Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koukussa unilääkkeisiin?

15.04.2017 |

Eli tosiaan olen syönyt jo about 5 vuotta melatoniinia uniongelmien takia, ja sen pahennettua annosta nostettiin. About vuos sitten listalle lisättiin tarvittaessa imovane, joka sitten silloin tällöin yks tabletti autto heti nukkumiseen. Noh, sitten kävi hups sillein ettei se enää nii äkkiä tehonnukkaa, ja sitten kun oli päiviä että odotin seuraavaa päivää niin taisin ottaa imovanea koska se tyrmäs heti nii ei tarvinnu odottaa. Nykyään sitten ongelmat on pahentunu sen verran ettei uni edes enää tule melatoniinin ja imovanen avulla vaikka otan kumpaakin kaks tablettia, imovanea välillä kolme. Melatoniinia yhteensä 12mg ja Imovanea 15-22,5mg Ja nykyään otan kumpaakin joka ikinen yö. Eli olenko periaatteessa koukussa niihin?

Mulla ei siis nykyään enää nekään toimi vaan valvon pitkälle yöhön vaikka otan ne illalla, lisäksi näen joka yö todella ahdistavia unia ja ihan tajuttoman pahoja painajaisia jotka vie yöunet seuraavaltakin yöltä kun pelottaa, lisäksi hikoilen, on virtsankarkailua ja juon todella paljon, liittyykö asiaan vai onko jotain muuta? Mitä asialle pitäisi tehdä? Pitäisikö minun puhua psykiatrini kanssa asiasta? Minulla oli ennen todella pahat uniongelmat ja se näkyi siitä kun psykoosit alkoi, saatoin helpolla valvoa sen kolme vuorokautta ja nähdä hallusinaatioita, ja nyt pelkään että sama käy uudestaan ja yritän vain syödä unilääkkeitä että joutuisin keinotekoiseen uneen.

Asiallisia kommentteja ja kiitos paljon jo etukäteen avusta!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä melatoniini on aivan turha läääke ja voi jopa pahentaa uniongelmia (olen käyttänyt ja luopunut, ei mitään eroa).

Samoin Imovane on ihan turha.

Ainoa joka toimii on Stilnoct ja sen kanssa puolikas Levozin sekä Ketipinoria 3-4 kpl.

Vaihda siis Imovane Stilnoctiin.

Vierailija
22/22 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ketjuun koska nukahdan nykyään vasta kolmannella imovanella, jos silläkään.

Lääkärit ei määrää muuta mikä voisi auttaa ja toleranssi on noussut, monet lääkkeet kokeiltu ja en vaan nuku ilman lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla