Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä fiksulle miehelle nainen ja perhe?

Perustetaan perhe
17.04.2017 |

Missä kaikki naiset, jotka etsivät pysyvää suhdetta ja haluavat perustaa perheen?
36v. fiksu, komea ja hyvässä vakityössä oleva vapaa mies ihmettelee...
Yh-mamma ei myöskään ole huono vaihtoehto.
Kaikki tapaamani naiset haluavat vain seksiä.
Pitkästä parisuhteesta eronneena tarvitsen neuvoja.
Vai onko kaikki jo ehtineet sen perheen perustaa?
Tämä ei ole seuranhakuilmoitus, kunhan kyselen neuvoa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan perhe kirjoitti:

Missä kaikki naiset, jotka etsivät pysyvää suhdetta ja haluavat perustaa perheen?

36v. fiksu, komea ja hyvässä vakityössä oleva vapaa mies ihmettelee...

Yh-mamma ei myöskään ole huono vaihtoehto.

Kaikki tapaamani naiset haluavat vain seksiä.

Pitkästä parisuhteesta eronneena tarvitsen neuvoja.

Vai onko kaikki jo ehtineet sen perheen perustaa?

Tämä ei ole seuranhakuilmoitus, kunhan kyselen neuvoa.

Tjaah. Minkä ikäinen nainen sinulle kelpaa? Sano ikähaarukka niin voi neuvoa paremmin.

Vierailija
2/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpuutat myös jo lapsen tai lapsia hankkineen naisen, niin ei luulisi olevan ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä edellinen suhteesi oli?

Vierailija
4/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä ole tässä olennainen.

Vierailija
5/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi fiksun miehen tietävän, mutta taitaa fiksuutesi olla itsekeksimä juttu.

Vierailija
6/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa Thaimaa-Filippiinit-akselilta.

Vierailija
7/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä ole tässä olennainen.

Sua ei pysty neuvomaan, jos ei tiedä sun kohderyhmää. 

Ei sillä ole niin merkitystä, että millainen SINÄ olet. 

Sillä on merkitystä, että millaisen naisen haluat. Kerro se, niin voimme kertoa mikä tuollaisiin naisiin "toimii" ja miten heitä löytää.

Vai kelpaako sulle kuka vain?

Vierailija
8/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Minulle tulee kenties halu perustaa perhe sitten kun on löytynyt sopiva mies. Etukäteen en voi sanoa että haluan lapsia.

Vierailija
9/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aikaisempi suhteesi loppui?

Vierailija
10/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpuutat myös jo lapsen tai lapsia hankkineen naisen, niin ei luulisi olevan ongelmaa.

Ei kannata huomioida jo kerran suhteessaan epäonnistuneita yksinhuoltajia.

Vierailija
11/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde 12 vuotta.

Ei minulla ole ongelmia tutustua ihmisiin.

Olen todella sosiaalinen ja tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa.

Ihmettelen vain, missä ne oikeeta suhdetta etsivät naiset ovat kun tähän mennessä tapaamani naiset ovat vain seksin perässä.

Ja todellakin kelpaa nainen, jolla on jo lapsia.

No sinussa on kyllä jotain "vikaa", jos naiset haluavat sinusta vain seksiä. 

Ehkä annat vaikutelman sitoutumiskammoisesta, tai häilyvästä, tai epäkypsästä miehestä. Ehkä naiselle tulee olo, että et kerro kaikessa totuutta? Tai että olet epätoivoinen tai ripustautuva? 

Tai ehkä et osaa muodostaa nopeasti sellaista syvempää henkistä yhteyttä naisen kanssa, sillä sitä se oikeastaan edellyttäisi, että kanssasi haluttaisiin parisuhde.

Naiset haluaa seksiä. Kyllä, ihan samalla lailla kuin miehet. Naiset haluaa ensisijaisesti parisuhteen ja seksiä. Mutta jos mies ei ole hyvä kandidaatti parisuhteeseen, niin suuri osa naisista mielellään ottaa sen seksin, mutta enempi ei kiinnosta.

Vierailija
12/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde 12 vuotta.

Ei minulla ole ongelmia tutustua ihmisiin.

Olen todella sosiaalinen ja tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa.

Ihmettelen vain, missä ne oikeeta suhdetta etsivät naiset ovat kun tähän mennessä tapaamani naiset ovat vain seksin perässä.

Ja todellakin kelpaa nainen, jolla on jo lapsia.

Aivan, tietysti vika on niissä naisissa. Ei sinussa, koska tulet toimeen kaikkien kanssa ja olet fiksu ja komea ja mitäs vielä.

Oikeasti kuulostaa aika uskomattomalta, että olet tuollainen Jumalan lahja naisille ja silti kukaan ei halua olla kanssasi pidempään tekemisissä.

Vierailija
13/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo aika vanha noin niinkuin jos itse mietin kenestä kiinnostuisin. Naiset tekevät ensimmäisen lapsen aiemmin kuin 36v joten voi olla vaikea löytää sinusta kiinnostuvaa.

Vierailija
14/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata huomioida jo kerran suhteessaan epäonnistuneita yksinhuoltajia.

Tällä logiikalla naisetkin jättää ap:n huomioimatta.

Vierailija
15/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuoden suhde päättyi pari vuotta sitten.

Muutama lyhyempi suhde ollut sen jälkeen.

Ei vaan oikeaa naista ole löytynyt.

Ihanneikä 25-40 vuotta, muttei ole kiveen kirjoitettu.

Vierailija
16/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo aika vanha noin niinkuin jos itse mietin kenestä kiinnostuisin. Naiset tekevät ensimmäisen lapsen aiemmin kuin 36v joten voi olla vaikea löytää sinusta kiinnostuvaa.

Itse asiassa yhä useampi ensisynnyttäjä on 35v tai yli. Tästä oli vähän aikaa sitten uutinen.

Vierailija
17/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on siis se, että saat naisia tapailusuhteisiin ja lyhyisiin seurustelusuhteisiin, mutta he eivät halua vakiintua kanssasi?

Vierailija
18/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinko minä? Olen samanikäinen yh, mutta minut voi olla vaikea löytää, kun aikani menee töissä ja lapsen kanssa olemisessa. Joskus käyn kavereiden kanssa ulkona, silloin voit lähestyä. Hieman myös harrastan, sitäkin kautta voit lähestyä. Mutta omassa elämässäni on tosin niin paljon käynnissä tällä hetkellä, että sinun pitää olla todella kiinnostava, että jaksan käyttää aikaani ja energiaani sinuun niin paljon, että voimme alkaa seurustella. Voisin kuvitella, että tässä iässä tilanne on sama monella muullakin. Elämässä on tosi paljon kaikkea ja takana luultavasti muutamia pettymyksiä (jos kerta sinkku), että uutta suhdetta harkitsee tosi paljon ja monelta kantilta ennen kuin sellaiseen alkaa.

Vierailija
19/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut etsimäsi kaltainen pari vuotta sitten. Olin 35-vuotias, fiksu, lapseton, vakityössä, halusin nimenomaan pitkän ja pysyvän suhteen, halusin perustaa perheen jne. Mutta arvaappa mitä? Minulla oli todella paljon valinnanvaraa miehistä :) . Miehistä, jotka olivat kuin sinä eli fiksuja, lapsettomia, vakityössä, koulutettuja, hyvännäköisiä, halusivat vakiintua ja saada lapsia jne. Tämä siis Helsingissä, jossa on kai naisia paljon enemmän kuin miehiä. Sain valita parhaan päältä. Kun hänet tapasin, oli samaan aikaan neljä muuta "vastaavaa" miestä haluamassa minut. No, yhdessä olen tämän valitsemani kanssa edelleen, ja onnellisena :) .  Ei niissä muissakaan erityistä vikaa ollut, mutta ei vaan napannut niin paljon kuin tämä yksi.

Vierailija
20/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi ap  ei ole mies johon nainen pystyisi luottamaan niin paljon että nainen näkisin itsensä hänen kanssaan vielä vuosien kuluttua ja  vauvakuume iskisi. Luottamuksella tarkoitan ihan normiarjessa mukana olemista, tukemista, lämpöä ja ymmärtämystä. Parisuhteen perustaa. Jokin ap:ssa häiritsee naisia sen verran että he eivät halua sitoutua.