohan tyhmä kun nyt kun kaikki on puhuttu täysin selväksi, niin antaa ns uusi mahdollisuus. Se tinderin poistamisen vaikeus vaan oli erittäin kummallista... Ajatukset on ihan sekaisin :(

Vierailija

Ja hänen selityksensä tälle kaikelle on se että "tässä iässä" haluaa olla varma kenen kanssa alkaa vakavasti seurustella yms kun on jo joskus hyppinyt suhteesta toiseen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.