Lue keskustelun säännöt.
Stadin asunnot! Kuinka suuren asunnon voi saada kaupungilta, jos asuu yksin?
16.04.2017 |
Voiko saada kaksion? Kuinka monta neliötä? Kertokaa kokemuksia, millaisen asunnon olette saaneet ja mistä päin kaupunkia. Oliko millainen elämäntilanne? Kuinka pitkään jouduitte odottamaan?
Kommentit (23)
Onko jotain merkitystä sillä, laittaako hakemukseen ensisijaiseksi toiveeksi yksiön ja toissijaisksi kaksion, vai laittaako nuo vaihtoehdot toisinpäin? Tarjotaanko sitä toissijaista huonekokoa vain joissain erityistilanteissa, vai huomioidaanko hakijat asukkaita valitessa tasapuolisesti riippumatta siitä, onko vapaana oleva asunto heillä ykkös- tai kakkossijalla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nostan, kiinnostaa minuakin kaupungin asunnot
Olen työssäkäyvä nainen, vuodesta 2013 lähtien olen hakenut 2 h tai 1h, mitään tarjouksia ei ole tullut, hakemus on ollut aina erittäin kiireellisenä. Erilaisia tilanteita on ollut, vuokrasopimus on ollut päättymässä ym. Tällä hetkellä vuokra on noussut pilviin ja olen hakenut edullisempaa asuntoa lähes koko kaupungin alueelta niin että työmatka ei menisi ihan hirveäksi, mutta ei mitään ole tarjottu.
Kaksiota olen hakenut, että voisin tehdä välillä etätyötä kotona. Kaupungin asuntoa olen hakenut lähinnä siksi, että palkkani on pieni mutta kuitenkin juuri sen verran, että asumistukea ei saa kuin jonkun ihan naurettavan summan.