Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käytti taas kaiken lämpimän veden!!

Vierailija
17.04.2017 |

Vituttaa. Heräsin vauva nukkui vielä, ajattelin mennä suihkuun. Enpä pääsekään, mies käyttänyt kaiken lämpimän veden!! Ottaa aina todella pitkiä ja TODELLA kuumia suihkuja (niin kuumia, että itse en pysty edes käymään, vaikka lämpimästä vedestä nautinkin). Pitää myös suihkua päällä sen ajan, kun menee sivummalle ajamaan parran, laittamaan shampoota jne, vaikka olen monesti sanonut että suihku sammutetaan siksi ajaksi. Nyt mulla todella nuhjuinen olo, kun en ole eilenkään kerennyt jatkuvasti itkevän vauvan takia suihkussa käymään. Ja nyt kun vauva vihdoin nukkuu rauhassa, ei lämmintä vettä miehen jäljiltä ole. Mitä jos vauvan pitäisi vaikka päästä pyllypesulle, eikä lämmintä vettä ole?! Mies voisi ajatella vähän muitakin kun lotraa tuolla suihkussa, saatana!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tekee hyvää kylmä suihku, ei ole sitten koko ajan nylkyttämässä.

Vierailija
42/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Espanjassa, piti olla tarkkana suihkujen pituuden kanssa. Kaupasta sai neljän minuutin suihkuajastimia joita käytti tosi moni vanhoissa taloissa asuva. Eikä kukaan haissut likaiselta.

En nyt Suomessakaan osaa enää ottaa sen pidempiä suihkuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varaajan vastusten termostaatti varmasti ihan maksimilla ja sähköt päällä jatkuvasti. Ettei ole säädetty vaikka 60 asteiseksi ja lämmitys vain yöllä. 95 astetta ja jatkuva lämmitys niin riittää paremmin.

Ja se ei tarkoita, että hanasta tulisi sitten 95 asteista vettä, varaajan alla on sekoitusventtiili joka sekoittaa kylmää vettä varaajasta tulevaan kuumaan sekaan niin että hanasta tulee 55-65 asteista vaikka varaaja olisi kuumempikin.

65 oli mun varaajan suosituslämpötila, 60 litran varaaja. Hyvin riittää koko perheen suihkuihin kun ei ole porukassa yhtään itsekästä munapäätä.

Vierailija
44/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden aikuisen taloudessa ei ole ikinä lämmin vesi loppunut, vaikka peräkkäin käytäisiinkin suihkussa. Kuinka helevetin kauan se mies siellä lotraa?

Vierailija
45/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te "osta osta osta"-toitottajat olette myös pohtineet, että ongelma voisi olla miehen ajattelemattomuus ja itsekkyys?

Jos ostavat maailman isoimman varaajan, mies käyttää todennäköisesti senkin vain iloisena että voi suihkutella vielä pidempään. Rahakaan ei kasva puissa, olen varma että tiedätte tämän oikeasti ja haluatte vain provota. :D

Vierailija
46/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä vedenkeittimellä pari ämpärilllistä lämmintä vettä ja peseydy kuten ennenvanhaan ja mökillä tehdään.

Ennen vanhaanhan oli varmasti vedenkeittimiä käytössä, kun ei ollut sähköjäkään. :D

Vierailija
47/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä vedenkeittimellä pari ämpärilllistä lämmintä vettä ja peseydy kuten ennenvanhaan ja mökillä tehdään.

Ennen vanhaanhan oli varmasti vedenkeittimiä käytössä, kun ei ollut sähköjäkään. :D

Voi sinua teini.

Ennen suihkuja kaadettiin ämpäristä vettä kauhalla päälle. Ämpäreitä oli ja kauhoja, vesi lämmitettiin hellalla tai padassa.

Vierailija
48/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi käydä napsauttamassa veden lämmityksen päälle, jos lämmin vesi loppu.Noin puolen tunnin päästä siitä voi mennä suihkuun.Rivitalossa asutaan, yölämmityksellä vesi.Aina se ei kuitenkaan riitä ja silloin laitan lämmityksen päälle.

Käypä tutkimassa onko teillä sama mahdollisuus.

Vierailija
49/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhe ei auta niin irrota varaajan sulake ja odota, että mies menee suihkuun. Kun kokee itse miltä tuntuu käydä kylmässä suihkussa niin ymmärtää ehkä paremmin miten perseestä se on.

Vierailija
50/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käydä ollenkaan kotona mies tosi nuuka. Varaaja otettu pois, hävettää kun joku kylässä ja pesee kätensä ei tule kuin kylmää. Itse peseydymme molemmat työpaikalla, ja lapsen mies pesee tarhassa.

Siis mitä mä just luin, et ole tosissas!! Ja annat miehen päättää et lämmintä vettä ei tule.Menis ihan tasan äijä vaihtoon.Pihi mies on kuvottava.

Vierailija
51/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käydä ollenkaan kotona mies tosi nuuka. Varaaja otettu pois, hävettää kun joku kylässä ja pesee kätensä ei tule kuin kylmää. Itse peseydymme molemmat työpaikalla, ja lapsen mies pesee tarhassa.

Ja suostut tuohon järjestelyyn, koska..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän