Vierailija

Mulle on, vaikka ei meillä mitään yhteisiä kavereita ole

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle on, vaikka ei meillä mitään yhteisiä kavereita ole

Oot käyttänyt googlea hakusanana kyseisen lääkärin nimi. Facebook kyttää sun kaiken tekemisen koneella.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Facebook kuuntelee ja saa kaikki puhelimesi tiedot. Olet ehkä googlannut lääkärin nimen ja Facebook on ollut auki samalla, nyt Facebook siis tietää kaiken, mitä olet googlaillut.

• ylös 10
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo olen hakenut googlesta tätä lääkäriä, mutta siitä on jo ainakin 2 vuotta aikaa, ja kaveriehdotus tuli vasta nyt

Vierailija

Olet ollut puheliminesi lähellä hänen puhelintaan, jos paikannus on päällä niin silloin saattaa just tulla noita facebook-kaveriehdotuksia.

Vierailija

Minulle on ja juuri syyksi uskon tuon Googlen. Aika ahkerasti tutkin jokaisen lääkärin jota oltiin menossa tapaamaan lapsen hieman harvinaisen sairauden takia. Parilta löytyi kirjoituksia ja juttuja tutkimuksista joihin ovat osallistuneet.

Vierailija

Voiko tyypin, jonka nimen googletan, facebookiin tulla kaveriehdotus, jossa ehdotetaan mua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paikallistanut käyntisi.

Luulen omien ehdotuksieni perusteella, että sijainnin mukaan tulee melko suuri osa kaveriehdotuksista.

Vierailija

Ei, mutta potilaat kyllä käy googlaamassa lääkäriä ja pomppivat kaveriehdotuksissa:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.