Vierailija

Tiuskii vaan ja äkäilee. Mitään kontaktia vaimoon ei saa. Välillä pyytää anteeksi ja sanoo että on vain väsynyt, mutta sitten alkaa taas se nalkuttaminen. Haluaisi olla vaan omissa oloissaan. Olen koittanut varovasti kysellä tapahtuiko siellä baarissa jotain, johon vaimo vastaa että ei yhtään mitään. Sen verran sain ongittua vaimosta ulos, että joku mies hänelle oli drinkin tarjonnut ja vaimo oli jutellut tuon miehen kanssa jonkun aikaa. Sanoo että koki sen velvollisuudekseen koska sai ilmaisen juoman.

Jättääköhän vaimo nyt jotain kuitenkin kertomatta?

• ylös 15
  • alas 3

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä ei ehkä teistä kuulosta oudolta, mutta vaimo haluaa vaan kuunnella musiikkia ja näpertää kännykkäänsä. Vaimo ei ikinä kuuntele musiikkia muulloin kun autossa.
Ap

Vierailija

Mä oon krapulas tommonen. :D se on kauheeta ku poikaystävä on krapulas kiimanen ja mä en voi sietää mitään kosketusta :D

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Mitään kummempaa ei välttämättä tapahtunut mutta tämän toisen miehen kanssa jutteleminen saattoi olla vaimostasi sen verran mukavaa että hän näkee sinut nyt aiempaa huonommassa valossa. "Tuollaisen surkimuksen kanssa täällä vain eletään, paska elämä." 

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitään kummempaa ei välttämättä tapahtunut mutta tämän toisen miehen kanssa jutteleminen saattoi olla vaimostasi sen verran mukavaa että hän näkee sinut nyt aiempaa huonommassa valossa. "Tuollaisen surkimuksen kanssa täällä vain eletään, paska elämä." 

Tosi kiva. Luulin että meillä menee ihan hyvin. Ap

Vierailija

Toisaalta en usko että vaimo olisi pettänyt kuitenkaan. Tuli yöksi kotiin ja baarissa oli kaverit mukana. Väittää että ei ole edes tanssinut kenenkään kanssa, eikä suudellut. Ap

Vierailija

Vaimovaimovaimovaimo kirjoitti:
Ei v***u TAAS näitä.

No anteeksi jos olen huolissani vaimostani ja parisuhteestamme! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimovaimovaimovaimo kirjoitti:
Ei v***u TAAS näitä.

No anteeksi jos olen huolissani vaimostani ja parisuhteestamme! Ap

Ole hyvä nainen ennemmin huolissasi itsestäsi, kun elämäsi sisältö on rustailla päivittäin palstalle tätä vaimo-paskaasi, joka ei uppoa keneenkään täysipäiseen ihmiseen. Ainahan on joukossa muutama idiootti, joihin uppoaa mikä tahansa paska, mutta normaali ihminen ei vaivaudu viiden ihmisen takia jauhamaan paskaa netissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.