Sanoin miehelleni että haluan kuolla...mies vastasi
että aha...ja jatko mokkapalan mussuttamista.
Haistakoon huilu...
Kommentit (11)
Mä en tajua näitä "ite sanoin, mies sanoi"-otsikoita. Ketä kiinnostaa? Kilauta kaverille! Tai päivystykseen ja hae apua. Ei se mies voi sua auttaa, ainostaan sä ite voit.
Jotkut tykkää levittää pahaa oloa ympärilleen . Ja rypeä surkeudessa. Pelastaja olet sinä. Ei muut.
Mitä sen olis pitänyt sanoa?
Ja miksi sä noin sanoit? Jos on paha olla, hae apua muttei kukaan ala noin höpistä ohimennen. Ei ole mikään rento ja reilu puheenaihe. Kuolema on vakava asia, ehkä et käsitä sen lopullisuutta tai sä puhut alkujaan vääristä asioista miehesi kanssa? Ehkä sun pitäis puhua teidän huonosta arjesta tai siitä että sulla on tylsää ja täyttää elämää jollain, mutta kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas tästäkin tuesta...
Ap
Jos et näe tässä ketjussa vastanneiden pointtia niin pitäiskö katsoa sitä omaa nappaa? Olet vastuussa omasta elämästä ja siitä millä sen täytät. Ei kuolemalla voi uhata. Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen olis pitänyt sanoa?
Ja miksi sä noin sanoit? Jos on paha olla, hae apua muttei kukaan ala noin höpistä ohimennen. Ei ole mikään rento ja reilu puheenaihe. Kuolema on vakava asia, ehkä et käsitä sen lopullisuutta tai sä puhut alkujaan vääristä asioista miehesi kanssa? Ehkä sun pitäis puhua teidän huonosta arjesta tai siitä että sulla on tylsää ja täyttää elämää jollain, mutta kuolla?
Mitä itse sanoisit jos kumppanisi valittelisi pahaa oloa ja sanoisi haluavan kuolla? Jatkaisit elämää kuten mitään ei olisi tapahtunut? Tunteetonta sanoisin minä.
Tiedän tasan tarkkaan mitä kuolema on. Olen menettänyt läheiseni vajaa 6kk sitten, liian aikaisin. Ja en, en ole saanut apua mistään...vaan mun pitää vaan jaksaa.
Tunteettomia kylmiä ihmisiä maailma täynnä.
Ap
No etkö vois keksii jotain pikkasen pirteempää lauantai-iltaan. Mikään jaksais tollasest innostuu.