Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti tänään: pimppivoidetta voi käyttää silmänympärysvoiteena ja Joonatanilla on iso penis, jota naiset kutsuvat isoksi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut jompaa kumpaa?

Vierailija
2/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä todella oudosti ilmaistu, että "naiset kutsuvat Joonatanin mulkkua isoksi". Jos kuitenkin pointti on, että se myös on iso, niin miksi ihmeessä naiset sanoisivat siitä jotain muuta?

Jos kerron, että naapurillani on auto, jota hän kutsuu hienoksi, niin kuulijalle syntynee vaikutelma, että  en ole ihan samaa mieltä. Onko Iltalehden mielestä siis Joonatanille sittenkin pieni kikkeli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee mieli ostaa Iltalehti Extra heti nytten

Vierailija
4/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeämpiä uutisia tänä päivänä. Huomenna voi olla jo toisin. 

Vierailija
5/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä todella oudosti ilmaistu, että "naiset kutsuvat Joonatanin mulkkua isoksi". Jos kuitenkin pointti on, että se myös on iso, niin miksi ihmeessä naiset sanoisivat siitä jotain muuta?

Jos kerron, että naapurillani on auto, jota hän kutsuu hienoksi, niin kuulijalle syntynee vaikutelma, että  en ole ihan samaa mieltä. Onko Iltalehden mielestä siis Joonatanille sittenkin pieni kikkeli?

Semmonen perus hkblå. Joka ukolla täällä on vähintään tuplat.

Vierailija
6/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Joonatan itse kutsuu sitä isoksi se on pieni. Mutta jos Joonatanin naapuri kutsuu sitä isoksi, se on sittenkin iso. Ja jos Joonatan itse kertoo naapurin kutsuneen sitä isoksi se on pieni?

Vierailija
7/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Joonatan itse kutsuu sitä isoksi se on pieni. Mutta jos Joonatanin naapuri kutsuu sitä isoksi, se on sittenkin iso. Ja jos Joonatan itse kertoo naapurin kutsuneen sitä isoksi se on pieni?

Nyt mä näkisin että aletaan olla asian ytimessä.

Vierailija
8/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tekoäly ei vielä osaa generoida nyhjää tyhjästä hiljaisena uutispäivänä

Vierailija
9/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa läpyskässä puolueeton Ristamäki halusi tukkia Sallan suun Israelista ja täysin objektiivinen, Suomen Natoon vienyt, Nurmi taas kehuu Usaa ja haluaa lisää aseita, ettei hirviö hyökkää.

Uudet kesähessut(taret) kirjoittelevat ostosmoolista, kerta kun ei kerkiä lukea tekstiään - kyllähän sen ymmärtää, ei kieliopilla niin väliä.

Vierailija
10/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Olen käyttänyt Pausanolia silmänympäryksiin jo kymmenisen vuotta. Toimii.

Vierailija
11/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli juttua supermallienkin käyttämästä kikasta laittaa peräpukamavoidetta silmänympäryksille vähentämään turvotusta. 

En kokeillut...

Vierailija
12/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lapsellista kielenkäyttöä joidenkin lehtien otsikoissa ja muuten. Ei ole olemassakaan näitä pim alkuisia asioita. Alaosavoide korkeintaan. Minkä niminen voide se on, pitäisikö sitä hankkia kasvoille.

Vierailija
13/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä aivan hirveä klunssi.

Vierailija
14/14 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä aivan hirveä klunssi.

Siitä vaan sitten jonon jatkeeksi odottamaan vuoroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi