Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käytti taas kaiken lämpimän veden!!

Vierailija
17.04.2017 |

Vituttaa. Heräsin vauva nukkui vielä, ajattelin mennä suihkuun. Enpä pääsekään, mies käyttänyt kaiken lämpimän veden!! Ottaa aina todella pitkiä ja TODELLA kuumia suihkuja (niin kuumia, että itse en pysty edes käymään, vaikka lämpimästä vedestä nautinkin). Pitää myös suihkua päällä sen ajan, kun menee sivummalle ajamaan parran, laittamaan shampoota jne, vaikka olen monesti sanonut että suihku sammutetaan siksi ajaksi. Nyt mulla todella nuhjuinen olo, kun en ole eilenkään kerennyt jatkuvasti itkevän vauvan takia suihkussa käymään. Ja nyt kun vauva vihdoin nukkuu rauhassa, ei lämmintä vettä miehen jäljiltä ole. Mitä jos vauvan pitäisi vaikka päästä pyllypesulle, eikä lämmintä vettä ole?! Mies voisi ajatella vähän muitakin kun lotraa tuolla suihkussa, saatana!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kerroit meille. Me voidaan käydä sanomassa miehelle.

Vierailija
2/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä vedenkeittimellä pari ämpärilllistä lämmintä vettä ja peseydy kuten ennenvanhaan ja mökillä tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat tehdä samaa miehelle, yritä ehtiä ensin

Vierailija
4/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkeittimellä saa nopeesti pesuvettä.

Vierailija
5/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa isompi vesivaraaja.

Vierailija
6/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isompi lämminvesivaraaja että lämmin vesi riittää teille kaikille.

Vierailija
7/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän. :D En tiedä mitä ehdottaisin ratkaisuksi, muuta kuin puhumista, sopimista ja toisen näkökulman ymmärtämistä. Itse pärjää päivän vaikka vähän nuhjuisempana, mutta vauvan kannalta olisi tärkeää, että hanasta tulee lämmintä vettä. Puhukaa, sopikaa, miettikää miten ratkaisette ongelman.

Ja te vedenkeitintä ja pesuvatia tarjoavat voitte vetää vitun päähänne ja juosta vuorille.

Vierailija
8/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta isompi lämminvesivaraaja että lämmin vesi riittää teille kaikille.

Voisi olla fiksua, koska ei se vedentarve ainakaan vähene lapsen kasvaessa.

Vierailija
9/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lämmin vesi on loppunut niin onko mies siis kylmässäkin suihkussa?

Vierailija
10/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka pieni varaaja teillä oikeen on? Säädä jatkuvalle lämmitykselle, niin pääset kohta suihkuun.

Toinen vaihtoehto on ostaa riittävän iso varaaja.

Vierailija
11/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän. :D En tiedä mitä ehdottaisin ratkaisuksi, muuta kuin puhumista, sopimista ja toisen näkökulman ymmärtämistä. Itse pärjää päivän vaikka vähän nuhjuisempana, mutta vauvan kannalta olisi tärkeää, että hanasta tulee lämmintä vettä. Puhukaa, sopikaa, miettikää miten ratkaisette ongelman.

Ja te vedenkeitintä ja pesuvatia tarjoavat voitte vetää vitun päähänne ja juosta vuorille.

Parempi kuitenkin pestä vauvan pylly lämpimällä vedellä. Että, pakene vaan itse sinne vuorelle.

Vierailija
12/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva pärjää vedenkeitimellä ja pesuvadillakin. Ei vauva suihkun alla seiso. Et taida olla äiti?

:D

Vierailija
13/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käydä ollenkaan kotona mies tosi nuuka. Varaaja otettu pois, hävettää kun joku kylässä ja pesee kätensä ei tule kuin kylmää. Itse peseydymme molemmat työpaikalla, ja lapsen mies pesee tarhassa.

Vierailija
14/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte omakotitalossa? Eikös sen omakotitalon pitänyt olla onni ja autuus joka suhteessa eikä mitään vikoja. Minä suosittelen muuttamista kerrostaloon. Sieltä ei lämmin vesi lopu ikinä.

Vierailija
15/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies maksaa itse sähkölaskun.

Vierailija
16/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei auta tänne valitus, muuta kuin vähän vitutukseen kun pääsee purkamaan. 

Asutaan vuokra-asunnossa, joten ei me viitsitä itse isompaa varaajaa ostaa... Ihmetyttää kyllä, kuinka pieni varaaja on, tää on kuitenkin isompi asunto missä voisi asua monta henkeä (useampi makuuhuone jne), ja silti lämmin vesi on jatkuvasti lopussa. 

AP

Vierailija
17/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ulisemasta, oikeasti. Kuulostat avuttomalta lapaselta.

Vierailija
18/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käydä ollenkaan kotona mies tosi nuuka. Varaaja otettu pois, hävettää kun joku kylässä ja pesee kätensä ei tule kuin kylmää. Itse peseydymme molemmat työpaikalla, ja lapsen mies pesee tarhassa.

Mitä hemmettiä. Nyt on jo nuukuus huipussaan.

Vierailija
19/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mies maksaa itse sähkölaskun.

Miksi hänen se pitäisi maksaa? Senkö takia että kerran miljoonasta onkin mies joka sen lämpimän veden läträä?

Vierailija
20/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutte omakotitalossa? Eikös sen omakotitalon pitänyt olla onni ja autuus joka suhteessa eikä mitään vikoja. Minä suosittelen muuttamista kerrostaloon. Sieltä ei lämmin vesi lopu ikinä.

Ei meilläkään, asutaan omakotitalossa. Vesivaraajassa on valintana yleensä yökuumennus, mutta jatkuva lämmityskin on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme