Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan antaa lapselleni kolmanneksi nimeksi Pääskynen.

Vierailija
15.04.2017 |

Mielestäni se on kaunis ja suloinen. Kutsumanimi on "järkevä" ja tavallinen ;D Mies epäröi, pitää nimeä liian villinä. Oletteko samaa mieltä minun vai miehen kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska muuten mut kuulostaa sukunimeltä. 😶

Vierailija
2/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan käytössä etunimenä, mutta on käytössä sukunimenä, joten voi olla, ettei mene maistraatissa läpi etunimeksi. Muuten oisi kaunis nimi.

Vierailija
4/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nimi ei mennyt läpi maistraatissa kolme vuotta sitten, mutta toki voit kokeilla, jos teillä olisi parempi tuuri asian suhteen.

Vierailija
5/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat linnun nimen, mutta Pääskynen ei mene läpi, miten olisi Tilhi, Kiuru, Sirkku tai Kerttu? Ne ovat kaikki käytössä olevia etunimiä, joten ei pitäisi tulla ongelmia maistraatin kanssa.

Vierailija
6/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma että menisi, on kuitenkin vähän kuin Kerttu.... Ja olihan se Pajunkissakin mennyt. Höh. Ehkä voisi kokeilla Pääskyä, jos Pääskynen on liian sukunimimainen... Pääskynen olisi kyllä suloisempi.

Ap

Vierailija
7/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se on kaunis ja suloinen. Kutsumanimi on "järkevä" ja tavallinen ;D Mies epäröi, pitää nimeä liian villinä. Oletteko samaa mieltä minun vai miehen kanssa?

- >Älä tykkää pahaa, mutta minä kyllä päästäisin tuon nimi-idean mielestäni pois. Liiaksi ä-kirjaimia, eikä asultaan etunimen kaltainen.

Vierailija
8/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Västräkki, Kotka, Kottarainen, Huuhkaja, Pulu tai Naakka?

Vierailija
9/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti halua linnun nimeä. Pääskysistä pidän ja niihin liittyy kaunista symboliikkaa.

Ap

Vierailija
10/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varma että menisi, on kuitenkin vähän kuin Kerttu.... Ja olihan se Pajunkissakin mennyt. Höh. Ehkä voisi kokeilla Pääskyä, jos Pääskynen on liian sukunimimainen... Pääskynen olisi kyllä suloisempi.

Ap

Pääsky nimi menee läpi. Tunnen yhden pojan, jonka toinen nimi on Pääsky.

Vierailija
11/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat todella vihata lastasi.Lapsesi tulee vihaamaan sinua.

Vierailija
12/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Ap

Vierailija
13/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä-kirjain ei mielestäni ole mikään ongelma, se on osa suomen kielen fonetiikkaa. Kiva kuulla, että Pääsky sentään on mennyt läpi!

Ap

Vierailija
14/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsen ikätoverit on kaikenmaailman Kiviä, Käpyjä ja Kaneli-Omenoita, ei siinä yksi Pääsky tunnu enää missään.

Vierailija
15/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna Harakka tai Räkättirastas?

Vierailija
16/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et anna Harakka tai Räkättirastas?

Pääsky(nen) on mielestäni kivampi, ihan siiitä syystä. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi