Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saa hien hajun pois olohuoneesta kuntopyöräilyn jälkeen?

Vierailija
15.04.2017 |

Ostettiin kuntopyörä makkariin, mutta ei sitä tullut käytettyä. Nyt olen siirtänyt sen olohuoneeseen, jossa voi ottaa tavoitteeksi polkea vaikka jonkun telkkariohjelman ajan. Sinne jää leijumaan hien haju joka kerta, vaikka yrittää tuulettaa. Erityisesti kun mies polkee pyörällä, hiki lentää ja minua alkaa oikein oksettaa. Kerran tulin lenkiltä ja koko asunto haisi hieltä, vaikka ikkuna oli ollut auki koko ajan kun mies pyöräili. Onko muilla kokemuksia? Vai onko kaikilla nykyisin erilliset kuntoilutilat, joissa hiki saakin haista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai nuo kuntoilutilat jonkin verran yleistyneet, ainakin täällä maalla, kun on taloissa tilaa ja kuntosaleille matkaa.

Vierailija
2/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaisko peseytyä useammin. Eihän urheiluhiki nyt pitäis noin paljon haista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosaleilla haisee myös! Se on suurin syy, miksen tykkää käydä pumppitunneilla tai salilla. Itse hikoilemaan melko vähän, lähinnä jalat kastuu, mutta tosi monet haisee yököttäviltä ja paidat märkänä pusertaa siellä.

Vierailija
4/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laventelia pussiin. Pyykkikorissakin se auttaa, jos on hikipyykkiä ja ei heti ehdi pestä, kuten meillä (talossa 3 urheilevaa lasta/nuorta).

Vierailija
5/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkepulloon vettä, sitruunamehua ja tippa etikkaa.

Vierailija
6/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehostaa ilmastointia hetkeksi. Ei pitäisi pitkään haista, jos ilmanvaihto on kunnossa. Toki vanhoissa taloissa ei ole mahdollista tehostaa muuta kuin avaamalla ikkunat. Silloin ristiveto tehokkain, mutta talvella aika ikävää.

Vierailija
7/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eipä haise varmaan. Omaan nenään tuskin haisee mikään hiki. Meillä on miesväkeä perheessä, ja jokainen käy suihkussa joka ilta. Silti treenikamojen haju on tyrmäävä.

Vierailija
8/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eipä haise varmaan. Omaan nenään tuskin haisee mikään hiki. Meillä on miesväkeä perheessä, ja jokainen käy suihkussa joka ilta. Silti treenikamojen haju on tyrmäävä.

Tottakai jos ne jätetään haisemaan sinne kassiin eikä hoideta asianmukaisesi heti kun tullaan kotiin. Pyyhe siihen pyörän alle ja pesette sen pyörän joka käyttökerran jälkeen miedolla pesuaineliuoksella.

Vierailija
9/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehostaa ilmastointia hetkeksi. Ei pitäisi pitkään haista, jos ilmanvaihto on kunnossa. Toki vanhoissa taloissa ei ole mahdollista tehostaa muuta kuin avaamalla ikkunat. Silloin ristiveto tehokkain, mutta talvella aika ikävää.

Ei ole säädettävää ilmastointia meillä. Ikkunoita on yritetty availla pyöräilyn aikana raolleen ja tuulettaa sen jälkeen, mutta nyt ainakin on niin kylmät ilmat, että sisälämpötila laskee nopeasti, jos jättää ikkunat auki. Itse olen melko viluinen, niin kärsin vedosta, jos yritän pyöräillä ikkunat auki.

-ap

Vierailija
10/10 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tulisi kuuloonkaan, että joku äheltäisi kuntopyörällä olohuoneessa. Minä joskus venyttelen tv:n ääressä, mutta muutoin urheilut hoidetaan kodin ulkopuolella.