Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohjois-Karjalan alueeen lapsettomia?!

24.03.2006 |

Huomenet kaikille!

Viime vuoden puolella täällä oli oma pino pohjois-karjalan lapsettomille. Nytpä huhuilenkin, että ketä meitä vanhoja täältä löytyy ja onko uusia tullut mukaan?

Meillä ivf viikolla 15. Nyt olen sumutellut parisen viikkoa synarelaa. Oireita ei kovin paljon ole. Ensi viikolla ultra ja pitäs pistokset aloitella. Kaksi inssiä meille tehtiin ja sit suoraan tähän hoitoon. Minulla pco-oireita ja miehen simpoissa myös häikkää. Vauvaa toivottu kolmisen vuotta.

Pinoseuraa odotellen, Seruska

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus Seruskalle!

Kauheaa, tilanteeseesi on vaikea edes sanoa mitään, kun tuntuu niin pahalta! Ei tuollaista voinut edes kuvitella tapahtuvan, kun ultrassa näytti olevan tulossa paljon pieniä.

Tule kertoilemaan kuulumisia myöhemmin, kun jaksat. Nyt jaksamista yli murheen!

suruissaan puolestanne,

Unna

Vierailija
22/24 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy meitä sentään kaksi:)

juu,muistelen tosiaan et yllättävän paljon olikin loppuvuodesta tältä alueelta porukkaa.Meillä tehtiin kans kaksi inssiä ja nyt menossa eka ivf/icsi ja tiistaina olis punktio:)jännittää!!Tsemppiä ja onnea teille hoitoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Minä käyn nykyään varsin harvakseltaan vilkuilemassa palstaa ja innostun vielä harvemmin kirjoittamaan, mutta nyt oli pakko, kun lähipiiri kutsui. :)

Meillä tehtiin syksyllä ensimmäinen koeputkhedelmöitys, joka meni totaalisen pipariksi. 22 munasolua saatiin, joista 13 hedelmöittyi ja vain yksi jakautui suht normaalisti. Lisäksi iski päälle hypersimulaatio.

Seuraava keräys on näillä näkymin huhtikuun ensimmäisellä viikolla ja suoraan sanoen pelottaa vietävästi. Jos kaikki menee, yhtä huonosti näyttää tilanne aika lohduttomalta.

Tseppiä kaikille P-K:n keskussairaalan lapsettomuuspolin hikoilijoille!

Vierailija
24/24 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löytyy seuraa:)

Payne79: Tulehan sitten kertomaan punktiokokemuksesta. Itse pelkään sitä ihan vietävästi:( Peukut sulle pystyyn, että hyvin sujuisi.

Unna28: Sinut muistankin. Harmillista, että meni mönkään. Se oli vaan harjoittelukierros, sovitaan niin! Nyt sitten onnistaa ja jää pakkaseenkin:)

Viekäkös löytyy muita alueelta?

Seruska, joka juurikin aivastelee sumujen jäljiltä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan