Minua arvostellaan palstalla vain, koska en peittele sitä miltä musta tuntuu
Jos söpösti selittäisin samat viat kertomatta että tunnen vihaa ja raivoakin kun en saa olla oma itseni ym. niin sitten kaikki vaan antais yläfemmoja tueksi. Palstalaiset on outoja, kun kukaan ei oleta, että pahojen asioiden takana on yleensä pahat fiilikset, jos lukevat ihmisten vioista. Mutta se joka myöntää, mille itsestä tuntuu saa hirveitä olet hullu -syytöksiä niskaansa. Palstahan on just sitä varten, että niitä pahoja fiiiliksiä ihmisillä on olemassa (fakta) ja niitä on hyvä saada tuulettaa.
Kommentit (77)
Sinä olet suoltanut niin paljon pahaa kaikista ihmisistä. Etenkin lapsistasi. Sinä olet tuonut esille pikkuongelmia, et mitään todellista lapsuudestasi.
Olet ahne. Kyvytön tskksuteen
Haukut ja solvaat. Olet täysin empatiakyvytön
Väärässä olemista on koko sinun elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet suoltanut niin paljon pahaa kaikista ihmisistä. Etenkin lapsistasi. Sinä olet tuonut esille pikkuongelmia, et mitään todellista lapsuudestasi.
Olet ahne. Kyvytön tskksuteen
Haukut ja solvaat. Olet täysin empatiakyvytön
Väärässä olemista on koko sinun elämäsi.
Sinulla mahtaa olla vaikeaa, kun se vaikea on johtanut siihen, että kutsut ihmisen ongelmia väärässä olemiseksi. Sääliksi käy lapsiasi tai toivottavasti älysit olla lisääntymättä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole reilua sinulta meille muille raivota, ei me olla tehty sinulle mitään pahaa, ei me tunneta sinua. EI ole kiva jutella ihmisen kanssa, joka haukkuu ja raivoaa.
No osalle se on ollut sillälailla epäreilua, että he eivät olleetkaan siinä ekassa ketjussani loukkaamassa ja häpäisemässä minua, mutta ne, jotka olivat, ovat saaneet ihan ansionsa mukaan. He aloittivat itse minun pahattelemiseni, aivan kuin olisin ollut paha, kun en halunnut äitiäni meille sotkuani arvostelemaan.
ap
Siinä ketjussa olit kammottava. Niin äitiäsi kuin lapsiasi haukuit kammottavalla tavalla. Hulluutesi oli oksettavaa. Ja sellaisena sen on säilynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole reilua sinulta meille muille raivota, ei me olla tehty sinulle mitään pahaa, ei me tunneta sinua. EI ole kiva jutella ihmisen kanssa, joka haukkuu ja raivoaa.
No osalle se on ollut sillälailla epäreilua, että he eivät olleetkaan siinä ekassa ketjussani loukkaamassa ja häpäisemässä minua, mutta ne, jotka olivat, ovat saaneet ihan ansionsa mukaan. He aloittivat itse minun pahattelemiseni, aivan kuin olisin ollut paha, kun en halunnut äitiäni meille sotkuani arvostelemaan.
ap
Missä ekassa? Sinullahan on satoja ketjuja aina sitä samaa vyörytystä, se vain vaihtelee koska alat haukkua ja raivota. Ei sellaista vaan jaksa millään. Ei koittaa keksiä sinulle apua, kun ei se kelpaa kumminkaan.
Täällä on ilkeitä ihmisiä täällä palstalla, joiden mielestä MINÄ olin paha, kun en halunnut äitiäni meille sotkuani arvostelemaan. Haukunta ja arvostelu alkoi heti ketjun ekalla sivulla. Häpeäisitte!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMissä ekassa? Sinullahan on satoja ketjuja aina sitä samaa vyörytystä, se vain vaihtelee koska alat haukkua ja raivota. Ei sellaista vaan jaksa millään. Ei koittaa keksiä sinulle apua, kun ei se kelpaa kumminkaan.
Tunnetko matemaattisia lainalaisuuksa ollenkaan? Sieltä otat käsitteen ensimmäinen.
ap
Mun mielestä on hyvä, että ilmaiset oikeat tunteesi, mutta se miten kohtelet lapsiasi ja ajattelet heistä ahdistaa ja se, että et juuri koskaan anna kenenkään auttaa itseäsi, turhauttaa (en siis koskaan ole arvostellut sinua, lukenut vain, ja nämä ovat MINUN aitoja tunteitani ketjuistasi).
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilkeitä ihmisiä täällä palstalla, joiden mielestä MINÄ olin paha, kun en halunnut äitiäni meille sotkuani arvostelemaan. Haukunta ja arvostelu alkoi heti ketjun ekalla sivulla. Häpeäisitte!!
ap
Kerron elämän realiteetteja. Sinä varmaan toivoit että olisit saanut älyttömyyksiisi silitystä. Ekalla sivulla lähti jo eri suuntaan. Niin voi käydä. Ja silloin viisas ihminen toteaa että paras häipyä. Äitihullu alkaa solvata kaikkia. Alkaa laukoa älyttömiä juttuja. Lapsiaan kuvaa kauheilla tavoilla. Ym.
Ei maailma pyöri sinun pillin mukaan. Ei av ole mikään kollektiivi, jolle voit kostaa, kun et saanut ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hyvä, että ilmaiset oikeat tunteesi, mutta se miten kohtelet lapsiasi ja ajattelet heistä ahdistaa ja se, että et juuri koskaan anna kenenkään auttaa itseäsi, turhauttaa (en siis koskaan ole arvostellut sinua, lukenut vain, ja nämä ovat MINUN aitoja tunteitani ketjuistasi).
"En anna auttaa", ei taida sellainen apu kuule riittää. Miksi joidenkin neuvojen pitää olla sinusta apua? Ei se ole. Tukemista on kuunteleminen, jos neuvot eivät riitä. Sitä olisin odottanut silloin kun kirjoitin, etten halua äitiä meille arvostelemaan kotianikaan. Niin aletaan haukkua minua siitä, että meillä on sotkuista! Mitä apua se sellainen on?!
ap
Äitihullu on paha. Ei siitä pääse mihinkään. Empatiakyvyttömyys. Itsekkyys on sitä tasoa että hirvittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKerron elämän realiteetteja. Sinä varmaan toivoit että olisit saanut älyttömyyksiisi silitystä. Ekalla sivulla lähti jo eri suuntaan. Niin voi käydä. Ja silloin viisas ihminen toteaa että paras häipyä. Äitihullu alkaa solvata kaikkia. Alkaa laukoa älyttömiä juttuja. Lapsiaan kuvaa kauheilla tavoilla. Ym.
Ei maailma pyöri sinun pillin mukaan. Ei av ole mikään kollektiivi, jolle voit kostaa, kun et saanut ymmärrystä.
Niin, kerroit ehkä elämän realiteetteja, mutta ota nyt hyvä ohminen huomioon se, että ne eivät ole MINUN elämäni realiteetteja. Ei ole oikeasti olemassa joka tilanteeseen sopivia realiteetteja, vaikka onkin olemassa isoja linjoja katsovia realiteetteja. Olet lapsellinen ja typerä ja loukkava (en tajua, kuka haluaa olla tuollaisen besserwisserin ystäväkään) kuvitellessasi, että on muka olemassa jotain kaikille sopivia realiteetteja ja minäpäs tyttö paukautan tästä taas sellaisen eräänkin palstalaisen päähän! Kas kun et Raamattua ottanut!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En anna auttaa", ei taida sellainen apu kuule riittää. Miksi joidenkin neuvojen pitää olla sinusta apua? Ei se ole. Tukemista on kuunteleminen, jos neuvot eivät riitä. Sitä olisin odottanut silloin kun kirjoitin, etten halua äitiä meille arvostelemaan kotianikaan. Niin aletaan haukkua minua siitä, että meillä on sotkuista! Mitä apua se sellainen on?!
apNo kelpaisiko siivousapu? Voin tulla teille siivoamaan, en sinun vaan lastesi takia. Anna osoite sinne Sainionrantaan.
Ilmainen siivousapu tietenkin kelpaisi, mutta en luota vaitiolokykyysi, sorge.
ap
En voi siivota koska äiti käski pienenä siivota.
Ketä ei olisi käsketty. Äiti, joka ei pysty edes leipää tekemään lapsilleen. Ei huolehdi mistään. Kertoo vihaavansa lapsiaan.
Ei kykene sanomaan yhtään todellista syytä. Lapsuudessa kaikki ihan normaalia. Ja arvostelee vielä että juoppojen, hakattujen ja hyväkdikäytettyjen elämä oli sentään helpompaa.
Tässä äitihullu jo päivästä 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo kelpaisiko siivousapu? Voin tulla teille siivoamaan, en sinun vaan lastesi takia. Anna osoite sinne Sainionrantaan.
ap
Mistä pitäisi olla vaiti? Johan sinä olet julkiselle palstalle oksentanut koko elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKerron elämän realiteetteja. Sinä varmaan toivoit että olisit saanut älyttömyyksiisi silitystä. Ekalla sivulla lähti jo eri suuntaan. Niin voi käydä. Ja silloin viisas ihminen toteaa että paras häipyä. Äitihullu alkaa solvata kaikkia. Alkaa laukoa älyttömiä juttuja. Lapsiaan kuvaa kauheilla tavoilla. Ym.
Ei maailma pyöri sinun pillin mukaan. Ei av ole mikään kollektiivi, jolle voit kostaa, kun et saanut ymmärrystä.Niin, kerroit ehkä elämän realiteetteja, mutta ota nyt hyvä ohminen huomioon se, että ne eivät ole MINUN elämäni realiteetteja. Ei ole oikeasti olemassa joka tilanteeseen sopivia realiteetteja, vaikka onkin olemassa isoja linjoja katsovia realiteetteja. Olet lapsellinen ja typerä ja loukkava (en tajua, kuka haluaa olla tuollaisen besserwisserin ystäväkään) kuvitellessasi, että on muka olemassa jotain kaikille sopivia realiteetteja ja minäpäs tyttö paukautan tästä taas sellaisen eräänkin palstalaisen päähän! Kas kun et Raamattua ottanut!
ap
Kyllä sellaisia on. Jos luulee että minua koskee ihan et säännöt ja sitten hämmästyy ettei mikään oikein suju....
Katso peiliin niin näet miksi et missään tule kenenkään kanssa toimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi siivota koska äiti käski pienenä siivota.
Ketä ei olisi käsketty. Äiti, joka ei pysty edes leipää tekemään lapsilleen. Ei huolehdi mistään. Kertoo vihaavansa lapsiaan.
Ei kykene sanomaan yhtään todellista syytä. Lapsuudessa kaikki ihan normaalia. Ja arvostelee vielä että juoppojen, hakattujen ja hyväkdikäytettyjen elämä oli sentään helpompaa.
Tässä äitihullu jo päivästä 1Se on just siks, kun äiti ei ottanut huomioon mun tunteita ja opetti, ettei ne keitään muitakaan kiinnosta.
ap
Oikeassa oli. Senpä takia sinä suurimmaksi osaksi raivoat tälläkin palstalla nykyään ihan yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMistä pitäisi olla vaiti? Johan sinä olet julkiselle palstalle oksentanut koko elämäsi.
No tänne saa tulla siivoamaan vain henkilö, joka ei puhu siitä sanakaan av:lle :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMistä pitäisi olla vaiti? Johan sinä olet julkiselle palstalle oksentanut koko elämäsi.
No tänne saa tulla siivoamaan vain henkilö, joka ei puhu siitä sanakaan av:lle :)
ap
Ilmankos et itse siivoakaan. Sinä kyllä hölötät elämästäsi ihan liikaakin täällä.
En ole ollut väärässä. Siihenkö se haukunta perustuukin, että väitätte itsellenne minun olleen VÄÄRÄSSÄ?
ap