Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen osoittaa miehelleen arvostusta/rakkautta?

Vierailija
17.04.2017 |

Olen pitkässä parisuhteessa oleva mies. Lapsiakin on. Koen, ettei vaimoni arvosta minua mitenkään. Hän tietää mitkä asiat ovat minulle tärkeitä ja mistä pidän. Ainoa arvostuksen osoitus mitä häneltä joskus saan niin suusanallinen kehuminen ja joskus hän kannustaa minua lähtemään kavereideni luokse pitämään hauskaa.

Nyt kysyisin miten yleensä nainen osoittaa arvostusta/rakkauttaan miehelle? Onko vaikka hieronta tms. Hyvänä pitäminen täyttä utopiaa pitkässä suhteessa?

Ja tässä ketjussa ei tarvitse ruveta haukkumaan minua tai yleisestikkään miehiä tyyliin eihän sitä nyt jaksa koska mies ei tee kotitöitä jne. Haluaisin siis vastauksia teettekö mitään em. Ja mitä/kuinka usein. Kiitos asiallisista kommenteista.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että hän kysyy sinulta neuvoa? Tästä tietää arvostuksen onko sitä vai ei

Vierailija
2/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri pidän hyvänä,hieron ja silitän ja pidän pitkän päivän jälkeen kainalossa. Kehun ja osoitan olevani ylpeä hänestä. Teen lempiruokia yllärinä ja järjestän aikaa (niin yhteistä kun omaakin). Välillä pitää muistuttaa häntä kohtelemaan samoin jos unohtuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pidän miestä hyvänä joka päivä, illalla silitellään sängyssä toisiamme ennen nukahtamista, mies yleensä haluaa saada minut "syliin" kun käydään nukkumaan, eli siis lusikkaan. Päivän mittaan vaihdettaan pikku pusuja ja haleja. Lisäksi tietysti kaikki pienet arjen jutut, kaupassa saatan ajatella että vien "yllätykseksi" miehen lemppari karkkeja tms. Ja sama toimii meillä myös toisinpäin. Pienet jutut on niitä tärkeimpiä mun mielestä, niistähän se arki ja elämä loppupelissä rakentuu. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja eletään lapsiperheen arkea, mutta siinä mielessä tietysti ollaan onnekkaita että meillä on aina ollut mahdollisuus saada ns "parisuhdeaikaa" kun on mummot jotka haluaa ottaa lapsenlapsia hoitoon.

Vierailija
4/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää kysyä neuvoja mieheltä sillätavoin hän osoittaa arvostuksen.

Vierailija
5/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron silloin tällöin (yleensä kun mies pyytää). Arvostusta osoitan kuuntelemalla (ainakin hänen mielestään todennäköisesti liian harvoin), rakkautta läheisyydellä ja seksillä.

Vierailija
6/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En kai näytä omalle miehelleni mitenkään erityisesti, mutta en myöskään moiti tms. Meillä suhde 19v jälkeen puhdas kaverisuhde. Mikään ei ole huonosti, mutta samalla tuntuu että on kuitenkin, lähinnä täydellinen fyysisen kontaktin puute. En tiedä miten tästä noustaan vai eletäänkö näin loppuun saakka.

Vierailija
7/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juuri pidän hyvänä,hieron ja silitän ja pidän pitkän päivän jälkeen kainalossa. Kehun ja osoitan olevani ylpeä hänestä. Teen lempiruokia yllärinä ja järjestän aikaa (niin yhteistä kun omaakin). Välillä pitää muistuttaa häntä kohtelemaan samoin jos unohtuu :D

Kuinka usein tällaisia asioita teet, noin suurin piirtein? Ap

Vierailija
8/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun ja kannustan, ostelen lahjaksi hänelle tavaroita mistä tiedän hänen pitävän. Muistutan usein kuinka ylpeä hänestä olen ja kuinka olemme hyvä tiimi. Kysyn hänen mielipidettään asioista.

Vierailija
9/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En kai näytä omalle miehelleni mitenkään erityisesti, mutta en myöskään moiti tms. Meillä suhde 19v jälkeen puhdas kaverisuhde. Mikään ei ole huonosti, mutta samalla tuntuu että on kuitenkin, lähinnä täydellinen fyysisen kontaktin puute. En tiedä miten tästä noustaan vai eletäänkö näin loppuun saakka.

No olemme kait kohtalotovereita. Minusta tämä suhde on alkanut tuntumaan jotenkin niin turhalta. Päässäni pyörii ajatus, että saankohan enää koskaan elämäni aikana tuntea olevani haluttu. Muistelen niitä aikoja kaiholla kun pöytään oli katettu lempiruokaa, sai hierontaa, joskus jopa vaikkei pyytänytkään ja makuuhuoneessa sai tuntea olevansa jumala... Ajatus siitä, ettei tällaista koe enää koskaan tuntuu aika surulliselta...

Vierailija
10/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentämällä lompakon, valehtelemalla, temppuilemalla ja kusettamalla kaikin mahdollisin tavoin kaikissa mahdollisissa tilanteissa.

Vierailija
11/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentissa on kyllä viisautta. Jos toista arvostaa, niin kyllähän häneltä vaistomaisesti kysyy mielipidettä asioihin.

Vierailija
12/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen, ettei vaimoni arvosta minua mitenkään. Ainoa arvostuksen osoitus mitä häneltä joskus saan niin suusanallinen kehuminen ja joskus hän kannustaa minua lähtemään kavereideni luokse pitämään hauskaa.

Naisesi siis sekä kehuu sinua että kannustaa viettämään aikaa myös kavereiden kanssa? Ja sinä kiittämätön ääliö et arvosta sitä? Tiedätkö mitä, jos joku tässä ei osoita arvostusta puolisoaan kohtaan, niin se olet kyllä sinä itse. Arvostus ja kunnioitus sekä huomioiminen on aina vastavuoroista. Moni mies arvostaisi puolisoaan suuresti vastaavassa tilanteessa. Vaimosi ansaitsisi niin paljon parempaa.

Vierailija
13/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailen ja pussailen miestäni pitkin päivää, ja välillä vähän kähminkin. Kehun onnistumisista ja lohdutan, kun jokin menee pieleen. Mies tekee meillä esimerkiksi kaikki ruoat, ja ilman hänen panostaan arkemme ei pyörisi. Kiitän miestä aina ruoan/minkä tahansa kotityön jälkeen ja muistutan häntä säännöllisesti siitä, että ainoastaan hänen vuokseen minun on mahdollista keskittyä uraani. Lahjoja ostelemme vain jouluna ja syntymäpäivisin. Kutsun rakkaaksi ja omaksi kullaksi, kaikkea sellaista aika ällöttävän siirappista.

Vierailija
14/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavat joista oma mieheni eniten tykkää on suihinotto ja hieronta, mieluiten molemmat. Käytän siis niitä silloin kun haluan tehdä hänelle erityisen hyvää. Tätä tapahtuu ehkä 1-3 krt kuussa. Yhdessä on oltu 8 vuotta.

Vierailija
15/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän ja kehun usein, ylipäätään puhun hänelle/hänestä kauniisti ja arvostavasti. Huomioin hänen mielipiteensä asioihin. Halaan, pussaan, silittelen ja rapsuttelen päivittäin, joskus myös hieron. Välillä yllätän ostamalla jotain kivaa mistä tiedän hänen pitävän. Ja tietysti ihan perusjuttuja, siivoan, laitan ruokaa, pyykkään ja kysyn päivän kuulumiset.

Lisähuomautuksena: mieheni tekee myös näitä kaikkia minulle.

Vierailija
16/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tavallinen arjessa huomioiminen riitä? Laitan ruokaa, leivon, siivoan ja hoidan lapsia. Jos en välittäisi, en myöskään häntä passaisi. Vuosien saatossa on alkuhuuma vaihtunut harmaaseen arkeen.. Josta en halua luopua, vaikka välillä olisi kiva kokea taas sitä alun huumaa!

Vierailija
17/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan mökötystä,kiukuttelua,pihtaamista,huutamista ym,mutta kyllä itketään jos autosta on bensa loppu.

Muija on sanonut ettei sen tarvitse tehdä mitään miellyttääkseen ketään,tai siis pihtaaminen on muuttunut täyslakkoon.

Eihän tätä olisi tietenkään saanut kirjoittaa ja kirjoitus poistetaan heti.

Vierailija
18/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Meillä on vaan mökötystä,kiukuttelua,pihtaamista,huutamista ym,mutta kyllä itketään jos autosta on bensa loppu.

Muija on sanonut ettei sen tarvitse tehdä mitään miellyttääkseen ketään,tai siis pihtaaminen on muuttunut täyslakkoon.

Eihän tätä olisi tietenkään saanut kirjoittaa ja kirjoitus poistetaan heti.

Kohta poistuu varmasti koko ketju.

Vierailija
19/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pari pidempää suhdetta takana ja tuollaistahan se on, mies on itsestäänselvyys josta ei välitetä tuon taivaallista. Jossain vaiheessa olet näkymätön naiselle, kuin huonekalu johon joskus vahingossa törmätään.

Ei minulla ole ollut suhteissa mitään huomioimista ikinä.

Vierailija
20/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, ettei vaimoni arvosta minua mitenkään. Ainoa arvostuksen osoitus mitä häneltä joskus saan niin suusanallinen kehuminen ja joskus hän kannustaa minua lähtemään kavereideni luokse pitämään hauskaa.

Naisesi siis sekä kehuu sinua että kannustaa viettämään aikaa myös kavereiden kanssa? Ja sinä kiittämätön ääliö et arvosta sitä? Tiedätkö mitä, jos joku tässä ei osoita arvostusta puolisoaan kohtaan, niin se olet kyllä sinä itse. Arvostus ja kunnioitus sekä huomioiminen on aina vastavuoroista. Moni mies arvostaisi puolisoaan suuresti vastaavassa tilanteessa. Vaimosi ansaitsisi niin paljon parempaa.

Tämä mullakin tuli mieleen. Arki ei ole kellään kynttiläillallista ja yllätyslahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä