Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö kuka on Ulla Appelsin

1%
17.04.2017 |

Ulla Appelsin ei ole kuka tahansa vaan Suomen top-5 journalistien joukossa, ja valtakunnallisen lehden päätoimittaja lisäksi.

Pientä respektiä sen naisen kirjoituksia kohtaan.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että en tiedä ku se on.Ainut paikka jossa on nimi kuulunut on tämä palsta.Kuvittelin että tää on nimen perusteella joku Helsingin hienostorouva. Niinku se Miitta-tädissä aikoinaan ollut sketsihahmo.Eikö sillä ollu joku tommonen nimi?

Vierailija
42/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi pätevä toimittaja, niin ei olisi tuollaisen roskalehden palkkalistoilla.

Ei totuus ole riippuvainen julkaisualustasta. Jos kokonaiskuva ei kiinnosta kannattaa lukea ainoastaan niitä timanttilehtien "sopivia" totuuksia.

No, tavallaan olet oikeassa, mutta myös toimittajien on oltava vastuussa teksteistään. Siksi ns. "vaihtoehtomediat" ovat tuubaa, koska kukaan ei tarkasta niiden lähteitä. Voisin perustaa itse "nettilehden" ja kirjoittaa ihan mitä haluan. Ja olemassaolevat virheet on myös korjattava. Mutta koska kukaan ei tarkasta lähteitä, ei se olisi koskaan oikea media, ainoastaan mustatuntuu-blogi.

Tässä linkki journalistiksi haluaville: http://materiaalit.internetix.fi/fi/opintojaksot/8kieletkirjallisuus/ai…

Eli kyllä is ja il ovat ihan oikeita medioita.

No niinhän ne ovatkin. Tässä on kyse siitä, että ne molemmat tuomitaan jo etukäteen roskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appelsin uskaltaa sanoa sen, mitä 70-80% suomalaista ajattelee. 

Kiitos Appelsin. 

Juuri näin. Mihin voimme luottaa, jos kirkon mukaan ei poliisiin ja viranomaispäätöksiin. Juu ja on perspektiiviä ihan läheltä nähnyt näitä turvis asioita. Ne heikoimassa asemassa olevat on siellä leireillä.

Vierailija
44/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullalla on loistavia kirjoituksia!

Vierailija
45/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Appelsin on järjen ääni valhemediassa. Oikea vitamiinipommi.

Vierailija
46/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole joku äärioikeiston ja persujen suutorvi?

Nimenomaan sitä hän on.

Vierailija
47/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa vai arvostettu, no jos nyt ns. keltaista lehdistöä eli Ilta-Paskaa arvostaa niin mikäs siinä.

Mustavalkoinen kiihottaja ja öykkämöykkä -tason tsuurnalisti se on. Wt ja roskasakki.

Kerropas, mikä on Suomessa ns.laatulehdistö. Hesari ja Aamulehti suurimpina eivät ole.

Suomen kuvalehti?

Mikä on tsuurnalisti?

Vierailija
48/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla Appelsin ei ole toimittaja vaan kansankiihottaja. Helposti höynäytettävät hehkuttaa. Mediakriittiset osaavat nähdä kirjoitusten läpi ja nauravat tai itkevät, tilanteesta riippuen; joskus molempia yhtä aikaa.

Aamen!

Vierailija
49/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan poriin ja uudelle obsession kohteelle..

lol

Vierailija
50/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuntea "rispektiä", joka kaiketi on ghettokieltä ja tarkoittaa kunnioitusta? Ei heru, koska en tunne hänen asemaansa enkä kirjoituksiaan kohtaan mitään kunnioitusta

Vierailija
51/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa elitistiseltä sivustahuutelijalta. Korrektius on näennäistä, takertuu mitättömiin sivuseikkoihin, esittää asiantuntijaa.Olkiakka.

Vierailija
52/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005173880.html

Tiedän tietysti. Luen aina Appelsinin kolumnit. Hän on yksi Suomen järkevimmistä naisista. 

Tässä yllä olevan jutun otsikko. 

"Kommentti: Tragedia, josta arkkipiispa ei twiitannut"

No kysyikö hän arkkipiispalta, miksei tämä twiitannut?

Vierailija
53/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appelsin uskaltaa sanoa sen, mitä 70-80% suomalaista ajattelee

Kiitos Appelsin. 

Ja sitten lähde tuolle väittämälle, kiitos. Lähteeksi ei nyt kelpaa oma pääsi.

Vierailija
54/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt tuon aiheena olevan kirjoituksen, ja täytyy sanoa että olen aivan samaa mieltä Appelsinin kanssa. Olen jo pitempään ihmetellyt nimenomaan kirkon käyttäytymistä pakolaisasiassa, enkä näemmä ole ainoa. 

Vierailija
55/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei näköjään saa jostakin syystä laittaa linkkiä mielenkiintoiseen kirjoitukseen, joka Ulla Appelsinista oli taannoin Imagessa, sillä se on poistettu jo kaksi kertaa, mutta kannattaa etsiä se googlettamalla.

Vierailija
56/76 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byrokraatit teksteistä tappel siin kun taustoja nauhoitti Appelsin.

Jo Juice sen kertoi, ei minun muuta tarvitse tietää.

Vierailija
57/76 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/76 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo veikata kenen (probaganda) joukoissa Ulla Göbbelsin olisi ollut 30-40-lukujen  Saksassa.

Vierailija
59/76 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulla Appelsin ei ole toimittaja vaan kansankiihottaja. Helposti höynäytettävät hehkuttaa. Mediakriittiset osaavat nähdä kirjoitusten läpi ja nauravat tai itkevät, tilanteesta riippuen; joskus molempia yhtä aikaa.

Aamen!

Voisitteko antaa joitain konkreettisia esimerkkejä? Tuo kirkkoasia (Turku vs Helsinki) ei nyt ihan riitä.

Koska mä oon oikeesti ajatellut et Appelsin on aika järkimuija, vaikken ookaan (tienny olevani) persu...

Vierailija
60/76 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut nimen, mutta en ole lukenut hänen kirjoituksiaan.

Onko hän iltapäivälehden palveluksessa? Iltapäivälehdet eivät kuulu maailmaani. 

Mutta vauvasivu kuuluu :D

Tietenkin, jo hyvin pitkään.

Erittäin helppo tapa saada tietoa - tai luuloa - ajankohtaisista asioista ja huvitusta erilaisten ihmisten kirjoituksista. Yhdyssanavirheet kiinnostavat minua, joten palsta on loputon projekti.

Onko teillä jokin tietty syy kannattaa iltapäivälehtiä?

Minä luen digimuodossa sanomalehtiä, koska ns. Nykäs-maailma tuntuu vieraalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi