Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen paras yökerho

Vierailija
16.04.2017 |

Äänestäkää mikä yökerho miellyttää eniten teitä.

Listaan tähän kaikkia, jotka tulee itselleni mieleen ja jotka itse lasken yökerhoiksi. En ole käynyt kaikissa Tampereen baareissa, joten saattaa jäädä etenkin jokunen vanhempien suosiossa oleva yökerho mainitsematta.

Tampereen paras yökerho

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuin varmaan liian hyvään, koska kävin nuorempana parissa yökerhossa, joissa oli todella osaavia baarimikkoja ja he olivat myös hyviä asiakaspalvelijoita. Nauttivat työstään ja sen huomasi.

Sen seurauksena tuntuu, että nykyään baarimikoksi otetaan kuka tahansa, joka osaa käyttää kassakonetta ja laskea olutta hanasta sekä tehdä ne pari drinkkiä, jotka on baarien listalla. Tosin saattaa tässä olla jotain totuuttakin. Mielestäni ennen baarien listoilla oli laajemmin erilaisia drinkkejä. Nyt nuo listat tuntuvat koostuvan lähinnä erilaisista pullojuomista ja shoteista. On yksi tai kaksi drinkkiä, jota kaikki sitten tilaavat. Esimerkiksi long island ice tea on todella yleinen. 

Kävin 15v sitten yökerhoissa ja baarimikot teki aina drinkkejä mutta nyt kun menee ja sanoo Tequila sunshine ne katsoo kuin jotain hullua.  Kyllä, nykyään otataan töihin just tollaset jotka mainitsit.

Vierailija
62/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä unionissa ainakin minua on nuoretkin baarimikot hyvin palvelleet ja kyenneet helposti tekemään drinkkejä jos oon sanonu että "vapaat kädet" "jotain kirpeää" jne. Drinkki listoja ei se pahemmin ole ja drinkkejä on vaikka mitä. Itse en tiedä enkä tunne kuin tyyliin kelkan ja sex on the beachin. Ei myöskään ole mennyt aikaa kuin korkeintaan 2 minuuttia ja sekin jos baarimikko tekee isomman ja sekoittaa useampia viinoja.

En tiedä missä te olette käyneet joilla on ollut ongelmaa ja miksi te jotka olette baarimikkoja ja ette osaa päästä heittää mitään olette alalla? Tottakai jos on hankala asiakas et rupee jälkee päin sanomaan ettei sitruunaa tms. niin tottakai se on varmasti ärsyttävää. Itselle itsestäänselvyys on että jos haluan jonkun drinkin ilman sitruunaa sanon sen tilausvaiheessa että ei sitruunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on sellainen junttila ettei täällä ole mitään yökerhoja. Narkkarit ja rapajuopot istuvat joka paikassa kuitenkin. Tyylikkäät ihmiset puuttuvat täysin, jopa alternative. Tai sitten on jotain kiljupunkkareita Vastavirrassa.

Vierailija
64/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

negropub alebar, jossa kalja 3 e, ja somalimiehet vatsa pystyssä tanssii Tauskin laulujen tahdissa karaokea ja laulaa olen suomalainen

Vierailija
65/67 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikkula unohtui mainita!

Vierailija
66/67 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGH!

Vierailija