Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, jos puhelin soi

Vierailija
16.04.2017 |

Miksi tämä lähipiiri ei vieläkään ymmärrä, että viihdyn olla yksin? Kyllä minä olen sen niille monta kertaa sen sanonut. Äsken meinasin jo paskoa housuuni, kun tuli tekstiviesti. Onneksi se oli vaan Ellos. 😕

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Sitten jos joku tuttu laittaakin viestiä niin en millään saa aikaiseksi vastattua, saattaa mennä parikin päivää mutta sitten se on jo todella noloa kun on kestänyt niin kauan. Kaikki somet ahdistaa, en halua olla esillä missään tai jakaa elämääni mihinkään muiden nähtäväksi. Kaikista tyytyväisin olen kotona omassa rauhassa siten ettei kukaan häiriköi. :D

Vierailija
22/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole..hahhaah!!!

Itse en suostu kännyn orjaksi. Jos jää kotiin kun lähden töihin niin ei tule hätä.

Miksi pitäisi olla jatkuvasti tavoitettavissa?!

Lankapuhelimellakin on pärjätty! Kukaan ei vissiin muista?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella kun sukulaisesi tekisi yllätysvierailun luoksesi, tulisivat sinua rapussa/pihallasi vastaan.

Vierailija
24/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit kirjoitti:

Ajatella kun sukulaisesi tekisi yllätysvierailun luoksesi, tulisivat sinua rapussa/pihallasi vastaan.

Pahin kauhuskenaario ikinä! En edes suostu ajattelemaan 😁

Vierailija
25/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä mitään haloota synny, jos laitat äänen pois. Nyt yrität ap tahallaan olla vaikea. 

Voi voi. En todellakaan halua olla vaikea. Ehkä minusta vaan saa semmoisen kuvan, että haluan ihmisiä ympärilleni. Olen aika puhelias ja iloinenkin.

Ei vaan susta saa sellaisen kuvan että nautit siitä että ihmiset yrittävät saada yhteyttä. Koska jos oikeasti haluat elää erakkona niin mikään ei ole helpompaa. Et mene fb:hen tai vastaavaan ja pidät kännyn pois päältä. Lähimmille ilmoitat, että haluat olla rauhassa ja ilmoitat kyllä itse jos jotain on sinulla vialla. Hyvin helppoa. Tällaisenaan vaikuat huomionkipeältä.

Vierailija
26/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on!

Vierailija
27/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä mitään haloota synny, jos laitat äänen pois. Nyt yrität ap tahallaan olla vaikea. 

Voi voi. En todellakaan halua olla vaikea. Ehkä minusta vaan saa semmoisen kuvan, että haluan ihmisiä ympärilleni. Olen aika puhelias ja iloinenkin.

Ei vaan susta saa sellaisen kuvan että nautit siitä että ihmiset yrittävät saada yhteyttä. Koska jos oikeasti haluat elää erakkona niin mikään ei ole helpompaa. Et mene fb:hen tai vastaavaan ja pidät kännyn pois päältä. Lähimmille ilmoitat, että haluat olla rauhassa ja ilmoitat kyllä itse jos jotain on sinulla vialla. Hyvin helppoa. Tällaisenaan vaikuat huomionkipeältä.

Annoin sitten taas väärän kuvan itsestäni. En vaan osaa. Tottakai se on mukavaa tietää, että ihmiset välittää. Tietyissä rajoissa tykkään yhteydenotoista, mutta en aina siitä, että jotain ollaan vailla. Lapsenpiiaksi kelpaisin aika usein. Kiitos ei.

Vierailija
28/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan mars,olet hullu.

Vierailija
29/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä noin voit sanoa toiselle? Kumpiko meistä se hullu on?

Vierailija
30/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pitkäaikaistyöttömän eskapismilta. Mulla on ollut samoja tuntemuksia. Pyydä niiltä läheisiltä apua, että pääset taas takaisin yhteiskuntaa. Ei kannata eristäytyä.

Vierailija
31/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

etkö pelkää sen soittoa kirjoitti:

Onko sinulla ovikelloa, vai oletko jo ottanut sen pois?

On ovikello ja se taannoin teeveestä tullut tietoisku TV-lupatarkastajasta kuvaa hyvin pitkälti reaktiotani. Löytäisiköhän joku sen? Muistaakseni siinä oli Vesa Vierikko.

Millä vuosisadalla sä elät?

Vierailija
32/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä neuvo laittaa puhelin pois päältä! Oletteko idiootteja? Nykyään on oltava puhelin päällä halusi tai ei!

Ei todellakaan ole. Mulla on nytkin ollut puhelin kiinni jo kolmatta päivää ja usein jätän sen kotiin lähtiessäni asioille.  Minä päätän ihan itse milloin olen tavoitettavissa, ei muut.Itse olet idiootti someriippuvainen.

Idiootti. Onko kiva sitten kun joku tekee sinusta katoamisilmoituksen kun ei ole saanut yhteyttä pariin päivään? Tuhlataan veronmaksajien rahoja ja poliisin resursseja vain siksi, että SINÄ HALUAT pitää puhelinta kiinni!

Vierailija
33/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä taas marssittaja komentelet!!  Hullu olet itse.

Vierailija
34/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken meinasin jo paskoa housuuni, kun tuli tekstiviesti.

Sulla on pahoja ongelmia. Oikeesti.

Vierailija
35/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vastaajaan viesti, että kaipaat rauhaa, et halua nyt vastata puhelimeen ja pyydä jättämään viesti jos asia on tärkeä. Sitten puhelin hiljaiselle ja katsot vaikka kerran päivässä onko tullut viestejä. 

Nyt kun ympäristö on rauhoitettu, hakeudut psykologille selvittääksesi mistä johtuu torjuva suhtautumisesi yhteydenottoihin. Sinulla on ongelma, vaikka et vielä tiedä millainen se on.

Vierailija
36/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

etkö pelkää sen soittoa kirjoitti:

Onko sinulla ovikelloa, vai oletko jo ottanut sen pois?

On ovikello ja se taannoin teeveestä tullut tietoisku TV-lupatarkastajasta kuvaa hyvin pitkälti reaktiotani. Löytäisiköhän joku sen? Muistaakseni siinä oli Vesa Vierikko.

Millä vuosisadalla sä elät?

Ihan samalla vuosisadalla kuin sinäkin. Olen vaan elänyt jonkin verran kauemmin ja muistan tuon jutun. Oliko vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
37/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ympäristö on rauhoitettu, hakeudut psykologille selvittääksesi mistä johtuu torjuva suhtautumisesi yhteydenottoihin. Sinulla on ongelma, vaikka et vielä tiedä millainen se on.

Ai se on nykyään ongelma jos ei halua olla jatkuvasti yhteyksissä ihmisiin? Huhhuh.

Vierailija
38/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä neuvo laittaa puhelin pois päältä! Oletteko idiootteja? Nykyään on oltava puhelin päällä halusi tai ei!

Nettiäkään ei voi käyttää jos puhelin on pois päältä. Älypuhelin mahtuu paljon helpommin taskuun kuin läppäri. Ja avoimet wlanit on niin pottuja ettei niillä voi netissä tehdä mitään.

Vierailija
39/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Mulla on nytkin ollut puhelin kiinni jo kolmatta päivää ja usein jätän sen kotiin lähtiessäni asioille.  Minä päätän ihan itse milloin olen tavoitettavissa, ei muut.Itse olet idiootti someriippuvainen.

Idiootti. Onko kiva sitten kun joku tekee sinusta katoamisilmoituksen kun ei ole saanut yhteyttä pariin päivään? Tuhlataan veronmaksajien rahoja ja poliisin resursseja vain siksi, että SINÄ HALUAT pitää puhelinta kiinni!

Musta se on ennemmin niiden katoamisilmoituksen tekevien vika jos hätääntyy siitä ettei pariin päivään saa ihmiseen yhteyttä. Varsinkin jos tämä ihminen on sellainen josta kaikki tietävät että tykkää olla rauhassa.

Vierailija
40/53 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pitkäaikaistyöttömän eskapismilta. Mulla on ollut samoja tuntemuksia. Pyydä niiltä läheisiltä apua, että pääset taas takaisin yhteiskuntaa. Ei kannata eristäytyä.

Olen kyllä ihan pitkäaikaistyöllistetty yliopistolla  asiakaspalvelijana. Ehkä juuri sen takia haluan olla vapaa-ajallani yksin, kun päivisin pitää kestää opiskelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan