Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käytti taas kaiken lämpimän veden!!

Vierailija
17.04.2017 |

Vituttaa. Heräsin vauva nukkui vielä, ajattelin mennä suihkuun. Enpä pääsekään, mies käyttänyt kaiken lämpimän veden!! Ottaa aina todella pitkiä ja TODELLA kuumia suihkuja (niin kuumia, että itse en pysty edes käymään, vaikka lämpimästä vedestä nautinkin). Pitää myös suihkua päällä sen ajan, kun menee sivummalle ajamaan parran, laittamaan shampoota jne, vaikka olen monesti sanonut että suihku sammutetaan siksi ajaksi. Nyt mulla todella nuhjuinen olo, kun en ole eilenkään kerennyt jatkuvasti itkevän vauvan takia suihkussa käymään. Ja nyt kun vauva vihdoin nukkuu rauhassa, ei lämmintä vettä miehen jäljiltä ole. Mitä jos vauvan pitäisi vaikka päästä pyllypesulle, eikä lämmintä vettä ole?! Mies voisi ajatella vähän muitakin kun lotraa tuolla suihkussa, saatana!!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käydä ollenkaan kotona mies tosi nuuka. Varaaja otettu pois, hävettää kun joku kylässä ja pesee kätensä ei tule kuin kylmää. Itse peseydymme molemmat työpaikalla, ja lapsen mies pesee tarhassa.

Ei sitten ole tullut mieleen että voit sinäkin sen veden maksaa.

Vierailija
22/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä isompi varaaja auta, jos mies vittuillakseen tyhjentää säiliön. Eikä siinä kyllä auta puhekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei auta tänne valitus, muuta kuin vähän vitutukseen kun pääsee purkamaan. 

Asutaan vuokra-asunnossa, joten ei me viitsitä itse isompaa varaajaa ostaa... Ihmetyttää kyllä, kuinka pieni varaaja on, tää on kuitenkin isompi asunto missä voisi asua monta henkeä (useampi makuuhuone jne), ja silti lämmin vesi on jatkuvasti lopussa. 

AP

Onkohan siinä lämminvedivaraajassa jokin vika?

Vierailija
24/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehdottaa miehelle muuttamista kerrostaloon, kuumaa vettä tulee aina paitsi jos jossain on putkirikko, lapsi kuitenkin tarvitsee kohta jo enemmän lämmintä vettä. Meillä yksivuotias ei tykkää enää kylpeä vaan käy mielummin suihkussa joten lämmin vesi on kyllä ehdoton.

Voisitteko muuttoon asti sopia, että käytte suihkussa vuoropäivinä? En tiedä kuinka nopeasti se vesi maalla lämpenee, voisiko miehesi käydä illalla ja sinä ja vauva aamulla tai toisinpäin?

Vierailija
25/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käydä ollenkaan kotona mies tosi nuuka. Varaaja otettu pois, hävettää kun joku kylässä ja pesee kätensä ei tule kuin kylmää. Itse peseydymme molemmat työpaikalla, ja lapsen mies pesee tarhassa.

Mitä hemmettiä. Nyt on jo nuukuus huipussaan.

Tai henkinen väkivalta, jos tapahtuu vain toisen vaatimuksesta.

Vierailija
26/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että varaajassa on mitään vikaa, asennettiin kun täällä asennettiin ja aina ollut tämä ongelma.

Kerrostaloon muutto ei tule kyseeseen koiramme takia. Emmekä muutenkaan viihdy kerrostalossa. 

AP

Vierailija
27/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tarhassa lapsen voi pestä??

Vierailija
28/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä. Nyt on jo nuukuus huipussaan.

Tai henkinen väkivalta, jos tapahtuu vain toisen vaatimuksesta.

Tietenkin provo. Miten lapsen voi pestä päiväkodissa? Kyllä siihen joku puuttuisi.

Vierailija
29/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että varaajassa on mitään vikaa, asennettiin kun täällä asennettiin ja aina ollut tämä ongelma.

Kerrostaloon muutto ei tule kyseeseen koiramme takia. Emmekä muutenkaan viihdy kerrostalossa. 

AP

Asennuksissa tai varaajan asetuksissa voi olla vikaa. Tai sitten miehesi on täysi ääliö, joka ihan oikeasti käyttää kaiken lämpimän veden. Itse en tuollaisessa suhteessa olisi.

Vierailija
30/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei auta tänne valitus, muuta kuin vähän vitutukseen kun pääsee purkamaan. 

Asutaan vuokra-asunnossa, joten ei me viitsitä itse isompaa varaajaa ostaa... Ihmetyttää kyllä, kuinka pieni varaaja on, tää on kuitenkin isompi asunto missä voisi asua monta henkeä (useampi makuuhuone jne), ja silti lämmin vesi on jatkuvasti lopussa. 

AP

Onkohan siinä lämminvedivaraajassa jokin vika?

Mitäs vikaa siinä olisi, jos mies pystyy käymään polttavan kuumassa suihkussa? Vika on miehen päässä, kun valuttaa tahallaan lämpimän veden hukkaan. Voisin melkein veikata, että on kusipää muutenkin. Olisi aika yllätys, jos tämä olisi ainoa vika käytöksessä. Jos olisi, puhe voisi auttaa.

Mulla hulku eksä aina halusi säätää kaikkia lämpötiloja niin, että sain niistä oireita ja olisi halunnut, että istun lähes pimeässä asunnossa, vaikka maksoin sähkön yksin.

Vierailija
31/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tosiaan nuuka, jos kotona ei voi edes käydä, ettei koti kulu.

Vierailija
32/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän tarhassa on suihku. Itse en kehtaa joten mies hoitaa sen. Hän vie pyykkimmekin töihin, siellä pesukone ja kuivausrumpu.

Vierailija
33/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän tarhassa on suihku. Itse en kehtaa joten mies hoitaa sen. Hän vie pyykkimmekin töihin, siellä pesukone ja kuivausrumpu.

Pihavaatteet pois ja eikun sisälle suihkuun, epäilen :D

Vierailija
34/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on töissä pesukone ja kuivausrumpu, niissä pestään ja kuivataan likaisia teollisuussiivousrättejä ja vessarättejä, joiden pesuun erikseen maininta pestävä omassa erässään.

En pesisi omia vaatteita 😂

Vierailija
35/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihavaatteet pois ja eikun sisälle suihkuun, epäilen :D

Voit epäillä, mutta niin mieheni tekee.

Vierailija
36/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten täytyy puoli tuntia odottaa veden lämpiämistä.

Nyyh.

Vierailija
37/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näinkin päin,yleensä se on 99,9% nainen joka sen kuuman veden läträä.

Vierailija
38/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos laitat varaajaa isommalle teholle. Sillon se lämmittäis varaajan veden kuumemmaksi niin roittäis lämmintä vettä sinullekin kun kuuman veden kulutus vähenee.

Vierailija
39/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näinkin päin,yleensä se on 99,9% nainen joka sen kuuman veden läträä.

99,9 % perheen teinit.

Vierailija
40/51 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varaajan vastusten termostaatti varmasti ihan maksimilla ja sähköt päällä jatkuvasti. Ettei ole säädetty vaikka 60 asteiseksi ja lämmitys vain yöllä. 95 astetta ja jatkuva lämmitys niin riittää paremmin.

Ja se ei tarkoita, että hanasta tulisi sitten 95 asteista vettä, varaajan alla on sekoitusventtiili joka sekoittaa kylmää vettä varaajasta tulevaan kuumaan sekaan niin että hanasta tulee 55-65 asteista vaikka varaaja olisi kuumempikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän