Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teksti hääkutsuun (ei runoja tai lauluja)

Vierailija
15.04.2017 |

Auttakaa idoimaan. Haluaisin jotain persoonallista, mutta laulut ja runot eivät sitä minusta ole. Koska meillä ei ole mitään tiettyä omaa kappaletta jolla olisi erityinen merkitys. Ennemin ytimekäs teksti, josta löytyy helposti kaikki tarvittava tieto, mutta tekstistä kuultaa läpi tietynlainen leikkisyys ja huumori.

Häät on syksyllä, meidät vihitään juhlapaikassa ja toiveenamme on juhlavat, mutta rennot juhlat. Perinteitä on, mutta monia sovelletaan surutta. Saisikohan kutsuunkin mukaan jonkin vihjeen siitä, että vieraiden on turha odottaa turhan ryppyotsaista patsastelua näiltä juhlilta...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyotsainen patsastelu muodostuu jos te pari ette saa tilannetta rennoksi ja hauskaksi. Ei siihen mikään pakottaminen auta, kertooko tuo jotain sinusta?

Itse rakensin häätunnelmaa jo korttiin, siitä koristeluun ja lopuksi vaan nautin häistä.

Ei ollut jotain runoja tai lauluja, miksi olisi jos se ei ole oma juttu?

Jos saat häistäsi omat juhlat, etkä kopioi jotain mikä on ollut jollain, muttei ehkä sovikaan teille niin se paistaa läpi ja se vaivaa vieraita.

Kutsu voi olla ihan simppeli info ja kutsu, ei sen tarvitse olla jotain uutta ja ihmeellistä. Jos teet asiat kuten itse tahdot, saat haluamasi häät, joista sinä ja miehesi viihdytte ja silloin muutkin viihtyy.

Vierailija
2/3 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kirjoitettiin runo yhdessä. Runossa oli viittauksia suhteen alkuun, nykytilaan ja juhliin. Saatiin paljon kehuja persoonallisesta kutsusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyotsainen patsastelu muodostuu jos te pari ette saa tilannetta rennoksi ja hauskaksi. Ei siihen mikään pakottaminen auta, kertooko tuo jotain sinusta?

Itse rakensin häätunnelmaa jo korttiin, siitä koristeluun ja lopuksi vaan nautin häistä.

Ei ollut jotain runoja tai lauluja, miksi olisi jos se ei ole oma juttu?

Jos saat häistäsi omat juhlat, etkä kopioi jotain mikä on ollut jollain, muttei ehkä sovikaan teille niin se paistaa läpi ja se vaivaa vieraita.

Kutsu voi olla ihan simppeli info ja kutsu, ei sen tarvitse olla jotain uutta ja ihmeellistä. Jos teet asiat kuten itse tahdot, saat haluamasi häät, joista sinä ja miehesi viihdytte ja silloin muutkin viihtyy.

Tässä on nyt ymmärretty kysymyksen sisältö vähän väärin. Tai ehkä en vain ilmaissut itseäni tarpeeksi hyvin 😄

Haluaisin juuri rakentaa tunnelmaa jo korttiin, kuten tässäkin mainitsit. Ja siihen olin vinkkejä vailla. Mistä lähteä kaivamaan ideoita?

Simppeli info ei tunnu sopivalta, joska silloin se antaa kuvan että häät ovat juuri sellaiset peruskaavalla toteutetut. Ja vieraat voivat odottaa puheita, kakun leikkausta ja kimpun heittoa, mutta muuta ekstraa on turha toivoa.

Mies ehdotti info kutsuksi tyyliä; Häät. Bileet. Tule xx.xx.xxxx

Ja loput tärkeimmät tiedot.

Sekin olisi enemmän meidännäköinen kutsu, kuin perus infopläjäys. Mutta katsotaan nyt mitä keksitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme