Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkka plus-miinus 3500 e/kk - mitä työtä teette?

Vierailija
15.04.2017 |

Jos kuukausipalkkanne on 3500 euron hujakoilla, niin millaista työtä teette? Miten paljon työnne rasittaa teitä ja millä tavalla? Mitä hyviä puolia työssänne on? Oletteko tyytyväisiä työhönne ja siitä saatavaan palkkaan?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja yläkoulussa, ei ikälisiä, mutta ylitunteja on runsaasti. Olen aivan puhki, liikaa opetusta, liikaa töitä.

Vierailija
42/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaainsinööri ja tyytyväinen palkkaan, tykkään työstäni. Välillä on stressaavampaa (työmaan alkaessa ja loppuessa, jos on isompia haasteita esim aikataulun kanssa), pääsääntöisesti ihan rentoa. Rasittaa sen mitä istumatyö muutenkin, lähinnä töissä ollaan koneella. Työ kohtuu itsenäistä, päivät ei samanlaisia ja on hienoa seurata "talon kasvua" montusta valmiiksi. Koulutus rakennusinsinööri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä pääkaupunkiseudulla terveyssosiaalityössä julkisella sektorilla. Peruspalkka 3350€, täydet työkokemuslisät päälle joten bruttopalkka 3620€. Palkkaa nostettu tänä vuonna kaksi kertaa koska on kova pula pätevistä sosiaalityöntekijöistä. Teen työtä virka-aikana. Nykyinen työ huomattavasti kevyempää kuin aiemmassa työssäni sosiaalitoimistossa joka oli liukuhihnatyötä ja jatkuvaa toimeentulotukipäätösten tekemistä. Toki potilaiden tilanteet ovat haasteellisia ja monimutkaisia mutta en ota niitä itseeni enkä kanna töitä kotiini niin hyvin olen tässä työssä useita vuosia jo pärjännyt. 

Vierailija
44/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija julkisella sektorilla. Toimistohommaa, ei kovin rasittavaa.

Tämä.

Vierailija
45/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluevastaava, rakennusala, 3600€/kk ilman ylitöitä, joita väistämättä tulee. Etuna vielä pekkaset ja säännöllinen 7-15:30 työaika, mua ei ylityöt haittaa kun pääasiassa työaika on vakio.

Vierailija
46/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi 2900 e / kk. Itselläni tosin muita tuloja lisäksi, joista lähtee automaattisesti 30 % vero.

Palkkatulosta maksan tällä hetkellä 14 % veroa, puoli vuotta meni 5 % verolla 😂

Vierailija
47/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään. Tai no välillä teen ruokaa ja siivoan. Mieheni maksaa minulle firmastaan palkkaa.

T:kotirouva

Eikö "kotirouvia" ollut joskus 60-luvulla...

Oli varmaan ja on vieläkin. Tosin jos joku kysyy mitä teen työkseni niin sanon harrastukseeni liittyvän työn. Saan siitä lisäansiota n. 10 000e/vuosi. En sano että nostan miehen firmasta palkkaa. Nyt tosin olen äitiyslomalla joten tulot on alle tuon 3500e, mutta eipä sillä niin väliä. Ei ole muuta laskuja maksettavana kuin 20e puhelinlasku. Tosin senkin voisin vaihtaa firman liittymään mutta en ole jaksanut vaihtaa.

T:kotirouva

Vierailija
48/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ins AMK koulutus alla. Töissä nimikkeellä xxxxxinsinööri. Palkka 3500€/kk + auton käyttöetu 500€ palkan päälle. Yht brutto 4k€/kk + päivärahat + km korvaukset

Paljon matkustusta.

Kovaa painetta.

Epäsäännöllinen työaika.

Vierailija
49/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tuo miinus 3500€/kk. Täytyy olla aika rikas henkilö joka tuollaisessa työssä pystyy pitempään olemaan.

Vierailija
50/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupan myymäläpäällikkö ja tienaan tuon vuorolisineen kk. Koulutus on peruskoulu ja 2v kauppakoulua eli merkantti. Vaativa kiireinen työ, mutta pidän.

Vierailija
51/60 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tuo miinus 3500€/kk. Täytyy olla aika rikas henkilö joka tuollaisessa työssä pystyy pitempään olemaan.

Tai sponsorit mukana.

Vierailija
52/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asianajosihteeri. Työssä pitää olla tosi tarkka ja säntillinen.

Millaisia työtehtäviä sinulla on ja millainen koulutus?

Vierailija
53/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianajosihteeri. Työssä pitää olla tosi tarkka ja säntillinen.

Millaisia työtehtäviä sinulla on ja millainen koulutus?

Moni asianajotoimisto palkkaa assareiksi mielellään johdon assistenttityön tradenomeja.

Vierailija
54/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks vitussa ihmiset alapeukuttaa toisten palkkoja. Kateus? Jos jonkun mielestä 3500 on iso palkka, niin pitäis kattoa peiliin. Sen kun hommaatte itellenne uuden työn jos tuota pitää kadehtia...

Minä ainakin alapeukutan jokaisen sh:n palkan, joka alkaa kolmosella. Kehtaavatkin tuolla palkalla itkeä paskaa palkkaansa.

- insinööri 2900e/kk

Minä ainakin alapeukutan kaltaisiasi. Olet siis kateellinen.

Hanki toinen työ äläkä kitise. Ihan itse olet insinöörinä (jos nyt edes olet insinööri) valinnut huonon palkkasi.

Muuten, onko tuo 2900 päivätyöstä arkisin? Ne kolmosella alkavalla palkalla sh:t saavat tuon palkan vuorotyöstä.

Vierailija
55/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kuukaudessa. Haravoimtia ja harjalla lakaisua.

Vierailija
56/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja vanhuspuolella, viime vuoden kk-ansio oli n. 3700e/kk.

Toki tähän saa painaa iltaa, yötä, viikonloput ja pyhät, mutta tykkään työstäni, meillä on mukava työporukka ja saadaan itse vaikuttaa työvuorosuunnitteluun. Vaihdoin kaupan alalta tänne kun kyllästyin osa-aikatyöhön ja vuorojen kerjäämiseen, hoitoalalla saa tehdä niin paljon kuin jaksaa. 

Vierailija
57/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
58/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinsinööri suunnittelutoimistossa, 3800e/kk + vuosibonukset riippuen firman tuloksesta.

Vierailija
59/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisineen tienaan suunnilleen 3500 e/kk, olen töissä liikenteenohjauksessa. Työ itsessään on ihan ok ja olen palkkaan tyytyväinen, mutta se edellyttää vuorotyötä, joka nakertaa terveyttäni. Lisäksi organisaationa työnantajanallani on tapaa kaikki päin helvettiä, joka aiheuttaa jonkin verran ylimääräistä stressiä.

Vierailija
60/60 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausipalkka on 3300, olen suunnittelija julkisella sektorilla. Mielestäni palkka on hyvinkin kohtuullinen vastuuseen ja työmäärään nähden, tiedän että joillain on paljon kuormittavampi työ samalla palkalla.