Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä fiksulle miehelle nainen ja perhe?

Perustetaan perhe
17.04.2017 |

Missä kaikki naiset, jotka etsivät pysyvää suhdetta ja haluavat perustaa perheen?
36v. fiksu, komea ja hyvässä vakityössä oleva vapaa mies ihmettelee...
Yh-mamma ei myöskään ole huono vaihtoehto.
Kaikki tapaamani naiset haluavat vain seksiä.
Pitkästä parisuhteesta eronneena tarvitsen neuvoja.
Vai onko kaikki jo ehtineet sen perheen perustaa?
Tämä ei ole seuranhakuilmoitus, kunhan kyselen neuvoa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen komea".

Äidin määritelmä EI päde.

Vierailija
42/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustetaan perhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma että perhettä haluavat eivät kohtaa...

Jos on 30+v, omalla tavallaan hyvin viehättävä, vähän kovaääninen mutta äidillinen, loistava ruuanlaittaja, kova tekemään töitä (ja vakitöissä), uskollinen ja omistautuva, elämästä kaikin tavoin kiinnostunut, paljon matkusteleva, taloudellisesti toimentuleva, aistillinen, lapsirakas, eläinrakas.... Miinuksena ehkä se epävarmuus itsestä mikä tekee hänestä mieluummin ns "hyvän jätkän" kuin perinaisellisen kikattelijan ja se ettei ole pitkä eikä laiha vaan pieni ja naisellinen.

Just tollanen nainen on mun makuun.

Ongelma vain siinä ettei käy baareissa eikä biletä, lievä (lääkitty) paniikkihäiriö  estää esim alkoholin käytön lähes täysin mutta ei haittaa muuta elämää. Vaikea löytää kumppania vain töistä tai omasta ystäväpiiristä:(

No niinpä.

Käyn baarissa ehkä kerran parissa kuukaudessa after workilla.

Baarista on turha etsiä mitään muuta kuin seksiä.

Ei viittis lähee ihan randomisti soittelee ovikellojakaan :)

No kesä tulee ja ihmisiä alkaa olemaan enemmän ulkona.

Eiköhän se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmettä täällä tapahtuu. Meinasin kommentoida jotain, mutta viesteistä poistettiin yhtäkkiä osa. Joo, eipä mulla muuta sanottavaa. Voi morjens. Tsemppiä Ap:lle.

Kiitos tsempistä.

Pitää vaan päivittää sivua koko ajan et ehtii lukea vastaukset ennenkuin ne poistetaan.

Toivottavasti edes joku vastaus on moderaattorin mielestä kelvollinen.

Vai meneekö kaikki viestit suoraan poistoon jos joku kiusallaan painelee tota ilmoita asiaton viesti-nappulaa?

Tämä oli minun ensimmäinen kerta tällä sivulla ja taitaa jäädä viimeiseksi jos täällä on tällainen käytäntö.

Eipä mitään. Itsekin suunnilleen samanikäinen mies samassa tilanteessa. Fiksu, hyvännäköinen kuulemma, hyvä työ, mutten ainakaan Tinderistä löytänyt useiden kuukausien etsinnän jälkeen yhtään mitään. Ei edes yhden yhtä järkevää keskustelua ja lopputuloksena kasa matcheja venäläisnaisten kansssa. Omanlaisen seuran löytäminen oli haasteellista, jos ei mahdotonta. Ehkä osa luuli, että olen joku pelimies ja niinpä turhaa haaskata aikaa... vaikea sanoa. Kerrotko, kun saat tietää, mistä löytyy hyvä nainen ;). Mun edellinen viesti poistettiin, mutta enpä tiedä, että miksi. Vähän typerä keskustelu, koska viestini oli mielestäni ihan asiallinen.

Vierailija
44/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tinderiä ja suomi24:ää. Niissä minäkin olen. Kaunis, korkeastikoulutettu 35-vuotias nainen, joka haluaa onnellisen parisuhteen ja ehkä lapsiakin, jos hyvä mies löytyy. Korkeastikoulutettuja kauniita naisia on pilvin pimein vapaana. Vastaavaa miestä on paljon vaikeampi löytää. Tinder ja treffipalstat ovat täynnä jotain bisseä kittaavia ja röökiä polttavia elämänkoululaisia. Livenä on paljon epätodennäköisempää tavata ketään, koska en käy juuri koskaan baareissa, harrastan naisten keskuudessa, ja työssäkin olen naisvaltaisella alalla. Kukaan suomalainen mies ei koskaan tule iskemään livenä. Nuorempana kuljin jopa sinkku-paita päällä ja siltikään kukaan ei tullut juttelemaan. 

Vierailija
45/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei niin vaan löydykään fiksuja.

Vierailija
46/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Tinderiä ja suomi24:ää. Niissä minäkin olen. Kaunis, korkeastikoulutettu 35-vuotias nainen, joka haluaa onnellisen parisuhteen ja ehkä lapsiakin, jos hyvä mies löytyy. Korkeastikoulutettuja kauniita naisia on pilvin pimein vapaana. Vastaavaa miestä on paljon vaikeampi löytää. Tinder ja treffipalstat ovat täynnä jotain bisseä kittaavia ja röökiä polttavia elämänkoululaisia. Livenä on paljon epätodennäköisempää tavata ketään, koska en käy juuri koskaan baareissa, harrastan naisten keskuudessa, ja työssäkin olen naisvaltaisella alalla. Kukaan suomalainen mies ei koskaan tule iskemään livenä. Nuorempana kuljin jopa sinkku-paita päällä ja siltikään kukaan ei tullut juttelemaan. 

Sua en uskaltais lähestyä.

Se on toi korkeasti koulutettu, mikä mua pelottaa. Ei se tarkoita, etten susta voisi kiinnostua kuitenkaan...

Toisen asteen tutkinto ja normaali työ riittää.

En etsi mitään täydellistä naista, ihan normaali riittää:)

Vierailija
47/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit suositella noita paikkoja jos ne on täynnä bisseä kittaavia.

Luulis et livenä löytyis paremmin.

Vierailija
48/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, missä suhun voi törmätä, niin voin alkaa käydä :)

Vierailija
49/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi. Haluan perustaa perheen, mutta siihen perheeseen ei kuulu lapsia.

Vierailija
50/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-vuoden suhde päättyi pari vuotta sitten.

Muutama lyhyempi suhde ollut sen jälkeen.

Ei vaan oikeaa naista ole löytynyt.

Ihanneikä 25-40 vuotta, muttei ole kiveen kirjoitettu.

Mistä olet nämä naiset "hankkinut"?

Jotenkin aikuisena on todella vaikeaa löytää uusi kumppani. :-(

Rupea harrrastamaan paritansseja - onko täysin hullu ajatus? Tanssikurssit pursuavat naisia, se on hyvää liikuntaa, ja tanssilavat on täynnä naisia. (Jos vaikka baareissa olet ollut tähän asti.) Paritanssin aikana ehtii jutella 5-10 min. naisen kanssa (2 samaa tulee aina peräkkäin).

En ole ap vaan jo 37 v ja kokeillut tanssikurssejakin. Ongelma noissa on vain että en ole koskaan harrastanut paritansseja ja rytmitajua mulla ei taida olla ollenkaan. Erotan kyllä rytmin mutta en pysty seuraamaan sitä. Se on kiusallinen aukko  yleissivistyksessä mutta vaikka pidänkin muuten musiikista niin ei se auta tuohon ongelmaan.

Perusongelma mulla on sama kuin ap:n mutta itse olen asettanut rajaksi 5 v nuoremman naisen. Nuorempana nainen olisi voinut olla pari vuotta vanhempikin mutta nyt biologiset tosiasiat tulevat vastaan.

Ikäisteni sinkkujen ongelma on että ei ole kerta kaikkiaan enää aikaan mihinkään vuosien säätöihin ja seurusteluun vaan käytännössä vuodessa pitäisi tietää onko toinen se oikea. Se on elämän isoin ratkaisu mutta toisaalta eihän se ole kiinni vain siitä mitä itse haluat vaan se auttaa jos vastapuolella on samanlainen tahtotila. Kumpikin on tehnyt jo omalta osaltaa päätöksen haluaako lapsia vai ei mutta se oikea puuttuu.

Vierailija
51/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, missä suhun voi törmätä, niin voin alkaa käydä :)

Mä en tiedä saaks tänne laittaa yhteystietoja:)

Sano aika ja paikka ni treffataan:)

Vierailija
52/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on lapsia jo ja haen seksiseuraa. Tässä minun syyt :

-vaikea hakemalla hakea vakavaa suhdetta kun lasten takia onnistuu tapailu muutaman kerran kuussa.

-lapsien aikana en halua nähdä ketään miestä ennen kuin olisi varmaa että suhde on vakava.

-haluan että lapset tottuvat eroon ennen kuin mietin uutta kumppania. Jostain luin 4vuotta vievän lapsilta.

-aikataulut pyörivät lasten mukaan, uuden miehen pitäisi olla sinut sen kanssa että minulla ei kauheasti ole aikaa hänelle ja lapset menisivät edelle.

- Minulla on mustasukkainen ex, jolle minun täytyy viedä lapset. Lapset taas kärsisivät, jos minulla olisi uusi mies ja ex siittä vihottelisi, odotan jospa ex löytää uuden ensin, niin hän on "voittanut". Älkää edes kysykö.

-edellinen, ainoa pitkä suhteeni oli hyvin rajoittava, ja ahdistava, en pysty näkemään, että mahdollinen uusi suhde olisi enemmän antava kuin ottava, kuluttava, ahdistava, rasite, en jaksaisi.

Ap, haluaisitko edes tähän sotkuun mukaan?

Kyllä minulla silti alkaa taas olla haaveissa löytää rinnalle sen oikean. Jos tapaisin jonkun joka tuntuu oikealta, en sano siis ehdoton ei suhteelle, voisin alkaa perustaa perhettä, mutta hitaasti. Enkä voisi olla varma haluanko enään uutta lasta, nyt ei ainakaan ehkä 5 vuoden päästä sitten jos suhde vakiintuisi, omat lapset pitäisivät uudesta miehestä, ja tuntuisi että aikaa riittäisi vauvan hoitoon, ja vanhemmille lapsille.

Mutta koska en ole varma haluanko tai olenko valmis vakavaan suhteeseen tai se on ainakin aikaa vievää ja vaikeaa, en halua edes tavata miehiä, jotka toivovat löytävän vakavaa suhdetta, haluavat saada omia lapsia, koska tuhlaisin luultavasti heidän aikaa, he joutuisivat luultavasti pettymään. Ja toisaalta pelkään ajautuvan huonoon suhteeseen.

Vierailija
53/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-vaikea hakemalla hakea vakavaa suhdetta kun lasten takia onnistuu tapailu muutaman kerran kuussa.

-lapsien aikana en halua nähdä ketään miestä ennen kuin olisi varmaa että suhde on vakava.

-haluan että lapset tottuvat eroon ennen kuin mietin uutta kumppania. Jostain luin 4vuotta vievän lapsilta.

-aikataulut pyörivät lasten mukaan, uuden miehen pitäisi olla sinut sen kanssa että minulla ei kauheasti ole aikaa hänelle ja lapset menisivät edelle.

- Minulla on mustasukkainen ex, jolle minun täytyy viedä lapset. Lapset taas kärsisivät, jos minulla olisi uusi mies ja ex siittä vihottelisi, odotan jospa ex löytää uuden ensin, niin hän on "voittanut". Älkää edes kysykö.

-edellinen, ainoa pitkä suhteeni oli hyvin rajoittava, ja ahdistava, en pysty näkemään, että mahdollinen uusi suhde olisi enemmän antava kuin ottava, kuluttava, ahdistava, rasite, en jaksaisi.

Kyllä minulla silti alkaa taas olla haaveissa löytää rinnalle sen oikean. Jos tapaisin jonkun joka tuntuu oikealta, en sano siis ehdoton ei suhteelle, voisin alkaa perustaa perhettä, mutta hitaasti. Enkä voisi olla varma haluanko enään uutta lasta, nyt ei ainakaan ehkä 5 vuoden päästä sitten jos suhde vakiintuisi, omat lapset pitäisivät uudesta miehestä, ja tuntuisi että aikaa riittäisi vauvan hoitoon, ja vanhemmille lapsille.

Mutta koska en ole varma haluanko tai olenko valmis vakavaan suhteeseen tai se on ainakin aikaa vievää ja vaikeaa, en halua edes tavata miehiä, jotka toivovat löytävän vakavaa suhdetta, haluavat saada omia lapsia, koska tuhlaisin luultavasti heidän aikaa, he joutuisivat luultavasti pettymään. Ja toisaalta pelkään ajautuvan huonoon suhteeseen.

Vastasin sulle jo kerran, mut jostain syystä vastaus poistettiin.

Kiinnostaa lähtee tohon sotkuun mukaan jos sen seksin lisäksi voi myös jutella.

Ei siitä ole pakko tulla parisuhdetta. Ihan ystävyyskin on kivaa.

Vierailija
54/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin sulle jo kerran, mut jostain syystä vastaus poistettiin.

Kiinnostaa lähtee tohon sotkuun mukaan jos sen seksin lisäksi voi myös jutella.

Ei siitä ole pakko tulla parisuhdetta. Ihan ystävyyskin on kivaa.

Ahaa, ehkä sitten turhaankin karsin kaikki perhettä toivovat pois, mutta on vain vahvasti se tunne että miehelle, kuka toivoo löytävän elämän kumppanin, niin johdatan harhaan sanomalla että se ei ole pois suljettua, jos suhteesta ei sitten tulisikaan mitään.

Vierailija
55/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12-vuoden suhde päättyi pari vuotta sitten.

Muutama lyhyempi suhde ollut sen jälkeen.

Ei vaan oikeaa naista ole löytynyt.

Ihanneikä 25-40 vuotta, muttei ole kiveen kirjoitettu.

Mistä olet nämä naiset "hankkinut"?

Jotenkin aikuisena on todella vaikeaa löytää uusi kumppani. :-(

Rupea harrrastamaan paritansseja - onko täysin hullu ajatus? Tanssikurssit pursuavat naisia, se on hyvää liikuntaa, ja tanssilavat on täynnä naisia. (Jos vaikka baareissa olet ollut tähän asti.) Paritanssin aikana ehtii jutella 5-10 min. naisen kanssa (2 samaa tulee aina peräkkäin).

En ole ap vaan jo 37 v ja kokeillut tanssikurssejakin. Ongelma noissa on vain että en ole koskaan harrastanut paritansseja ja rytmitajua mulla ei taida olla ollenkaan. Erotan kyllä rytmin mutta en pysty seuraamaan sitä. Se on kiusallinen aukko  yleissivistyksessä mutta vaikka pidänkin muuten musiikista niin ei se auta tuohon ongelmaan.

Perusongelma mulla on sama kuin ap:n mutta itse olen asettanut rajaksi 5 v nuoremman naisen. Nuorempana nainen olisi voinut olla pari vuotta vanhempikin mutta nyt biologiset tosiasiat tulevat vastaan.

Ikäisteni sinkkujen ongelma on että ei ole kerta kaikkiaan enää aikaan mihinkään vuosien säätöihin ja seurusteluun vaan käytännössä vuodessa pitäisi tietää onko toinen se oikea. Se on elämän isoin ratkaisu mutta toisaalta eihän se ole kiinni vain siitä mitä itse haluat vaan se auttaa jos vastapuolella on samanlainen tahtotila. Kumpikin on tehnyt jo omalta osaltaa päätöksen haluaako lapsia vai ei mutta se oikea puuttuu.

Lohdutuksena voin sanoa, että valtaosan miehistä ei osaa tanssia. Joten sen takia ei kannata jättää menemättä lavatansseihin. Edes kerran kesässä? Kuka tietää?

Hitailla ei tarvitse kuin kävellä.

Vierailija
56/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 65:een. (Nämä viestit poistetaan koko ajan.)

Vastasin, että iso osa miehistä ei osaa tanssia, joten sen vuoksi ei pidä jäädä pois lavatansseista. Ne on kesällä upeita ja niissä käy paljon porukkaa. Ehkä kannattaa siis kerran kesässä pistää lavatanssitkin kalenteriin. Tanssitaidolla ei ole väliä (ok, siellä on se "näytössakki" joka osaa kaikki maailman pari- ja lavatanssit, mutta niistä ei kannata välittää).... hitaatkin on vain kävelyä. Ja oikeasti: iso osa ei osaa hyvin tanssia. Tässäkin se ihminen on se tärkein.

Vierailija
57/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin, että iso osa miehistä ei osaa tanssia, joten sen vuoksi ei pidä jäädä pois lavatansseista. Ne on kesällä upeita ja niissä käy paljon porukkaa. Ehkä kannattaa siis kerran kesässä pistää lavatanssitkin kalenteriin. Tanssitaidolla ei ole väliä (ok, siellä on se "näytössakki" joka osaa kaikki maailman pari- ja lavatanssit, mutta niistä ei kannata välittää).... hitaatkin on vain kävelyä. Ja oikeasti: iso osa ei osaa hyvin tanssia. Tässäkin se ihminen on se tärkein.

Miksi menisin nolaamaan itseni tanssilavalle?

Tosi hyvä meriitti.

Tanssiminen ei muutenkaan kiinnosta yhtään.

No, ehdottomuus on aina hyväksi. ;-)

Jatka vain kuten tähänkin asti.

Vierailija
58/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisin nolaamaan itseni tanssilavalle?

Tosi hyvä meriitti.

Tanssiminen ei muutenkaan kiinnosta yhtään.

No, ehdottomuus on aina hyväksi. ;-)

Jatka vain kuten tähänkin asti.

Parempi varmaan alkaa parisuhteeseen toisen miehen kanssa.

Liian vaikeaa ymmärtää naisia.

Vierailija
59/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alueella asut? Pk-seudulla on pilvin pimein sinkkunaisia, jotka haluavat parisuhteen.

Vierailija
60/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä alueella asut? Pk-seudulla on pilvin pimein sinkkunaisia, jotka haluavat parisuhteen.

Helsingissä.

Taidan kuitenkin kallistua noiden miesten suuntaan.

Jotenkin helpompi ymmärtää niiden ajatuksen kulkua.