Maru

Siis voi saatana, meillä on 3 lasta ja kuureinen arki ja mies on lähdössä lähes viikoksi gilfaamaan muttei kertonut mulle asiasta mitään ennenkuin sivulauseessa eilen... Mitenköhän pitäisi suhtautua???

• ylös 39
  • alas 3

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kysyt siltä mihin osoitteeseen se ajatteli palata reissultaan?

Ihan selkeesti ei arvosta sua ja perhetta, ulkoruokintaan moinen.

• ylös 90
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Heh, jopas kirjoitin suutuspäissäni ( ja viini) väärin.
Ärsyttäää niiiin paljon, ja eniten vituttaa ettei se paska itse edes tajua!
Ap

• ylös 36
  • alas 11
An men

Mun fuckbuddykin kertoi hyvissä ajoin tulevasta lomastaan! Omalta mieheltä toivoisin sellasta keskustelevaa otetta asioihin, mutta lähde sinäkin tyttöjen kanssa vaikka viikoksi shoppaamaan ni puntit on tasan.

• ylös 62
  • alas 3
Vierailija

Mies luultavasti tuo teillä leivän pöytään, eikö? Miehellä on täysi oikeus irtiottoon dokaavasta vaimostaan.

• ylös 12
  • alas 124
Vierailija

Vaihdat lukot oviin.

Sanot sille tuo ennenkuin lähtee, että hoksaa pakata tarpeeksi.

• ylös 31
  • alas 5
Vierailija

Niin lähdenkin! Sovin reissun saman tien tänään ja minkäänlaista ilmoitusta en miehelle anna, vain lapsille ja niillekin just h-hetkenä ettei paljasta. Siinähän saatana ihmettelee missä vaimo mahtaa olla!? Nih!

• ylös 35
  • alas 4
Vierailija

Mies ei tuo leipää pöytään, mulla on kovempi palkka tässä talossa ja mitä vittua se tähän vaikuttaa??

• ylös 76
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies ei tuo leipää pöytään, mulla on kovempi palkka tässä talossa ja mitä vittua se tähän vaikuttaa??

Niin palstamammoilla aina. Uskotaan toki.

• ylös 7
  • alas 51
Vierailija

Meillä oli just hääpäiväkin eikä muistanut mitenkään... ostin lahjan mutta en ole antanut sitä, kun ei oikein tunnu siltä.
Ap

• ylös 39
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin palstamammoilla aina. Uskotaan toki.

Palstavaarit ne räksyttää.

Pistä tosiaan oviin uudet lukot ja ulkoista mies golg-kentälle hamaan tulevaisuuteen. Olet onnellisempi.

• ylös 25
  • alas 4
Vierailija

No mut se on hyvä, että teidän lapsilla on noin tasapainoiset vanhemmat eikä suunnittele mitään kostoreissuja ym...eiku

• ylös 17
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kännäävää akkaa lähtisin itsekin pakoon, aika useinkin.

Lapset kuitenkin jättäisit sille kännäävälle akalle? Siinäpä vuoden isä.

• ylös 51
  • alas 1

Onko ensimmäinen tapaus vai onko näitä temppuja jo kertyny aiemmin?

Otit sitten sen jännämiehen ilmeisesti vaikka aivoja omistaviakin tod näkösesti ollut tarjolla, ihan oikein sulle vaikka eiole hyväksyttävää käytöstä mieheltä niin tiedät jatkossa valita paremmin jos saat uuden tilaisuuden....

• ylös 2
  • alas 16

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.