Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä fiksulle miehelle nainen ja perhe?

Perustetaan perhe
17.04.2017 |

Missä kaikki naiset, jotka etsivät pysyvää suhdetta ja haluavat perustaa perheen?
36v. fiksu, komea ja hyvässä vakityössä oleva vapaa mies ihmettelee...
Yh-mamma ei myöskään ole huono vaihtoehto.
Kaikki tapaamani naiset haluavat vain seksiä.
Pitkästä parisuhteesta eronneena tarvitsen neuvoja.
Vai onko kaikki jo ehtineet sen perheen perustaa?
Tämä ei ole seuranhakuilmoitus, kunhan kyselen neuvoa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minusta sinulla on kyllä hyvä asenne, kun et liikaa rajaa kandidaatteja. Toivottavasti tuo pätee myös reaalimaailmassa, etkä löydä jokaisesta naisesta jotakin epämieluisaa.

Miten olet yrittänyt naista etsiä? Pelkästään baareista, vai myös harrastuksista? Oletko kokeillut Tinderiä yms?

Kohtaanto-ongelma ON olemassa. Ensinnäkin miehiä, siis vapaita naimahaluisia miehiä on enemmän maaseudulla ja pikkupaikkakunnilla, kun taas stadissa on enemmän naimaikäisiä naisia kuin miehiä, jopa selvästi enemmän. Täällä tuppaa taas olemaan vaikeaa naisille löytää sopivaa kumppania. Etsitkö naista maalla/pienellä paikkakunnalla? Kannattaisiko laajentaa etsintäaluetta?

Toinen ongelma on, jos haeskelee alle kolmekymppistä naista, he kun tuppaavat usein olemaan jo parisuhteessa, ensimmäisessä sellaisessa. Toiselle kierrokselle lähdetään usein vasta päälle kolmekymppisenä.

Kolmas on, että baareista usein löytää vain satunnaissuhteista kiinnostuneita. Vakavasti suhdetta hakevia löytää ehkä sinun ikäluokassasi vaikkapa netistä tai harrastuksista.

Neljäs on se, miten kontaktia yrittää. Onko avoin ja huumorintajuinen, muttei liian päällekäyvä. Näitä taitoja on mahdoton netitse sinusta arvioida, mutta mieti itse. Ehkä viestit olevasi hulivilipoika, joka hakee vain satunnaissuhdetta? Tai ehkä asia onkin päinvastoin ja vaikutat liian nopeasti liian vakavissasi olevalta. Ei sovi pelästyttää tuttavuutta heti alkumetreillä puhumalla lapsikatraasta.

Tsemppiä, ei luulisi sinun oikeasti olevan mahdotonta löytää naista, jos olet tosiaan sellainen, mitä kerrot.

Vierailija
22/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksinhuoltajissa ei ole mitään vikaa.

Suhteet päättyy syystä tai toisesta. Voi se vika olla miehessäkin.

Mielelläni tarjoaisin pienelle lapselle isähahmon.

Lasta voi oppia rakastamaan, vaikkei se omista sukusoluista olisikaan lähtöisin.

Ja miksei voisi yhdessä tehdä vielä yhtä lasta lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei lähtökohtaisesti kiinnosta mies, joka markkinoi itseään fraasilla "fiksu, komea ja hyvässä vakityössä oleva". Parisuhde on muutakin kuin lastentekemistä tai sen harjoittelua, ja tuolta pohjalta on vaikea sanoa, millainen ihminen sinä olet ja mitä yhteistä meillä olisi. 

N30

Vierailija
24/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka etsimistä rennossa mielessä ja katsele rauhassa, millaisia tyyppejä tulee vastaan. Et ole varmaan vaan törmännyt sellaiseen henkilöön, joka sopii kanssasi hyvin yhteen. Älä yritä liikaa, ole vaan rennosti oma itsesi ja tutustu avoimin mielin uusiin ihmisiin.

Itse sinkkuna ollessa huomasin, että se liika yrittäminen löytää kumppani juuri vaikeutti sitä. Kun lakkasin yrittämästä, heti löytyi hyvä mies. :)

N28

Tsemppiä!

Vierailija
25/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka etsimistä rennossa mielessä ja katsele rauhassa, millaisia tyyppejä tulee vastaan. Et ole varmaan vaan törmännyt sellaiseen henkilöön, joka sopii kanssasi hyvin yhteen. Älä yritä liikaa, ole vaan rennosti oma itsesi ja tutustu avoimin mielin uusiin ihmisiin.

Itse sinkkuna ollessa huomasin, että se liika yrittäminen löytää kumppani juuri vaikeutti sitä. Kun lakkasin yrittämästä, heti löytyi hyvä mies. :)

N28

Tsemppiä!

En aktiivisesti etsi ketään.

Huomasin suhteessa ollessani, että naisia olisi ollut joka sormelle jos olisin halunnut pettää.

Etsimällä ei ketään löydä. Se tulee vastaan silloin kun vähiten odottaa.

Kunhan nyt vauvakuumeisena pohdiskelen...

Kello tikittää. Joka päivä vanhenen...

Vierailija
26/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli erosi syy?

Vierailija
27/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole kovin monta vastausta saanut itse kysymykseen. Minäpä vastaan. Voit löytää naisen:

- netistä tai Tinderistä

- jonkin harrastuksen parista

- kaverien kautta, jos he tuntevat sinkkunaisia

- työpaikalta

- jostain sinkkutapahtumasta

- ylipäätään tilaisuuksista tai tapahtumista, joissa on ihmisiä ja joissa on luontevaa alkaa jutella muiden läsnäolijoiden kanssa.

Tärkeää on olla sosiaalinen ja liikkua ihmisten ilmoilla. Kannattaa pitää verkot useammilla vesillä. Eli profiilia nettiin ja Tinderiin, uusia harrastuksia jne. Jos olet normaali, jostain tärppää ennen pitkää.

Vierailija
28/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole kovin monta vastausta saanut itse kysymykseen. Minäpä vastaan. Voit löytää naisen:

- netistä tai Tinderistä

- jonkin harrastuksen parista

- kaverien kautta, jos he tuntevat sinkkunaisia

- työpaikalta

- jostain sinkkutapahtumasta

- ylipäätään tilaisuuksista tai tapahtumista, joissa on ihmisiä ja joissa on luontevaa alkaa jutella muiden läsnäolijoiden kanssa.

Tärkeää on olla sosiaalinen ja liikkua ihmisten ilmoilla. Kannattaa pitää verkot useammilla vesillä. Eli profiilia nettiin ja Tinderiin, uusia harrastuksia jne. Jos olet normaali, jostain tärppää ennen pitkää.

Eiks nää nettijutut oo tyrkyille tarkoitettu?

Voiko niistä löytyä jotain vakavampaa?

Joku luonnollinen tilanne olis parasta.

Voiko leikkipuistossa mennä vaan juttelemaan mammoille?

Miten sellaiseen mieheen mammat suhtautuvat?

Vierailija
29/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpuutat myös jo lapsen tai lapsia hankkineen naisen, niin ei luulisi olevan ongelmaa.

Ei kannata huomioida jo kerran suhteessaan epäonnistuneita yksinhuoltajia.

Hah. Mä olisin vähään tyytyväinen, fiksuun todellakin. Juopot ja pettäjät saisi kyllä pelätäkin mua, en ainoastaan heittäisi pihalle vaan saarnaisin päälle. Arvostaisin pieniäkin tekoja, en vaatisi liikaa. Olisin vähään tyytyväinen, sillä olen oppinut elättämään itse itseni ja lapseni. Ruokaa osaan laittaa ja miesten töitäkin olen oppinut tekemään. Seksissä en olisi enää amatööri, naisen orgasmi tulisi miehellekin tutuksi. Osaan olla myös yksin.

Vierailija
30/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää vauva-sivu oli luontevampi paikka keskustella asiasta, mutta ei tässä ole mitään järkeä jos joka toinen viesti poistetaan keskustelusta.

Vierailija
31/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmettä täällä tapahtuu. Meinasin kommentoida jotain, mutta viesteistä poistettiin yhtäkkiä osa. Joo, eipä mulla muuta sanottavaa. Voi morjens. Tsemppiä Ap:lle.

Vierailija
32/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmettä täällä tapahtuu. Meinasin kommentoida jotain, mutta viesteistä poistettiin yhtäkkiä osa. Joo, eipä mulla muuta sanottavaa. Voi morjens. Tsemppiä Ap:lle.

Kiitos tsempistä.

Pitää vaan päivittää sivua koko ajan et ehtii lukea vastaukset ennenkuin ne poistetaan.

Toivottavasti edes joku vastaus on moderaattorin mielestä kelvollinen.

Vai meneekö kaikki viestit suoraan poistoon jos joku kiusallaan painelee tota ilmoita asiaton viesti-nappulaa?

Tämä oli minun ensimmäinen kerta tällä sivulla ja taitaa jäädä viimeiseksi jos täällä on tällainen käytäntö.

Vierailija
33/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tavoitteet kannattaa tuoda jo siinä ilmoituksessa esiin. Täytyy kyllä sanoa, että jos alaikäraja on 25, niin useimmat naiset eivät hae 10 v. vanhempaa kumppania siihen loppuelämän suhteeseen, vaikka seksi voi hyvinkin kelvata mikäli olet komea niinkuin sanot. Ei nyt välttämättä tarvitse muuttaa ikärajaa, mutta olla vähän kriittisempi nuorimpien suhteen. Jos kolmekymppiset naiset ovat samanlaisia, sitten vika on jossain muualla. Ulkonäössä se ei selvästi ole, ja kaikki mitä kirjoitat kuulostaa muutenkin hyvältä. Millainen olet luonteeltasi, oletko yleensä sosiaalinen ja pidetty?

Vierailija
34/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että perhettä haluavat eivät kohtaa...

Jos on 30+v, omalla tavallaan hyvin viehättävä, vähän kovaääninen mutta äidillinen, loistava ruuanlaittaja, kova tekemään töitä (ja vakitöissä), uskollinen ja omistautuva, elämästä kaikin tavoin kiinnostunut, paljon matkusteleva, taloudellisesti toimentuleva, aistillinen, lapsirakas, eläinrakas.... Miinuksena ehkä se epävarmuus itsestä mikä tekee hänestä mieluummin ns "hyvän jätkän" kuin perinaisellisen kikattelijan ja se ettei ole pitkä eikä laiha vaan pieni ja naisellinen.

Vierailija
35/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tavoitteet kannattaa tuoda jo siinä ilmoituksessa esiin. Täytyy kyllä sanoa, että jos alaikäraja on 25, niin useimmat naiset eivät hae 10 v. vanhempaa kumppania siihen loppuelämän suhteeseen, vaikka seksi voi hyvinkin kelvata mikäli olet komea niinkuin sanot. Ei nyt välttämättä tarvitse muuttaa ikärajaa, mutta olla vähän kriittisempi nuorimpien suhteen. Jos kolmekymppiset naiset ovat samanlaisia, sitten vika on jossain muualla. Ulkonäössä se ei selvästi ole, ja kaikki mitä kirjoitat kuulostaa muutenkin hyvältä. Millainen olet luonteeltasi, oletko yleensä sosiaalinen ja pidetty?

No laitoin ton 25v. alarajaksi kun joku sitä kyseli.

Mitään ilmoitusta en ole mihinkään laittanut kun haluisin tutustua ihan normaalissa arkisessa tilanteessa enkä olla tyrkyllä jollain ilmoitustaululla:)

Mun pisimmät ystävyyssuhteet ovat yli 20-vuotta kestäneitä.

Olen rehellinen ja avoin. Rehellisyyttä edellytän muiltakin.

Olen sosiaalinen ja työssäni asiakaspalvelussa.

Vierailija
36/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan perhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempistä.

Pitää vaan päivittää sivua koko ajan et ehtii lukea vastaukset ennenkuin ne poistetaan.

Toivottavasti edes joku vastaus on moderaattorin mielestä kelvollinen.

Vai meneekö kaikki viestit suoraan poistoon jos joku kiusallaan painelee tota ilmoita asiaton viesti-nappulaa?

Tämä oli minun ensimmäinen kerta tällä sivulla ja taitaa jäädä viimeiseksi jos täällä on tällainen käytäntö.

Eipä mitään. Itsekin suunnilleen samanikäinen mies. Fiksu, komea/kivannäköinen kuulemma, korkeasti koulutettu ja hyvä työ. Enpä tiedä, mistä löytää hyvä nainen. Kerrotko, kun tiedät ;). Tinderissä useita kuukausia kahlanneena jäänyt käteen vain kasa "matcheja" venäläisnaisten kanssa ja ei vielä yhden yhtä järkevää keskustelua edes. Hienoa :/. Tuntuu, että omantasoisen tai samankaltaisen seuran löytäminen varsin haasteellista, jos ei mahdotonta tuota kautta. Ehkäpä luulevat, että olen joku pelimies... en tiedä.

Ai niin, välttämättä kaikki eivät tykkään, jos kirjoittaa fiksu, komea, hyvä vakiduuni tai jotain sinnepäin. No kaikkia ei voi miellyttää, mutta eikös tuokin parempi kuin ilmoittaa, että huonokäytöksinen, ruma, työtön ja ajoittain pätkäduuneissa p*ska-alalla ;)

Vierailija
37/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 30+v, omalla tavallaan hyvin viehättävä, vähän kovaääninen mutta äidillinen, loistava ruuanlaittaja, kova tekemään töitä (ja vakitöissä), uskollinen ja omistautuva, elämästä kaikin tavoin kiinnostunut, paljon matkusteleva, taloudellisesti toimentuleva, aistillinen, lapsirakas, eläinrakas.... Miinuksena ehkä se epävarmuus itsestä mikä tekee hänestä mieluummin ns "hyvän jätkän" kuin perinaisellisen kikattelijan ja se ettei ole pitkä eikä laiha vaan pieni ja naisellinen.

Just tollanen nainen on mun makuun.

Vierailija
38/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuoden suhde päättyi pari vuotta sitten.

Muutama lyhyempi suhde ollut sen jälkeen.

Ei vaan oikeaa naista ole löytynyt.

Ihanneikä 25-40 vuotta, muttei ole kiveen kirjoitettu.

Mistä olet nämä naiset "hankkinut"?

Jotenkin aikuisena on todella vaikeaa löytää uusi kumppani. :-(

Rupea harrrastamaan paritansseja - onko täysin hullu ajatus? Tanssikurssit pursuavat naisia, se on hyvää liikuntaa, ja tanssilavat on täynnä naisia. (Jos vaikka baareissa olet ollut tähän asti.) Paritanssin aikana ehtii jutella 5-10 min. naisen kanssa (2 samaa tulee aina peräkkäin).

Vierailija
39/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tollanen nainen on mun makuun.

Ongelma vain siinä ettei käy baareissa eikä biletä, lievä (lääkitty) paniikkihäiriö  estää esim alkoholin käytön lähes täysin mutta ei haittaa muuta elämää. Vaikea löytää kumppania vain töistä tai omasta ystäväpiiristä:(

Vierailija
40/72 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laitoin ton 25v. alarajaksi kun joku sitä kyseli.

Mitään ilmoitusta en ole mihinkään laittanut kun haluisin tutustua ihan normaalissa arkisessa tilanteessa enkä olla tyrkyllä jollain ilmoitustaululla:)

Mun pisimmät ystävyyssuhteet ovat yli 20-vuotta kestäneitä.

Olen rehellinen ja avoin. Rehellisyyttä edellytän muiltakin.

Olen sosiaalinen ja työssäni asiakaspalvelussa.

Netti on aika epätoivoinen paikka. Täällä on niin paljon huijareita ja kiusaajia, profiilit valehtelee. Tulee herkästi vain vähän katkeraksi. Nimimerkillä - ei löytynyt parisuhdetta, mutta kaikkea muuta runsain mitoin.  Live-elämää suositan siis.