Vierailija

Oikeastihan miehellä ei tietenkään ole yhtään mitään sanomista naisten ammatteihin, mutta hauska olisi kuulla joten kertokaahan! :)

• ylös 11
  • alas 0

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Lääkäri, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, kätilö, suuhygienisti, ensihoitaja tai farmaseutti näin äkkiseltään.

Syy on se kun pyrin itse lääkikseen ja haluan tulevaisuudessa olla lääkäri, joten pitäisin saman alan ammatista naisellakin.
Eipä sillä nyt oikeasti niin väliä ole, kyllä minulle kelpaa vaikka autojen korjaaja jos nainen on se ketä rakastan.

• ylös 40
  • alas 5
Vierailija

Joskus oli tällainen kysely, jossa miesten naisihanteella on loputtomasti rahaa, mutta ei käy töissä.

• ylös 36
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sairaanhoitaja. Seuraavan kerran kun sairaalaan joudun niin aivan varmasti isken sieltä jonkun itselleni.

• ylös 11
  • alas 11
Vierailija

Fysioterapeutti/parturikampaaja olisi miellyttävin. Olisi aina niskat vetreinä ja hiukset ojennuksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja. Seuraavan kerran kun sairaalaan joudun niin aivan varmasti isken sieltä jonkun itselleni.

No onhan niitä nyt muuallakin....Ei tarvitse sairaalaan asti joutua riittää, kun käyt flunssaa valittamassa tk:ssa tai omasta katsomassa vanhainkodissa.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kirjanpitäjä? Onko hyvä ammatti naiselle? Mitä mielikuvia herättää.

On hyvä ammatti.

- Mies

Vierailija

Olen itse duunari ja haluaisin kirurgin itselleni. Kirurgi tai lakimies. Olen nykyaikainen ja nainen voisi elättää minua.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse duunari ja haluaisin kirurgin itselleni. Kirurgi tai lakimies. Olen nykyaikainen ja nainen voisi elättää minua.

Lakinainen siis..

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Opettaja, koska olen sellainen itsekin, ja olisi kiva mennä yhdessä kesäksi jonnekin ulkomaille.

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa on kuule ihan omat piirinsä. :D Jostain "hierarkiasta" puhutaan, mutta todellisuudessa kirurgit, lääkärit ja hoitajat ovat oikein hyvää ja LÄHEISTÄ pataa keskenään..... Kirurgit vasta onkin...

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Lääkäri. Tosi paljon hyötyä lapsiperhe-elämässä. Hyviä varmaan melkein kaikessa.

Opettaja. Täydellinen työ lapsiperhettä ajatellen, kotona lomat ja iltapäivät. Sivistyneitä, osaa tuoda kulttuurin osaksi lapsen elämää. Ulkomailla on kuin oma yksityinen matkaopas. Arjen pyörittäminen sujuu kuin tanssi, harrastusvälineet ei ole koskaan hukassa.

• ylös 26
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Työminä, vapaa-ajan (mitä se on) minä ja sitten bileminä eroaa toisistaan kuin yö ja päivä.

Vierailija

Matemaatikko olisi kiva, siis tohtorin tutkinto matematiikassa olisi hyvä. Inhoan tyhmiä naisia :D Mutta on kyllä itsellänikin koulutusta omastakin puolesta. Vietän päiväni mietiskelemällä monimutkaisia asioita, siihen arkeen ei sovi joku yksinkertainen ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, kätilö, suuhygienisti, ensihoitaja tai farmaseutti näin äkkiseltään.

Syy on se kun pyrin itse lääkikseen ja haluan tulevaisuudessa olla lääkäri, joten pitäisin saman alan ammatista naisellakin.
Eipä sillä nyt oikeasti niin väliä ole, kyllä minulle kelpaa vaikka autojen korjaaja jos nainen on se ketä rakastan.

Entäs lähihoitaja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok kunhan on akateeminen eikä mikään merkonomipölö

Vierailija

Paras olisi yliopistolla töitä tekevä tutkija. Mieluiten ei kuitenkaan samalta alalta kuin minä, koska samaan kaupunkiin rekrytoituminen olisi silloin vaikeaa ja pahimmillaan tulisi kilpailua perheen sisällä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.