Vierailija

Olen jättänyt ruokavaliosta kokonaan pois sokerin, kaikki viljat, riisit, perunan ja näin aluksi myös hedelmät. Tässä esim. eilinen ruokapäiväni:

aamulla: keitetty kananmuna, pala siemennäkkäriä (siinä on pellillisessä 4 rkl kaurahiutaleita) + voita ja juustoviipale, porkkana, n. 5 cm kurkkua, kuppi kermakahvia, 5 saksanpähkinää, 5 parapähkinää, puolikas avokado.

lounas: kaalilaatikkoa (sis. munamaitoa, jossa osa kermaa, sikanautaa, kaalta, sipulia), tomaatti, puolikas jääsalaattipussia, 2 dl ab-piimää. Jälkkäriksi pala leipäjuustoa ja kuppi kermakahvia.

päivällinen: kylmäsavulohisalaattia (sis. myös mozzarellaa ja kananmunaa) iso annos

iltapala: pari desiä turkkilaista, loraus kermaa, 1 dl mustikoita

Aamulla kävin n. 5 km sauvakävelyllä ja iltapäivällä tunnin jumppa, muuten aika rauhallinen päivä. Vettä juon n. 1,5 l päivässä. Syönkö liian vähän? Liian paljon? Liian vähän rasvaa tai proteiinia? Vai liikaa? Liian vähän liikuntaa? Vai eikö tuloksia tule näin nopeasti? Olo on aika väsynyt, mutta olen alkanut nukkumaan paremmin kuin aiemmin. Muita muutoksia ei tietty näin vähässä ajassa ehdi varmaan tuntuakaan. Aion jatkaa kokeilua 3 kk, sitten lopetan jos ei tunnu hyvältä tai lihon. Ylipainoa ei ole, mutta muutaman kilon toivoisin lähtävän. Ennemin kuitenkin etsin hyvää ja energistä oloa kuin laihtumista. Neuvokaa, pliiss!

  • ylös 1
  • alas 3

Kommentit (14)

Vierailija

Mielestäni syöt liikaa. Ite oon laihtunut karppaamalla, mutta syönyt vain 2 - 3 kertaa/vrk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tiedä muuta kuin sen, että kun ruuan rasvamäärä nousee riittävän korkealle, se näkyy välittömästi lantiolla ja vyötäröllä. Kaikilla tätä ei kai tapahdu ja itselläni johtunee siitä, että syön myös hiilaria. Voiko tuossa sinun ruuassasi olla liikaa hiilaria herkästi rasvasta lihovalle, vaikkei siinä ole paljoakaan???

Vierailija

Syöt liikaa. Oma ruokavalioni: aamupala: 1 prk rahkaa ja vähän marjoja. Lounas: salaattia ja vähän lihaa, kalaa tai kanaa. Illallinen: uunissa kypsennettyjä kasviksia, vähän lihaa, kalaa tai kanaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni syöt liikaa. Ite oon laihtunut karppaamalla, mutta syönyt vain 2 - 3 kertaa/vrk.

Niinkö? Syön varmaan vähän vähemmän kuin ennen. Mun on vaikea olla syömättä kovin pitkään, menee verensokeri liian alas ja suunnilleen nukahdan seisaalleen. Tähän just toivoisin karppaamisesta apua, kai mun elimistö on vähän sekaisin. Mutta ajattelin kyllä itsekin, että syönkö nyt raskaampaa ruokaa ja sitä pitäisi sitten syödä vähemmän.

Vierailija

Ota aamupalaksi vettä, juustoa, makkaraa, pekonia. Lounaaksi keittolounas salaatilla josta syöt kaikki muut kuin perunat, juomana vesi ja leipää ei yhtään. Iltapalaksi vettä, makkaraa, kananmunaa ja salaattia. Kalaa ja kanaa saat syödä kun siltä tuntuu. Kahvia vain sunnuntaina.

Otin ite tällä kuurilla muutaman kuukauden, tiedät että toimii kun ramppaat vessassa ku nesteet poistuu ja olo on ku krapulassa kunnet tajua juoda vettä.

Vierailija

Ei karppauskaan laihduta jos syö enemmän kuin kuluttaa......ja liikunta ei laihduta joten sen varjolla ei voi mättää napaansa mitä sattuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin sen, että kun ruuan rasvamäärä nousee riittävän korkealle, se näkyy välittömästi lantiolla ja vyötäröllä. Kaikilla tätä ei kai tapahdu ja itselläni johtunee siitä, että syön myös hiilaria. Voiko tuossa sinun ruuassasi olla liikaa hiilaria herkästi rasvasta lihovalle, vaikkei siinä ole paljoakaan???

Niin, sitä olen myös miettinyt, porkkanassa ja tomaatissa taitaa olla paljon hiilareita, ehkä juustossa ja jugurtissakin? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö joku karppaa vuonna 2017?

Kyllä karppaa. Olen karpannut vuodesta 2008.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö joku karppaa vuonna 2017?

Kuinka vuosiluku liittyy asiaan? Ei tämä ole mikään muotidieetti. Jokainen pidempään karpannut ei voisi kuvitellakaan luopua tästä, on niin hyvä ruokavalio.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota aamupalaksi vettä, juustoa, makkaraa, pekonia. Lounaaksi keittolounas salaatilla josta syöt kaikki muut kuin perunat, juomana vesi ja leipää ei yhtään. Iltapalaksi vettä, makkaraa, kananmunaa ja salaattia. Kalaa ja kanaa saat syödä kun siltä tuntuu. Kahvia vain sunnuntaina.

Otin ite tällä kuurilla muutaman kuukauden, tiedät että toimii kun ramppaat vessassa ku nesteet poistuu ja olo on ku krapulassa kunnet tajua juoda vettä.

Pekonia en kyllä pysty syömään, oksettaa jo ajatuskin, makkaraakaan en tahdo saada syötyä. Liha, kana ja kala on ok. Leipää en syö, vain tuota itsetehtyä siemnnäkkäriä joskus palan. Miksi kahvia niin vähän? Sen avulla pysyn hereillä...aina väsyttää nimittäin. Kiitos kuitenki vinkeistä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syöt liikaa. Oma ruokavalioni: aamupala: 1 prk rahkaa ja vähän marjoja. Lounas: salaattia ja vähän lihaa, kalaa tai kanaa. Illallinen: uunissa kypsennettyjä kasviksia, vähän lihaa, kalaa tai kanaa.

En ainakaan nyt pärjäisi. Kokeilin muutamana päivänä, mutta oli hirveän huono olo ja nukutti jatkuvasti. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota aamupalaksi vettä, juustoa, makkaraa, pekonia. Lounaaksi keittolounas salaatilla josta syöt kaikki muut kuin perunat, juomana vesi ja leipää ei yhtään. Iltapalaksi vettä, makkaraa, kananmunaa ja salaattia. Kalaa ja kanaa saat syödä kun siltä tuntuu. Kahvia vain sunnuntaina.

Otin ite tällä kuurilla muutaman kuukauden, tiedät että toimii kun ramppaat vessassa ku nesteet poistuu ja olo on ku krapulassa kunnet tajua juoda vettä.

Miksi kahvia niin vähän? Sen avulla pysyn hereillä...aina väsyttää nimittäin. Kiitos kuitenki vinkeistä!


Fiilisjuttuja, ainakin mulle.
Lisäät kahviin sitten maitoa tai kermaa, on se silti hiilaria. Lisäksi kahvi on laksantti joka poistaa kehosta nesteitä, ja kun oot vhh:lla niin et halua mitään ylimääräistä tehoainetta sitä nestettä poistamaan kun muutenkin on vaikea pitää nestetasapainoa vedenjuomisella yllä. Lisäks hampaat tykkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla