Miksi suomalaisilla on niin löysä seksuaalinen moraali?
Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.
Kommentit (241)
Hyvällä itsetunnolla ja seksuaalisuuden kanssa sinut oleva, pystyy harrastamaan seksiä silloin ja kenen kanssa haluaa. Hän pystyy myös kieltäytymään seksistä eikä yritä seksillä miellyttää ketään. Itse olen tyytyväinen suomalaiseen tapaa naida reilusti, eikä esim. katolilaisessa itäblokinmaassa jossa asuin, niin siellä tehtiin salassa, eikä varmasti tunnustettu. Mutta kaveriporukan vaimot ja miehet olivat kaikki käyneet kaikki kaikki läpi, paitsi ei minua suomalaista löyhämoraalista naista. Kaverit nai keskenään, mutta kukaan ei tiedä, ei näe eikä puhu siitä. Illanistujaisissa vain aina jotkut hävisi johonkin vähäksiaikaa. Vei aikaa ennen kuin minulle selvisi mistä on kysymys.
Jotenkin sain keskustelusta mielikuvan, että nimenomaan ulkomaalaisten kanssa naiminen nähdään ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä itsetunnolla ja seksuaalisuuden kanssa sinut oleva, pystyy harrastamaan seksiä silloin ja kenen kanssa haluaa. Hän pystyy myös kieltäytymään seksistä eikä yritä seksillä miellyttää ketään. Itse olen tyytyväinen suomalaiseen tapaa naida reilusti, eikä esim. katolilaisessa itäblokinmaassa jossa asuin, niin siellä tehtiin salassa, eikä varmasti tunnustettu. Mutta kaveriporukan vaimot ja miehet olivat kaikki käyneet kaikki kaikki läpi, paitsi ei minua suomalaista löyhämoraalista naista. Kaverit nai keskenään, mutta kukaan ei tiedä, ei näe eikä puhu siitä. Illanistujaisissa vain aina jotkut hävisi johonkin vähäksiaikaa. Vei aikaa ennen kuin minulle selvisi mistä on kysymys.
Jotenkin sain keskustelusta mielikuvan, että nimenomaan ulkomaalaisten kanssa naiminen nähdään ongelmana.
Eihän täällä ole puhuttu paljoakaan itse seksin määrästä vaan seksikumppanien määrästä. Tuskin usein parisuhteessa kumpikaan joutuu elämään puutteessa
Ymmärrän täysin. En itsekään hyväksyisi miestä, jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Arvostan enemmän sitoutumista ja sitä, ettei kuka ja mikä tahansa kelpaa milloin tahansa.
Olipas typerä keskustelu taas, kun ei ollenkaan puhuta siitä, että myös suomalainen mies onhelppo, varmasti vielä "helpompi", kuin suomalainen nainen. Luulinkin, että tämä keskustelu olisi koskenut suomalaisia yleensä, eikä vain suomalaisia naisia. Koska kyllähän suomalainen ,niin kuin luultavasti kaikki miehet on helppoja. Miksi siitä ei puhuta, että miksi miehet on niin helppoja? Eiko miehillä ole moraalia? Ja jos ei ole, niin miksi naisella pitäisi olla? Ihmisiä ne on sekä miehet, että naiset ja ihmisyyteen kuuluu tuo seksikin. Niksi naisen pitäisi olla niin erilainen ihminen , kuin miehen? Ja miksi jotakin hävettää jos joku panee? Miksi AP häpeää sitä, että joku tuntematon ihminen on saanut Suomessa seksiä heposti? Helppohan se on ollut luultavasti se ulkomaalainen turistikin, kun on lähtenyt Suomessa vieraan ihmisen mukaan seksin perään. Yhtä löyhä moraali sillä turistilla itselläänkin on. Ja ootteko joskus kuulleet naisen valittavan sitä, että jossakin maassa saa miestä niin helposti?? Naiset taitaa olla suaitsevaisempia tässä suhteessa. Eivät tuomitse miehiä, vaikka miehet helppoja ovatkin. Kansallisuuteen katsomatta. Miehet huom! Jos ette paheksuisi naisten seksuaalisuutta, saisitte seksiä aina kun haluatte, mutta nyt kun haukutte naisia, jotka seksiä suostuvat harrastamaan, sahaatte omaa oksaa. Naiset ei suostu, maineen menettämisen pelosta. Naiset ei paheksu miehiä, jotka antaa seksiä ja sen takia miehet voi aina antaa ja naiset saa aina kun haluaa. Naiset on olleet tässä suhteessa viisaampia, kuin miehet, jotka tuomitsee naisten seksuaalisuuden ja yrittävät sitä kontrolloida. Näin huonontavat omia mahdollisuuksiaan saada seksiä.
Johtuu varmaan suomalaisten miesten huonosta tasosta. Itsekään en antaisi suomijuntille, mutta komeaa ulkomaalaista herrasmiestä kyllä panisin mieluusti. Jäisi mukava muisto. Ihan sama mitä ne minusta siellä sanovat, tervetuloa! Suomiäijille lisää motkotettavaa. Itse voitte sieltä Thaimaasta hankkia niitä vaimoja. Jos siis on rahaa....
Sorry, palstalla ei saa puhua mitä pukkeja miehet ovat. Vain naisia on lupa horotella.
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä keskustelu taas, kun ei ollenkaan puhuta siitä, että myös suomalainen mies onhelppo, varmasti vielä "helpompi", kuin suomalainen nainen. Luulinkin, että tämä keskustelu olisi koskenut suomalaisia yleensä, eikä vain suomalaisia naisia. Koska kyllähän suomalainen ,niin kuin luultavasti kaikki miehet on helppoja. Miksi siitä ei puhuta, että miksi miehet on niin helppoja? Eiko miehillä ole moraalia? Ja jos ei ole, niin miksi naisella pitäisi olla? Ihmisiä ne on sekä miehet, että naiset ja ihmisyyteen kuuluu tuo seksikin. Niksi naisen pitäisi olla niin erilainen ihminen , kuin miehen? Ja miksi jotakin hävettää jos joku panee? Miksi AP häpeää sitä, että joku tuntematon ihminen on saanut Suomessa seksiä heposti? Helppohan se on ollut luultavasti se ulkomaalainen turistikin, kun on lähtenyt Suomessa vieraan ihmisen mukaan seksin perään. Yhtä löyhä moraali sillä turistilla itselläänkin on. Ja ootteko joskus kuulleet naisen valittavan sitä, että jossakin maassa saa miestä niin helposti?? Naiset taitaa olla suaitsevaisempia tässä suhteessa. Eivät tuomitse miehiä, vaikka miehet helppoja ovatkin. Kansallisuuteen katsomatta. Miehet huom! Jos ette paheksuisi naisten seksuaalisuutta, saisitte seksiä aina kun haluatte, mutta nyt kun haukutte naisia, jotka seksiä suostuvat harrastamaan, sahaatte omaa oksaa. Naiset ei suostu, maineen menettämisen pelosta. Naiset ei paheksu miehiä, jotka antaa seksiä ja sen takia miehet voi aina antaa ja naiset saa aina kun haluaa. Naiset on olleet tässä suhteessa viisaampia, kuin miehet, jotka tuomitsee naisten seksuaalisuuden ja yrittävät sitä kontrolloida. Näin huonontavat omia mahdollisuuksiaan saada seksiä.
Tämä on mysteerein juttu minusta näissä blogeissa, joihin tässä ketjussa viitataan. Miehille on kunnia rehennellä olevansa löyhä? Ja ei itse edes tajua tätä. Näkee miten kovat kaksoisstandardit ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä moraalista mutta todella epäviehättävän kuvan se antaa naisesta joka joka viikonloppu harrastaa eri miehen kanssa seksiä[/q
taidat silti olla rasisti vai katkera?
Vierailija kirjoitti:
Nainen harrastaa seksiä halukkaan miehen kanssa. Kumpikin on tyytyväinen. Kenenkään koskemattomuutta ei loukata. Naista lu***tellaan ja hu***tellaan.
Vanhempi mies lähentelee nuorta naista, joka ei ole hänestä kiinnostunut. Naisen kehon itsemääräämisoikeutta rikotaan ja hänelle aiheutetaan parhaimmillaankin olo, että hän on tavara, johon miehellä on oikeus. Miestä nimitetään palstalla ja ehkä muuallakin (:D) setämieheksi, joka tarkoittaa lähentelijää, joka kohtelee nuorempia naisia kuin palaa lihaa.
Mies/miehet ovat nyt ulisseet sivutolkulla toisessa ketjussa siitä, että naiset nimittelevät setämiehiksi ketään, vaikka suurin osa miehistä ei olekaan lähentelijöitä.
Naisten nimittely on vanhastaan ollut "oikeutettua". Naisten nimittely on setämiehittelyyn verrattuna epäreilua, järjetöntä ja epäloogista - täällä syytellään samaan aikaan naisia seksin harrastamatta jättämisestä ja seksin harrastamisesta.
Se, että miehistä keksitään nimityksiä, JOS he tekevät väärin, on ihan eri planeetalla kuin se, että naisia voidaan nimitellä erittäin alatyylisesti, vaikka he eivät olisi tehneet mitään väärää ketään toista ihmistä kohtaan. Miehet ovat vain tottuneet siihen, että miehillä on vapauksia ja oikeuksia seksuaalisuuteen ja jopa toisen itsemääräämisoikeuden rikkomiseen liittyen ilman, että siitä tulee seurauksia. Nyt tulee, ja se tuntuu kaikesta päätellen kauhealta. Vaikka ei edelleenkään ole verrattavissa siihen, että naisia haukutaan h**riksi, ihan vain alistamismielessä, mikä on tuon naisen nimittelyn perimmäinen tarkoitus. Näyttää naiselle paikka miestä alempana, yksilönä jolla ei ole oikeutta edes omaan kehoonsa.
TLDR: miehet eivät kestä sitä, että heille tulee seurauksia lähentelystä, koska asia on verrattain uusi. Vanhastaan vain naisia on nimitelty, ja ihan ilman että ovat tehneet kenellekään mitään väärää.
P.s. En itse onnekseni tunne naisten nimittelijöitä tai lähentelijämiehiä. Miehet ryhmänä eivät ole tässä moitteen kohteena, vaan ne kaksinaismoralistiset/naisia lääppivät/tekojensa seurauksista uikuttajat. Ja onneksi suurin osa naisia tai miehiä ei ajattele kuten nämä äärimiehet ja -naiset siitä, miten naiset "saisivat" harrastaa seksiä.
No setämiehittely on niin marginaalin ilmiö, että ei voi verrata naisten huoritteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen harrastaa seksiä halukkaan miehen kanssa. Kumpikin on tyytyväinen. Kenenkään koskemattomuutta ei loukata. Naista lu***tellaan ja hu***tellaan.
Vanhempi mies lähentelee nuorta naista, joka ei ole hänestä kiinnostunut. Naisen kehon itsemääräämisoikeutta rikotaan ja hänelle aiheutetaan parhaimmillaankin olo, että hän on tavara, johon miehellä on oikeus. Miestä nimitetään palstalla ja ehkä muuallakin (:D) setämieheksi, joka tarkoittaa lähentelijää, joka kohtelee nuorempia naisia kuin palaa lihaa.
Mies/miehet ovat nyt ulisseet sivutolkulla toisessa ketjussa siitä, että naiset nimittelevät setämiehiksi ketään, vaikka suurin osa miehistä ei olekaan lähentelijöitä.
Naisten nimittely on vanhastaan ollut "oikeutettua". Naisten nimittely on setämiehittelyyn verrattuna epäreilua, järjetöntä ja epäloogista - täällä syytellään samaan aikaan naisia seksin harrastamatta jättämisestä ja seksin harrastamisesta.
Se, että miehistä keksitään nimityksiä, JOS he tekevät väärin, on ihan eri planeetalla kuin se, että naisia voidaan nimitellä erittäin alatyylisesti, vaikka he eivät olisi tehneet mitään väärää ketään toista ihmistä kohtaan. Miehet ovat vain tottuneet siihen, että miehillä on vapauksia ja oikeuksia seksuaalisuuteen ja jopa toisen itsemääräämisoikeuden rikkomiseen liittyen ilman, että siitä tulee seurauksia. Nyt tulee, ja se tuntuu kaikesta päätellen kauhealta. Vaikka ei edelleenkään ole verrattavissa siihen, että naisia haukutaan h**riksi, ihan vain alistamismielessä, mikä on tuon naisen nimittelyn perimmäinen tarkoitus. Näyttää naiselle paikka miestä alempana, yksilönä jolla ei ole oikeutta edes omaan kehoonsa.
TLDR: miehet eivät kestä sitä, että heille tulee seurauksia lähentelystä, koska asia on verrattain uusi. Vanhastaan vain naisia on nimitelty, ja ihan ilman että ovat tehneet kenellekään mitään väärää.
P.s. En itse onnekseni tunne naisten nimittelijöitä tai lähentelijämiehiä. Miehet ryhmänä eivät ole tässä moitteen kohteena, vaan ne kaksinaismoralistiset/naisia lääppivät/tekojensa seurauksista uikuttajat. Ja onneksi suurin osa naisia tai miehiä ei ajattele kuten nämä äärimiehet ja -naiset siitä, miten naiset "saisivat" harrastaa seksiä.
No setämiehittely on niin marginaalin ilmiö, että ei voi verrata naisten huoritteluun.
Ei voi ei, ja siitä huolimatta täällä on ulistu sivutolkulla toisessa ketjussa aiheesta. :D
Kun nyt tykätään siihen biologiaan ja eläimelliseen vaistoon niin paljon vedota, niin nimenomaan naisenkin on LUONTAISTA haluta harrastaa seksiä paljon geeneiltään laadukkaiden miesten kanssa, jotta hyvä jälkeläinen valmistuisi. "Kaikkien kanssa" paneminen ei olekaan naisen jälkeläisen kannalta hyvä juttu, mutta jos poimii kuukausittain ne muutamat parhaat mahdolliset uroot päältä, ovat tsäänssit terveille jälkeläisille aika mainiot.
Itseasiassa naisten olisi ihan luontaista pettää miehiään paremmannäköisien miesten kanssa 24/7 (nyt kun käytetään tuota biologiakorttia perusteena nettipalstoilla, jotta voidaan haukkua ja halveksia yksilöitä, jotka tekee eri tavalla kuin itse tykkäisi niiden tekevän, vaikka niiden toiminta ei todellisuudessa vaikuta ulkopuolisiin yhtään mitenkään). Se ei silti tee naisenkaan pettämistä oikeaksi ja hyväksyttäväksi toiminnaksi, ihan kuten tuo (suomalais)naisista kiukkuaminenkaan ja huorittelu ei sitä ole.
Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa tuo ihme kitinä ja ulina. Kenenkään, miehen tai naisen, ei ole pakko mennä naimisiin yhdenyönjuttuja harrastavan kanssa, eikä kenenkään ole pakko edes kaveerata jonkun Tinder-hirmun kanssa. Siksi on todella naurettavaa kun valitetaan täysin ulkopuolisten ihmisten toiminnasta, kun ei niiden kanssa ole pakko leikkiä, jos ei itse samaistu siihen touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä moraalista mutta todella epäviehättävän kuvan se antaa naisesta joka joka viikonloppu harrastaa eri miehen kanssa seksiä
Entä miehestä, joka joka viikonloppu harrastaa eri naisen kanssa seksiä?
Ei ole sama asia
Miten niin ei ole sama asia? Kaksi vapaata aikuista harrastaa seksiää yhdessä, omasta halustaan, eli mitä ihmeen merkitystä sukupuolilla on? Joko molemmilla on löyhä moraali tai sitten ei kummallakaan.
Luonnossa miehen (parhaimpien) kuuluukin paritella monien naisien kanssa. Naisen ei vaan hoitaa niitä lapsia jotka on sen tietyn miehen kanssa tehnyt. Eli naiselle ei siis jakava elämäntapa ole edes luonnollista ja siksi varmaan sitä vierastetaan. Puhdas nainen myös vaikuttaa hedelmällisemmältä. Makuasia käytännössä mutta noin sen perustelisin.
Toi on totta. Sukupuolitaudit voivat pilata naisen hedelmällisyyden.
Lisäksi kun luonnossa nainen tulee raskaaksi, olisi hän raskauden ja pienten lasten hoidon takia muutaman vuoden pois pelistä ja keskittyisi lapsiin. Sen jälkeen hän saattaisi lisääntyä uudestaan toisen miehen kanssa jos silloinkaan. Eli seksiä voisi harrastaa useamman miehen kanssa mutta mutta joka viikko eri miehen patjana olo ei toimisi luonnossa. Lisäksi naisen tehtävä on evoluutiossa olla laadunvalvoja eli suosia vain tiettyä johtaja miestä.
Hyviä pointteja. Lisäisin vielä sen että lisääntymisen ja seksin kannaltahan miehiä ei tarvitsisi kuin korkeintaan muutaman mutta naisia taas synnyttäjäksi monia.
Tämä siis ideaksi sille että miehillä monta seksikumppania on enemmän normaalia biologisesti
Hahhahha. Olemme ihmisiä ja elämme 2000-lukua, jolloin ei ole enää sitä uhkaa että jälkeläisenme kuolevat ja siksi pitää siittää mahdollisimman monta lasta, joten nämä sun pointit on vähän vanhanaikaisia ja onneksi suurin osa miehistä ei niin ajattelekaan.
Itse harrastin nuorena kauniina 20v yhdenyönjuttuja ja sitten 30v löysin sellaisen miehen, jota aina olen halunnut ja ruettiin seurustelemaan. Nyt 35-vuotiaana kaksi lasta ja naimisissa.
Ärsyttää että tiukkapipot yrittävät vääristää seksin niin mustavalkoiseksi. Joko se on kaunista ja siveellistä lähetyssaarnaajaa neitsytvaimon kanssa tai sitten paheellista sukupuolitautitäyteistä hyväksikäyttöä kokaainiriippuvaisen pissiksen kanssa.
Minulle seksi on kaunista läheisyyttä täynnä aistinautintoja ihmisen kanssa josta välitän. Ei vaadi parisuhdetta eikä välttämättä pitkäaikaista tuntemistakaan mikäli löytyy se yhteinen sävel. Silloin voi tuntua kuin olisi tunnettu jo ikuisuuksia... Seksi on kaunein tapa tehdä toiselle hyvää ja osoittaa kuinka paljon välittää toisesta ihmisestä. Kaksi ihmistä nautiskelemassa yhdessä, mikäs sen parempaa...
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan suomalaisten miesten huonosta tasosta. Itsekään en antaisi suomijuntille, mutta komeaa ulkomaalaista herrasmiestä kyllä panisin mieluusti. Jäisi mukava muisto. Ihan sama mitä ne minusta siellä sanovat, tervetuloa! Suomiäijille lisää motkotettavaa. Itse voitte sieltä Thaimaasta hankkia niitä vaimoja. Jos siis on rahaa....[/quote
Pari vuotta sitten oli Helsingissä afrobileet. Siellä oli pilvin pimein suomalaisia opiskelija tyttöjä tyrkyttämässä itseään miehille. Siinä oli konservatiivesemmista maista tulleilla pojilla huulipyöreänä:D D D
Oletkos sinä ap vähän katkera mies, joka ei saa yrityksistä huolimatta naista? :-D
Mitä pahaa seksin harrastamisessa muka edes on? Seksihän tuottaa (ainakin mun mielestäni) mielihyvää enkä todellakaan nää mitä väärää on siinä, jos menee baariin pokaamaan seksiseuraa itselleen. Olen itse harrastanut aikanaan yhdenillan juttuja ja olen tapaillut miehiä seksin merkeissä ja seksikumppaneita minulla on vähän vaille parikymmentä. Enkä todellakaan koe olevani mikään likainen hutsu tai hyväksikäyttäjä, tai mitään, kyllä minä olen aina selvittänyt miehille missä mennään jne kun olen ryhtynyt heidän kanssa hommiin.
Mutta ei sinun ap tarvi huolehtia, maailmassa on kyllä paljon sellaisiakin ihmisiä kenellä on "korkea seksuaalinen moraali", aivan varmasti sinullekin riittää joku sellainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaiset seksituristit kertoo blogeissaan kuinka helppoa suomalaisessa yökerhossa on saada seksiä. Hävettää tuollainen maine kun itse ei tee sellaista.
Ei ihme että suomalainen pakenee ulkomaille etsiäkseen tasapainoa ja rauhaa, mutta epäonnistuu, koska tahtoo kärsiä lisää. Kärsivä kansalainen saa vanhempiensa ja suvun hyväksynnän ja siunauksen.
Näinhän se on. Muistan kuinka omasta isästäni puhutaan aina kuinka kova työmies hän oli ja kova tekijä ja kärsi kovasti kun uhrautui työelämän edessä ja lopulta sitten potkivat ulos työtapaturman jälkeen. Pitkään sinnitteli ilman jalkaa ja meni töihin jolla ei edes kyennyt elättämään itseään. Äitikin jätti ja suvun ihailevat puheet osin säälivätkin pitivät isää kovana joka kyllä arvokkaasti kärsii loppuun asti. Lopulta yksijalkaisen isäni terveys romahti kun jalan tulehdus ei parantunut jatkuvasta työnteosta ja ei halunut eläkkeellekään. Alkoi lopulta käyttämään alkoholia kipuihin ja voivotteli usein kohtaloaan.
Suvun kunnioituksen sai ja hyväksynnän alkoholismille kun oli ollut niin rankkaa ja oikeastaan itse tuhosi terveytensä jalasta liialla työnteolla jolla ei kyennyt edes maksamaan vuokraa. Olisi vain sosiaalituelle mennyt tai eläkkeelle mutta ei, kun kärsimys oli se hänen korkein päämääränsä.
Kun isä sitten lähti alta viisikymppisenä niin minulta pääsi itku, mutta hautajaisissa suvun miehet taputtivat olalle ja kertoivat kuinka kova mies isäni oli ja kova työmies ennenkaikkea ja kovia kärsinyt. Nyt hän voi vihdoinkin levätä.
Minäkin kärsin. Minusta isä oli pönttöpää ja olisi voinut nauttia elämästä enemmän. Tuhlasi elämänsä kärsimykselle ja kruunasi kakun kovalla työnteolla josta ei jäänyt minulle edes perintöä. Se mitä minulle jäi isästä oli suvun päämiesten ihailu siitä kuinka isäni kärsi kovasti ja oli kova työmies. Isä ei juurikaan nauttinut mistään paitsi itsesäälistä.
Paska ukkohan se sitten olikin.
evlut ukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että suomalainen pakenee ulkomaille etsiäkseen tasapainoa ja rauhaa, mutta epäonnistuu, koska tahtoo kärsiä lisää. Kärsivä kansalainen saa vanhempiensa ja suvun hyväksynnän ja siunauksen.
Näinhän se on. Muistan kuinka omasta isästäni puhutaan aina kuinka kova työmies hän oli ja kova tekijä ja kärsi kovasti kun uhrautui työelämän edessä ja lopulta sitten potkivat ulos työtapaturman jälkeen. Pitkään sinnitteli ilman jalkaa ja meni töihin jolla ei edes kyennyt elättämään itseään. Äitikin jätti ja suvun ihailevat puheet osin säälivätkin pitivät isää kovana joka kyllä arvokkaasti kärsii loppuun asti. Lopulta yksijalkaisen isäni terveys romahti kun jalan tulehdus ei parantunut jatkuvasta työnteosta ja ei halunut eläkkeellekään. Alkoi lopulta käyttämään alkoholia kipuihin ja voivotteli usein kohtaloaan.
Suvun kunnioituksen sai ja hyväksynnän alkoholismille kun oli ollut niin rankkaa ja oikeastaan itse tuhosi terveytensä jalasta liialla työnteolla jolla ei kyennyt edes maksamaan vuokraa. Olisi vain sosiaalituelle mennyt tai eläkkeelle mutta ei, kun kärsimys oli se hänen korkein päämääränsä.
Kun isä sitten lähti alta viisikymppisenä niin minulta pääsi itku, mutta hautajaisissa suvun miehet taputtivat olalle ja kertoivat kuinka kova mies isäni oli ja kova työmies ennenkaikkea ja kovia kärsinyt. Nyt hän voi vihdoinkin levätä.
Minäkin kärsin. Minusta isä oli pönttöpää ja olisi voinut nauttia elämästä enemmän. Tuhlasi elämänsä kärsimykselle ja kruunasi kakun kovalla työnteolla josta ei jäänyt minulle edes perintöä. Se mitä minulle jäi isästä oli suvun päämiesten ihailu siitä kuinka isäni kärsi kovasti ja oli kova työmies. Isä ei juurikaan nauttinut mistään paitsi itsesäälistä.
Paska ukkohan se sitten olikin.
Ei sitten saanut jumalalta säpiä edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Nunna kirjoitti:
Ratkaisu 010101 kirjoitti:
Jos naiset saavat helpommin seksiä ja se harmittaa miestä tai miehiä ja on epäreilua niin sitten pitää ryhtyä naiseksi että saa seksiä ja ettei olisi niin epäreilua.
Tässä on eräänlainen ratkaisu.
Tarvitaan vain meikkiä ja naisellisia vaatteita ja rento reipas avoin seikkalullinen mieli.
Sitten vain miehen etsintään!
Se voisi avartaa miehen ajattelumaailmaa kun olisi yhden illan naisena yökerhossa.
Näkisi millaisia miehet ovat parhaimmillaan ja pahimmillaan.
Naisille tekisi myös hyvää viettää pari kuukautta tavismiehen elämää. Nähdä miten helppoa se on pienellä "fine tuningilla" iskea naisia ja löytää unelmapuoliso. Irtoseksihän jäisi joka tapauksessa haaveeksi. Niin joo ja kokea miten helppoa ja vapaata elämä miehenä on...eli sitä harmaata arkea kun puurrat töissä ja maksat veroja päivästä toiseen jonkun toisen korjatessa hyödyn.
Tuollaistahan se on jos antautuu leikkiin ja haluaa leikkiä kodin hankkimista.
Ensin pitää löytää sopiva kumppani ja tehdä vaikutus ihmiseen.
Ei se leikki ole helppoa ja omituista olisi jos siinä leikissä kokoajan voittaisi ja saisi vaan jatkuvasti palkintoja.
Valitettavasti pakettiin ei kuulu aina voittoa. Oletko ollut urheilukilpailuissa joissa jokainen saa kultamitalin?
Siinä mielessä urheilu peilaa hyvin yhteiskunnallista sosiaalista rituaalia jossa vain harva voittaa.
Ongelma on usein se miten asennoituu häviämään. Jos ei kestä leikkiä niin miksi leikkiä koko leikkiä?
Ihan samalla tavalla vain yksi siittiö pääsee perille. Mitä siitä nyt tulisi jos jokainen voittaisi?
Nykynuoret ovat siitä fiksuja että tajuavat että kyseessä on vain yhteiskunnallinen leikki perheestä ja kodista.
Ei sitä leikkiä ole pakko leikkiä ja kodin ja perheen voi jättää ihan hyvin pois ja perustaa ihan oman leikkinsä. Osa fiksuista nuorista on mennyt niinkin pitkälle ettei edes halua työuraa tai työtä itselleen vaan leikkii oman elämänsä omilla säännöillään omassa leikissään.
Yhteiskunta on aina yrittänyt pakottaa kansalaisia mukaan yhteisiin leikkeihin, mutta vain harvat saavat ne seksikkäät naiset ja parhaimmat työt.
Joten miksi edes yrittää. Minulla on vaihtoehtona tappaa itseni koska sain paskat kortit elämässäni, mutta jos sen sijaan otankin rennosti ja hemmottelen itseäni ja annan muiden tehdä työt puolestani. Ei tämä tavallaan ole minun syyni että sain huonot kortit elämässäni.
T: 166cm nuorena kaljuuntunut mies
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan suomalaisten miesten huonosta tasosta. Itsekään en antaisi suomijuntille, mutta komeaa ulkomaalaista herrasmiestä kyllä panisin mieluusti. Jäisi mukava muisto. Ihan sama mitä ne minusta siellä sanovat, tervetuloa! Suomiäijille lisää motkotettavaa. Itse voitte sieltä Thaimaasta hankkia niitä vaimoja. Jos siis on rahaa....
Totta. Myönnän olevani helppo jos vastaan tulee komea, tumma, sivistynyt espanjalainen. Tummat tuuheat hiukset, kauniit silmät ja pronssinen ruskettunut iho, jäntevä urheilullinen kroppa yhdistettynä tyylikkääseen siistiin ulkonäköön, hyviin käytöstapoihin ja lämpimään hymyyn. Onhan tuollainen oikealla ravinnolla kasvanut orhi ihan eri luokkaa jonkun suomalainen eineksillä ja kaljalla kyllästetty kelmeä taikinasäkki joka vihaa naisia. Suomalaisten miesten testosteronitasotkin ovat huolestuttavan alhaiset.
Ne muut eläimet eivät roiku nettipalstoilla valittamassa muiden seksuaalimoraalista. Ihmiset kuitenkin kykenevät ajatteluun. Toki biologialla voi puolustella sitä että miehet haluaa kyntää ympäri kyliä ja silti vaatii siveitä puolisoja, mutta ei sillä mitään tekemistä arvojen ja moraalin kanssa ole. Kyse on silkasta itsekkyydestä ja oman edun tavoittelusta. Nämäkin toki täysin inhimillisiä ja tavallisia piirteitä, mutta edelleen, moraalista paasaaminen kannattaa siinä yhteydessä jättää suosiolla väliin. Sanokaa vaan suosiolla, että minä saan panna ja sinun pitää olla puutteessa koska apinat. Tulee selväksi se teidänkin aivokapasiteetti heti kättelyssä niin ei tarvitse aikaansa tuhlata.