Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisilla on niin löysä seksuaalinen moraali?

Vierailija
17.04.2017 |

Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra Nunna kirjoitti:

Ratkaisu 010101 kirjoitti:

Jos naiset saavat helpommin seksiä ja se harmittaa miestä tai miehiä ja on epäreilua niin sitten pitää ryhtyä naiseksi että saa seksiä ja ettei olisi niin epäreilua.

Tässä on eräänlainen ratkaisu.

Tarvitaan vain meikkiä ja naisellisia vaatteita ja rento reipas avoin seikkalullinen mieli.

Sitten vain miehen etsintään!

Se voisi avartaa miehen ajattelumaailmaa kun olisi yhden illan naisena yökerhossa.

Näkisi millaisia miehet ovat parhaimmillaan ja pahimmillaan.

Naisille tekisi myös hyvää viettää pari kuukautta tavismiehen elämää. Nähdä miten helppoa se on pienellä "fine tuningilla" iskea naisia ja löytää unelmapuoliso. Irtoseksihän jäisi joka tapauksessa haaveeksi. Niin joo ja kokea miten helppoa ja vapaata elämä miehenä on...eli sitä harmaata arkea kun puurrat töissä ja maksat veroja päivästä toiseen jonkun toisen korjatessa hyödyn.

Tuollaistahan se on jos antautuu leikkiin ja haluaa leikkiä kodin hankkimista.

Ensin pitää löytää sopiva kumppani ja tehdä vaikutus ihmiseen.

Ei se leikki ole helppoa ja omituista olisi jos siinä leikissä kokoajan voittaisi ja saisi vaan jatkuvasti palkintoja.

Valitettavasti pakettiin ei kuulu aina voittoa. Oletko ollut urheilukilpailuissa joissa jokainen saa kultamitalin?

Siinä mielessä urheilu peilaa hyvin yhteiskunnallista sosiaalista rituaalia jossa vain harva voittaa.

Ongelma on usein se miten asennoituu häviämään. Jos ei kestä leikkiä niin miksi leikkiä koko leikkiä?

Ihan samalla tavalla vain yksi siittiö pääsee perille. Mitä siitä nyt tulisi jos jokainen voittaisi?

Nykynuoret ovat siitä fiksuja että tajuavat että kyseessä on vain yhteiskunnallinen leikki perheestä ja kodista.

Ei sitä leikkiä ole pakko leikkiä ja kodin ja perheen voi jättää ihan hyvin pois ja perustaa ihan oman leikkinsä. Osa fiksuista nuorista on mennyt niinkin pitkälle ettei edes halua työuraa tai työtä itselleen vaan leikkii oman elämänsä omilla säännöillään omassa leikissään.

Yhteiskunta on aina yrittänyt pakottaa kansalaisia mukaan yhteisiin leikkeihin, mutta vain harvat saavat ne seksikkäät naiset ja parhaimmat työt.

Joten miksi edes yrittää. Minulla on vaihtoehtona tappaa itseni koska sain paskat kortit elämässäni, mutta jos sen sijaan otankin rennosti ja hemmottelen itseäni ja annan muiden tehdä työt puolestani. Ei tämä tavallaan ole minun syyni että sain huonot kortit elämässäni.

T: 166cm nuorena kaljuuntunut mies

Komppi.

Ilman sossuntukia luultavasti alkaisin maantierosvoksi ja ottaisin väkisillä haluamani. Nyt olen tyytyväinen ja juon kaljaa ja syön eineksiä.

Vierailija
222/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä keskustelu taas, kun ei ollenkaan puhuta siitä, että myös suomalainen mies onhelppo, varmasti vielä "helpompi", kuin suomalainen nainen. Luulinkin, että tämä keskustelu olisi koskenut suomalaisia yleensä, eikä vain suomalaisia naisia. Koska kyllähän suomalainen ,niin kuin luultavasti kaikki miehet on helppoja. Miksi siitä ei puhuta, että miksi miehet on niin helppoja? Eiko miehillä ole moraalia? Ja jos ei ole, niin miksi naisella pitäisi olla? Ihmisiä ne on sekä miehet, että naiset ja ihmisyyteen kuuluu tuo seksikin. Niksi naisen pitäisi olla niin erilainen ihminen , kuin miehen? Ja miksi jotakin hävettää jos joku panee? Miksi AP häpeää sitä, että joku tuntematon ihminen on saanut Suomessa seksiä heposti?  Helppohan se on ollut luultavasti se ulkomaalainen turistikin, kun on lähtenyt Suomessa vieraan ihmisen mukaan  seksin perään. Yhtä löyhä moraali sillä turistilla itselläänkin on. Ja ootteko joskus kuulleet naisen valittavan sitä, että jossakin maassa saa miestä niin helposti?? Naiset  taitaa olla suaitsevaisempia tässä suhteessa. Eivät tuomitse miehiä, vaikka miehet helppoja ovatkin. Kansallisuuteen katsomatta. Miehet huom!  Jos ette paheksuisi naisten seksuaalisuutta, saisitte seksiä aina kun haluatte, mutta nyt kun haukutte naisia, jotka seksiä suostuvat harrastamaan,  sahaatte omaa oksaa. Naiset ei suostu, maineen menettämisen pelosta. Naiset ei paheksu miehiä, jotka antaa seksiä ja sen takia miehet voi aina antaa ja naiset saa aina kun haluaa. Naiset on olleet tässä suhteessa viisaampia, kuin miehet, jotka tuomitsee naisten seksuaalisuuden ja yrittävät sitä kontrolloida. Näin huonontavat omia mahdollisuuksiaan saada seksiä.

Juuri näin!

M44v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskuntarauha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra Nunna kirjoitti:

Ratkaisu 010101 kirjoitti:

Jos naiset saavat helpommin seksiä ja se harmittaa miestä tai miehiä ja on epäreilua niin sitten pitää ryhtyä naiseksi että saa seksiä ja ettei olisi niin epäreilua.

Tässä on eräänlainen ratkaisu.

Tarvitaan vain meikkiä ja naisellisia vaatteita ja rento reipas avoin seikkalullinen mieli.

Sitten vain miehen etsintään!

Se voisi avartaa miehen ajattelumaailmaa kun olisi yhden illan naisena yökerhossa.

Näkisi millaisia miehet ovat parhaimmillaan ja pahimmillaan.

Naisille tekisi myös hyvää viettää pari kuukautta tavismiehen elämää. Nähdä miten helppoa se on pienellä "fine tuningilla" iskea naisia ja löytää unelmapuoliso. Irtoseksihän jäisi joka tapauksessa haaveeksi. Niin joo ja kokea miten helppoa ja vapaata elämä miehenä on...eli sitä harmaata arkea kun puurrat töissä ja maksat veroja päivästä toiseen jonkun toisen korjatessa hyödyn.

Tuollaistahan se on jos antautuu leikkiin ja haluaa leikkiä kodin hankkimista.

Ensin pitää löytää sopiva kumppani ja tehdä vaikutus ihmiseen.

Ei se leikki ole helppoa ja omituista olisi jos siinä leikissä kokoajan voittaisi ja saisi vaan jatkuvasti palkintoja.

Valitettavasti pakettiin ei kuulu aina voittoa. Oletko ollut urheilukilpailuissa joissa jokainen saa kultamitalin?

Siinä mielessä urheilu peilaa hyvin yhteiskunnallista sosiaalista rituaalia jossa vain harva voittaa.

Ongelma on usein se miten asennoituu häviämään. Jos ei kestä leikkiä niin miksi leikkiä koko leikkiä?

Ihan samalla tavalla vain yksi siittiö pääsee perille. Mitä siitä nyt tulisi jos jokainen voittaisi?

Nykynuoret ovat siitä fiksuja että tajuavat että kyseessä on vain yhteiskunnallinen leikki perheestä ja kodista.

Ei sitä leikkiä ole pakko leikkiä ja kodin ja perheen voi jättää ihan hyvin pois ja perustaa ihan oman leikkinsä. Osa fiksuista nuorista on mennyt niinkin pitkälle ettei edes halua työuraa tai työtä itselleen vaan leikkii oman elämänsä omilla säännöillään omassa leikissään.

Yhteiskunta on aina yrittänyt pakottaa kansalaisia mukaan yhteisiin leikkeihin, mutta vain harvat saavat ne seksikkäät naiset ja parhaimmat työt.

Joten miksi edes yrittää. Minulla on vaihtoehtona tappaa itseni koska sain paskat kortit elämässäni, mutta jos sen sijaan otankin rennosti ja hemmottelen itseäni ja annan muiden tehdä työt puolestani. Ei tämä tavallaan ole minun syyni että sain huonot kortit elämässäni.

Komppi.

Ilman sossuntukia luultavasti alkaisin maantierosvoksi ja ottaisin väkisillä haluamani. Nyt olen tyytyväinen ja juon kaljaa ja syön eineksiä.

Taitaisi rosvon ura olla sinulle ihan liian vaivalloinen, ellei jopa suorastaan työläs. Veikkaan että kerjääminen olisi todennäköisempi vaihtoehto, koska muiden ihmisten hyväntekeväisyyden varassa eläminen on sinulle jo nykyiselläänkin tuttua puuhaa.

Vierailija
224/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

evlut ukko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.

Ei ihme että suomalainen pakenee ulkomaille etsiäkseen tasapainoa ja rauhaa, mutta epäonnistuu, koska tahtoo kärsiä lisää. Kärsivä kansalainen saa vanhempiensa ja suvun hyväksynnän ja siunauksen.

Näinhän se on. Muistan kuinka omasta isästäni puhutaan aina kuinka kova työmies hän oli ja kova tekijä ja kärsi kovasti kun uhrautui työelämän edessä ja lopulta sitten potkivat ulos työtapaturman jälkeen. Pitkään sinnitteli ilman jalkaa ja meni töihin jolla ei edes kyennyt elättämään itseään. Äitikin jätti ja suvun ihailevat puheet osin säälivätkin pitivät isää kovana joka kyllä arvokkaasti kärsii loppuun asti. Lopulta yksijalkaisen isäni terveys romahti kun jalan tulehdus ei parantunut jatkuvasta työnteosta ja ei halunut eläkkeellekään. Alkoi lopulta käyttämään alkoholia kipuihin ja voivotteli usein kohtaloaan.

Suvun kunnioituksen sai ja hyväksynnän alkoholismille kun oli ollut niin rankkaa ja oikeastaan itse tuhosi terveytensä jalasta liialla työnteolla jolla ei kyennyt edes maksamaan vuokraa. Olisi vain sosiaalituelle mennyt tai eläkkeelle mutta ei, kun kärsimys oli se hänen korkein päämääränsä.

Kun isä sitten lähti alta viisikymppisenä niin minulta pääsi itku, mutta hautajaisissa suvun miehet taputtivat olalle ja kertoivat kuinka kova mies isäni oli ja kova työmies ennenkaikkea ja kovia kärsinyt. Nyt hän voi vihdoinkin levätä.

Minäkin kärsin. Minusta isä oli pönttöpää ja olisi voinut nauttia elämästä enemmän. Tuhlasi elämänsä kärsimykselle ja kruunasi kakun kovalla työnteolla josta ei jäänyt minulle edes perintöä. Se mitä minulle jäi isästä oli suvun päämiesten ihailu siitä kuinka isäni kärsi kovasti ja oli kova työmies. Isä ei juurikaan nauttinut mistään paitsi itsesäälistä.

Paska ukkohan se sitten olikin.

Mitä elämästä nauttimista on elää sosiaalituella tai mitättömällä eläkkeellä? Kun työtenko kyky menee tai jää työttömäksi katoaa samalla tulevaisuus. Et ole itse ilmeisesti vielä kuin hädin tuskin keski-iässä niin kehotaan varautumaan siihen että nykyisiä eläkkeitä ei tulevaisuudessa ole. Tulevaisuudessa töitä tehdään aivan täysipäiväisesti niin pitkään kuin suinkin kyetään sillä eläkkeelle putoaminen tarkoittaa lohdutonta köyhyyttä.

Vierailija
225/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan suomalaisten miesten huonosta tasosta. Itsekään en antaisi suomijuntille, mutta komeaa ulkomaalaista herrasmiestä kyllä panisin mieluusti. Jäisi mukava muisto. Ihan sama mitä ne minusta siellä sanovat, tervetuloa! Suomiäijille lisää motkotettavaa. Itse voitte sieltä Thaimaasta hankkia niitä vaimoja. Jos siis on rahaa....

Totta. Myönnän olevani helppo jos vastaan tulee komea, tumma, sivistynyt espanjalainen. Tummat tuuheat hiukset, kauniit silmät ja pronssinen ruskettunut iho, jäntevä urheilullinen kroppa yhdistettynä tyylikkääseen siistiin ulkonäköön, hyviin käytöstapoihin ja lämpimään hymyyn. Onhan tuollainen oikealla ravinnolla kasvanut orhi ihan eri luokkaa jonkun suomalainen eineksillä ja kaljalla kyllästetty kelmeä taikinasäkki joka vihaa naisia. Suomalaisten miesten testosteronitasotkin ovat huolestuttavan alhaiset.

En vihaa kaikkia naisia. Äitiäni rakastan.

Kyllä te naiset olette oksettavan pinnallisia. Ihaan sama. Ei tartte mun kanssa pelata kun mulla on niin huonot kortit jaettu elämälle.

Vierailija
226/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos sinä ap vähän katkera mies, joka ei saa yrityksistä huolimatta naista? :-D

Mitä pahaa seksin harrastamisessa muka edes on? Seksihän tuottaa (ainakin mun mielestäni) mielihyvää enkä todellakaan nää mitä väärää on siinä, jos menee baariin pokaamaan seksiseuraa itselleen. Olen itse harrastanut aikanaan yhdenillan juttuja ja olen tapaillut miehiä seksin merkeissä ja seksikumppaneita minulla on vähän vaille parikymmentä. Enkä todellakaan koe olevani mikään likainen hutsu tai hyväksikäyttäjä, tai mitään, kyllä minä olen aina selvittänyt miehille missä mennään jne kun olen ryhtynyt heidän kanssa hommiin.

Mutta ei sinun ap tarvi huolehtia, maailmassa on kyllä paljon sellaisiakin ihmisiä kenellä on "korkea seksuaalinen moraali", aivan varmasti sinullekin riittää joku sellainen ;)

20 seksikumppania, yök. Ei ainakaan vaimoainesta. Olet niin paatunut ja rappiolla että et ymmärrä edes hävetä tilaasi. Olet varmasti kokeillut naistenkin kanssa? Rappiolla olevat paatuneet naiset tunnistaa rasvaisesta irstaasta olemuksesta joka kertoo hetkellisen nautinnonhalun olevan etusijalla.

Vierailija
227/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukitkin ällöttäviä kirjoitti:

Kyllä mua ällöttäisi tietää että mies josta olen kiinnostunut, on polkaissut kymmeniä ellei satoja naisia. 

Ei se koske vain naisia... Pistäisi miettimään, että onko itse tuollaiselle ihmiselle sitten mitään enää. Ja että onko mielenterveys ja ihmissuhdetaidot kunnossa, saatika pystyykö sitoutumaan normaaliin suhteeseen, jos on tottunut siihen että panee kaikkia kun huvittaa, ilman tunnetta. 

Kun mies kirjoittaa naisista näin, naiset alapeukuttavat. Kun nainen miehestä, naiset yläpeukuttavat.

Vierailija
228/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan suomalaisten miesten huonosta tasosta. Itsekään en antaisi suomijuntille, mutta komeaa ulkomaalaista herrasmiestä kyllä panisin mieluusti. Jäisi mukava muisto. Ihan sama mitä ne minusta siellä sanovat, tervetuloa! Suomiäijille lisää motkotettavaa. Itse voitte sieltä Thaimaasta hankkia niitä vaimoja. Jos siis on rahaa....

Totta. Myönnän olevani helppo jos vastaan tulee komea, tumma, sivistynyt espanjalainen. Tummat tuuheat hiukset, kauniit silmät ja pronssinen ruskettunut iho, jäntevä urheilullinen kroppa yhdistettynä tyylikkääseen siistiin ulkonäköön, hyviin käytöstapoihin ja lämpimään hymyyn. Onhan tuollainen oikealla ravinnolla kasvanut orhi ihan eri luokkaa jonkun suomalainen eineksillä ja kaljalla kyllästetty kelmeä taikinasäkki joka vihaa naisia. Suomalaisten miesten testosteronitasotkin ovat huolestuttavan alhaiset.

Kyllä te naiset olette oksettavan pinnallisia. Ihaan sama. Ei tartte mun kanssa pelata kun mulla on niin huonot kortit jaettu elämälle.

Itsehän sinä olet tuon ulkonäköfiksaatiosi kanssa oksettavan pinnallinen, et mistään muusta jauha päivästä toiseen kuin ulkonäöstä. Kaiken kukkuraksi ulkonäöltään sinua vastaava nainen ei omien sanojesi mukaan sinulle edes kelpaa, joten ihan turha itkeä naisten pinnallisuudesta.

Vierailija
229/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä huonot kortit? Valtaosalla maailman väestöstä on suurempiakin, ihan oikeita,  murheita kuin sinulla ja sinä itkeä tillität päivästä toiseen pituuttasi ja hiustenkasvuasi. Toki tuo "huonot kortit"-fraasi on sinulle jälleen kerran yksi näppärä defenssi jonka turvin voit jatkaa itkemistäsi sen sijaan että alkaisit tehdä asioille jotain. Ei ihme ettei naisia kiinnosta kun et kykene ottamaan vastuuta edes itsestäsi vaan itket vain pahaa maailmaa kaikille jotka viitsivät kuunnella. Miten tuollaisen kanssa voisi parisuhdetta, saati perhettä pykätä?

Vierailija
230/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet huom!  Jos ette paheksuisi naisten seksuaalisuutta, saisitte seksiä aina kun haluatte, mutta nyt kun haukutte naisia, jotka seksiä suostuvat harrastamaan,  sahaatte omaa oksaa.

Jos ei osaa ajatella yhtään pidemmälle voisi tietenkin luulla noin. Todellisuus on että Axl kyntää tuhat peltoa ja tuo 166cm kalju kaveri nolla peltoa. 

Vierailija
231/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia naisia pidetään tunnetusti maailmalla kevytkenkäisimpinä ruotsalaisten jälkeen.Ulkomaalaisten opiskelijoiden ei olekaan varmaan missään muuaalla niin helppo saada maksutonta irtoseksiä kuin Suomessa. Suomalaiset naiset erottaa ulkomaalaisista täydellinen häpeämättömyys, itseä tykytetään paljastavasti pukeutuneena, tatuoinnit jotka ovat muualla alaluokan merkki ovat ylpeyden aihe ja humalassa suomalaisnainen menettää viimeisetkin estonsa.

Tämä on selvää. Epäselvää taas on se, miksi tämä on ongelma? Vai onko tämä ongelma vain niiden miesten mielestä, jotka eivät näiltä helpoilta naisilta onnistu saamaan? Että kaikille muille tuntuu irtoavan paitsi itselle, ja se vituttaa niin paljon, että syyllistetään sekä näitä helppoja naisia ja niitä "peli"miehiä, joille irtoaa.

Siltä tämä nyt haiskahtaa.

En ole kyllä ikinä kuullut miehen valittavan, että onpa harmi kun on liian helppoa tuo seksin saaminen.

Se ottaa päähän siinä vaiheessa kun yrittää etsiä luotettavaa elämänkumppania, mutta ei löydy kuin niitä löyhämoraalisia. Can't make a ho into a housewife.

Eli jälleen kaksinaismoralismi kukkii: miehelle ok panna ympäriinsä, mutta vaimoksi löydettävä neitsyt. Missähän muualla olen kuullut tämän?

Onneksi ei ole niin kaksinaismoralistista, että pitäisi käydä niissä immenkalvonpalautusleikkauksissa. Ovat maailmalla kuulemma suosittuja.

Juu, eihän heteromies mene miehen kanssa naimisiin, joten hänelle vain naisen valinnoilla/seksihistorialla on väliä. Se on sinun asia asettaa miehelle vaatimuksia, ei toisten miesten.

Minä ajattelen, että ei ole oikeutta vaatia muilta eri asioita, kuin mitä itse on. Tietysti osa ihmisistä on moraaliltaan sellaisia, että he vaativat muilta asioita, joita itse eivät noudata tai pysty noudattamaan: tätä juuri kutsutaan kaksinaismoralismiksi.  Tee niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä teen.

Olet sekoittanut kaksi asiaa, preferenssin kumppanissa ja yleispätevän säännön yhteiskunnassa.

Tämän lisäksi tuohan ei toimi lainkaan, vai tarkoitatko ettei köyhä nainen saisi haluta rikasta miestä? Vain rikas nainen saa haluta rikkaan miehen, muuten on kaksinaismoralisti?

Vierailija
232/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nykyään on ehkäisyt jne on se silti lajityypillisesi outoa käytöstä naiselta jos antaa jokaiselle.

Tätä en ymmärrä, että kuvitellaan helposti kuinka nainen antaa jokaiselle joka liehittelee. Varmasti näitäki on kai, mutta varmasti suurin osa tuntee oikeasti vetoa ja halua mieheen eikä vain anna huviksensa pillua jokaiselle joka sattuu pyytämään. Se vissiin miestä eniten ärsyttääki jos ei satu olemaan se haluttu joten helppo kääntää asia niin, että nainen antaa kaikille (mut ei tietty mulle)

Samaa mieltä. Pitkään sinkkuna ollessa jo tahdilla 2-4 miestä per vuosi tulee +30 ikään mennessä kymmeniä partnereita. Joidenkin miesten mielestä siis aivan liikaa. Seksiä on kuitenkin ollut harvemmin kuin kerran kuussa. Silti joku tulee aina väittämään, että sitä on annettu kaikille. Aika rankalla kädellä hyvännäköinen nainen joutuu torjumaan jos noissa luvuissa pyöritään. Jos kaikille halukkaille antaisi, niin puhuttaisiin sadoista miehistä per vuosi.

Kyse onkin siitä että sinä olet pitkään ollut sinkkuna, vaikka miehiä tapailet. Mikset ole suhteessa jonkun näiden miesten kanssa? Koska et ole suhde-orientoitunut, etkä silloin ole vaimo-materiaalia. Tämähän ei tietenkään tarkoita ettetkö onnistuisi tai ole onnistunut suhteenkin luomaan, mutta todennäköisesti se ei tule kestämään.

Vierailija
233/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ihmiset muistavat kondomin käytön eivätkä petä niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Eikä se pettäminenkään ole maailmanloppu.

Asioita ei kannata ottaa niin vakavasti ellei ole uskovainen. Enkä minä ottaisi asioita vakavasti edes silloinkaan. Aina on petetty ja maailma ei ole pettämiseen kaatunut.

Mutta suhteita ja perheitä on rikottu pettämisellä.

Vierailija
234/241 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan suomalaisten miesten huonosta tasosta. Itsekään en antaisi suomijuntille, mutta komeaa ulkomaalaista herrasmiestä kyllä panisin mieluusti. Jäisi mukava muisto. Ihan sama mitä ne minusta siellä sanovat, tervetuloa! Suomiäijille lisää motkotettavaa. Itse voitte sieltä Thaimaasta hankkia niitä vaimoja. Jos siis on rahaa....[/quote

Pari vuotta sitten oli Helsingissä afrobileet. Siellä oli pilvin pimein suomalaisia opiskelija tyttöjä tyrkyttämässä itseään miehille. Siinä oli konservatiivesemmista maista tulleilla pojilla huulipyöreänä:D D D

Ei ehkä kuitenkaan ihan niitä kauneimpia ja fiksuimpia tyttöjä/mummoja.

Vierailija
235/241 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ihmiset muistavat kondomin käytön eivätkä petä niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Eikä se pettäminenkään ole maailmanloppu.

Asioita ei kannata ottaa niin vakavasti ellei ole uskovainen. Enkä minä ottaisi asioita vakavasti edes silloinkaan. Aina on petetty ja maailma ei ole pettämiseen kaatunut.

Mutta suhteita ja perheitä on rikottu pettämisellä.

Mikään ei ole ikuista. Pitäisi osata arvostaa sitä mitä oli ja on eikä miettiä rikkoa tai loppua.

Totuushan on ettei mikään ole ikuista. On turha elätellä sellaista mielikuvaa että perhe olisi ikuinen ja sulkea silmät tuholta. Perheen olemassaolo perustuu sille tosiasialle ettei kaikilla ole perhettä. Perhe on ja ei ole.

Jos lähdetään itkemään sitä ettei ole niin se on kiukuttelua siitä ettei saa mitä haluaa.

Se jos mikä tekee elämästä helvettiä. Siksi pitää ymmärtää ettei mikään ole itsestäänselvää.

Vierailija
236/241 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nykyään on ehkäisyt jne on se silti lajityypillisesi outoa käytöstä naiselta jos antaa jokaiselle.

Tätä en ymmärrä, että kuvitellaan helposti kuinka nainen antaa jokaiselle joka liehittelee. Varmasti näitäki on kai, mutta varmasti suurin osa tuntee oikeasti vetoa ja halua mieheen eikä vain anna huviksensa pillua jokaiselle joka sattuu pyytämään. Se vissiin miestä eniten ärsyttääki jos ei satu olemaan se haluttu joten helppo kääntää asia niin, että nainen antaa kaikille (mut ei tietty mulle)

Samaa mieltä. Pitkään sinkkuna ollessa jo tahdilla 2-4 miestä per vuosi tulee +30 ikään mennessä kymmeniä partnereita. Joidenkin miesten mielestä siis aivan liikaa. Seksiä on kuitenkin ollut harvemmin kuin kerran kuussa. Silti joku tulee aina väittämään, että sitä on annettu kaikille. Aika rankalla kädellä hyvännäköinen nainen joutuu torjumaan jos noissa luvuissa pyöritään. Jos kaikille halukkaille antaisi, niin puhuttaisiin sadoista miehistä per vuosi.

Kyse onkin siitä että sinä olet pitkään ollut sinkkuna, vaikka miehiä tapailet. Mikset ole suhteessa jonkun näiden miesten kanssa? Koska et ole suhde-orientoitunut, etkä silloin ole vaimo-materiaalia. Tämähän ei tietenkään tarkoita ettetkö onnistuisi tai ole onnistunut suhteenkin luomaan, mutta todennäköisesti se ei tule kestämään.

Väität siis, että pitäisi heti mennä naimisiin (olla vakava avioliittoaie, kihlaus), kun alkaa nai_da? 16, 17, 18 vee?

Vitonen vetoa, että 5x avioeronnutkin on sinusta saastaa.

Vierailija
237/241 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität siis, että pitäisi heti mennä naimisiin (olla vakava avioliittoaie, kihlaus), kun alkaa nai_da? 16, 17, 18 vee?

Vitonen vetoa, että 5x avioeronnutkin on sinusta saastaa.

Nyt ei ollut saastasta kyse, vaan luotettavasta kumppanista. 5x eronnut edustaa toista ääripäätä, ja on tietenkin yhtä kykenemätön pysyvään suhteeseen. Itsekin ymmärrät tietenkin sen. Ikisinkku ei pidä suhdetta prioriteettinä, moni-eronnut ei pidä suhteen ylläpitoa ja tulevaisuutta prioriteettinä, vain sen "hankkimista". Joko valitsee aivan väärät miehet, tai ei välitä suhteesta enää kun se kerran on virallistettu.

Ei ole lorttokaan saastaa, vaikka ei ole kumppanimateriaalikaan.

Vierailija
238/241 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se ongelma onkin sinkkuus eikä niiden seksipartnereiden määrä? No siinä olet kyllä osittain oikeassa, pitkän sinkkuuden jälkeen oli kyllä omat haasteensa sovittaa itsenäiseksi tottunut ihminen perhe-elämään, mutta ei minkään vieraan seksin perään haikailun vuoksi kuten täällä annetaan ymmärtää vaan ihan käytännön tasolla. Kun ei ole tottunut jakamaan elämäänsä ja neuvottelemaan kaikesta kumppanin kanssa, niin se vaatii opettelua. Ihan yhtä lailla se olisi vaatinut opettelua siveämmiltäkin ikisinkulta.

Vierailija
239/241 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset: te olette vitun kuvottavia kusipäitä, ihan jokainen. Tuskin voitte koskaan kasvaa tuosta pois, joten en näe yhteistä tulevaisuutta kanssanne. Jos huomenna tulisi ydinsota niin se olisi siunaus.

Tulee kyllä oikein tippa linssiin, kun tuollainen valiouros meiltä viedään. Yritämme jotenkin pärjätä tämän suunnattoman takaiskun kanssa.

Vierailija
240/241 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset: te olette vitun kuvottavia kusipäitä, ihan jokainen. Tuskin voitte koskaan kasvaa tuosta pois, joten en näe yhteistä tulevaisuutta kanssanne. Jos huomenna tulisi ydinsota niin se olisi siunaus.

Jos me olemme saastaa, niin mitä sinusta kertoo se, että vietät päiväsi täällä meidän kanssamme? Ihan oikeasti, oletko koskaan miettinyt asiaa?