Mistä on kyse?

Kuntokeskuksessa itseäni selvästi nuoremmat miehet, tai siis lähinnä varmaankin lähes teinipojat yrittää lähestyä tai vaihtoehtoisesti tehdä jollain tavalla kiusaa? Tänään tuli jo kolmas tällainen tapaus vastaan. Homma menee näin: treenailen kaikessa rauhassa ja kun pidän pientä taukoa, haen lisää vettä tai muuten hetken aikaa seisoskelen tulee tällainen nuori jannu ihoa hipoen myös hakemaan vettä, käsipaperia, painoja tai jotain muuta tikusta asiaa. Jos tähänkään ei sen kummemmin ole reagoivinaan tekevät lopulta aina saman; tulevat juuri ja juuri havaittavan hetken liian pitkäksi aikaa seisomaan suoraan eteen ja luovat hitaan katseen suoraan silmiin. Kaikki nämä 3 tyyppiä ovat olleet hyvin nuoria ja hyvin komeita. Itse olen 46-vuotias nainen, introvertti ja hillitty, ulkonäöltäni ja olemukseltani vähän peuramaisen urpomainen, kuten prinsessa Diana aikoinaan. En siis millään jaksa uskoa, että kyse olisi siitä, että 'yliräiskyvä' tätimäisyyteni ärsyttäisi ja tulisivat siksi jäynäilemään. Osaako joku avata tätä käytöstä, joka toistuu? Oletteko itse törmänneet moiseen?

• ylös 2
  • alas 14

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Etsivät maksajaa, joka kustantaa pojille luxuselämän. Näytät varmaan vanhemmalta uranaiselta ja osalle köyhempikin käy. Perinteiset roolit murtumassa ja miehissäkin on näitä onnenonkijoita entistä enemmän. Naisissa on aina näitä, jotka maksaa miesten kuluja jos osaa sössöttää sopivalla tavalla. Tietenkin on aina niitäkin, jotka etsivät vanhemmasta naisesta seksisuhdetta jos olet siedettävän näköinen.

Vierailija

ai pojatkin tekee tota, hehän on poikalapsia jotka testaa viehätysvoimaansa ns turvalliseen naiseen. kokeilevat miten lähestytään naisia. ei siinä mitään ihmeellistä, hymyile takaisin ja jatka treenejä, kyllä pojat siitä tokenee

Vierailija

Minä saan onneksi niin veemäisen perusilmeen naamalle ja happaman äänensävyn tarvittaessa, ettei kukaan ei-toivottu yritä (kuin kerran korkeintaan). Puhelinmyyjätkin kaikkoaa, kun otan sen äänensävyn.
Olen siis ihan mukava yleensä. Täytyy vaan ymmärtää, ettei kaikkia tarvitse yrittää miellyttää, päinvastoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
TÄmä on vaarallinen itsemurhapeli, josta poliisikin varoittaa.

Tyrskähdin :D

Vierailija

Mistä on kyse? kirjoitti:
---Kaikki nämä 3 tyyppiä ovat olleet hyvin nuoria ja hyvin komeita. Itse olen 46-vuotias nainen, introvertti ja hillitty, ulkonäöltäni ja olemukseltani vähän peuramaisen urpomainen, kuten prinsessa Diana aikoinaan.

Vedit sitten tuon Diana-kortin. XD Hän ilmeisesti edustaa sulle jotain ihannenaista tms? Tällaiset aloitukset, joissa näennäiseen vaatimattomuuteen on verhottu suorastaan häpeilemätön itsekehu on vaan niin naurettavia. Kuule, ei ne nuoret komeat miehet susta mitään halua, ei ne edes huomaa sua.  Sä vaan kuvittelet kaiken. Vähän samaan tapaan kuin jos itse esim. kaupassa asioidessasi katsot kaikkia vastaantulevia ihmisiä silmiin. Jossain vaiheessa alkaa kuvittelemaan, että mitä noi kaikki ihmiset tuijottaa MUA?!  Vaikka tosiasiassa kukaan ei tuijota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä on kyse? kirjoitti:
---Kaikki nämä 3 tyyppiä ovat olleet hyvin nuoria ja hyvin komeita. Itse olen 46-vuotias nainen, introvertti ja hillitty, ulkonäöltäni ja olemukseltani vähän peuramaisen urpomainen, kuten prinsessa Diana aikoinaan.

Vedit sitten tuon Diana-kortin. XD Hän ilmeisesti edustaa sulle jotain ihannenaista tms? Tällaiset aloitukset, joissa näennäiseen vaatimattomuuteen on verhottu suorastaan häpeilemätön itsekehu on vaan niin naurettavia. Kuule, ei ne nuoret komeat miehet susta mitään halua, ei ne edes huomaa sua.  Sä vaan kuvittelet kaiken. Vähän samaan tapaan kuin jos itse esim. kaupassa asioidessasi katsot kaikkia vastaantulevia ihmisiä silmiin. Jossain vaiheessa alkaa kuvittelemaan, että mitä noi kaikki ihmiset tuijottaa MUA?!  Vaikka tosiasiassa kukaan ei tuijota.

Peuramainen urpo ei kuulosta itsekehulta:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.